vray vs MR sponza test...

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από paink1ller » 29 Ιαν 2009 11:45

Yeap φυσικα και σωνει χρονο in production. Στην συγκεκριμενη κερδιζεις ενα 10-15% σε χρονο γιατι δεν εχει τπτ textures στα flat σημεια. Ακομη και 20% παραπανω χρονο να βαλεις στον Finalrender παλι ειναι ελαφρως πιο γρηγορος απο τους αλλους δυο.
Χωρις AA δεν θα μπορεις να δεις διαφορες στην λεπτομερια ομως.

Τωρα που το ξαναβλεπω κατι δεν εκανε σωστα στα χωνια-βασεις των λαμπων. Σαν να ειναι κομμενα στην μεση φαινονται αλλα δεν μπορουμε να του το καταλογησουμε γιατι εχουν αναποδα normals και ισως να μπερδεψε. Βεβαια οι αλλοι δυο τα βρηκαν κανονικα τα σχηματα παρολου που εχουν αναποδα νορμαλς.

Βottomline και με τους τρεις μπορεις να κανεις το ιδιο πραγμα στην ιδια ταχυτητα πανω κατω.
Βεβαια με τον Finalrender εχεις απιστευτες δυνατοτητες παραμετροποιησης αλλα δεν ξερω ακομη αν ο χρονος που θα χασεις στην παραμετροποιηση ειναι λιγοτερος απο το να το ρενταρες με τους αλλους δυο κατευθειαν.
Απο την αλλη ο Mentalray ειναι τζαμπε !

Για να πω την αληθεια με ελκυει περισσοτερο το GI solution του Vray και ακομη και ενας αρχαριος τον σεταρει πιο ευκολα απο τους αλλους δυο.

Εneme οι υδροροες στον Mentalray απλα ειναι πιο σκοτεινες. Λιγο επειδη εχει χαμηλοτερο φωτισμο και επειδη δεν τα καταφερε καλα να βρει φως απο εκει κατω.
Βασικα εχει ενα λαθακι και φαινονται σαν να ειναι ανοιχτες στο τελος αλλα φταιει το μοντελο οχι οι renderers. Εχουν αναποδα νορμαλς τα καπακια στις ακρες γι'αυτο.
O vray τα μπερδεψε λιγο εκει στα ακρα αλλα οκ εχει προβλημα το μοντελο.
Ηobby: Shooting photons


Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες