Δοκιμή με Vray

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
arspi
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006 20:55

Δοκιμή με Vray

Δημοσίευση από arspi » 26 Απρ 2008 01:39

Γεια σε όλους και χρόνια πολλά. Πως σας φαινεται η παρακάτω εικόνα;
Εγινε με Vray.
Συνημμένα
Dokimi me Vray.jpg

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Δοκιμή με Vray

Δημοσίευση από De_Profundis » 26 Απρ 2008 04:34

Χρόνια πολλά και σε εσένα arspi.
Για την εικόνα έχω να πώ τα εξής:

* Πολύ καλό το σπιτάκι!!!! απλό και όμορφο.

* το γρασίδι είναι άσχημο, και "ρίχνει" την αξία της εικόνας σου. Δοκίμασε το "MAP SCALER MODIFIER" ή άλλαξε εντελώς το texture.

* Εάν η μπαλκονόπορτα και η εξώπορτα έχουν τις ίδιες διαστάσεις, διόρθωσε τα σκαλοπάτια, διότι φαίνονται πολύ στενά για έναν άνθρωπο που θα περάσει απο τις προαναφερθέντες πόρτες, και εξάλλου φαίνονται και ασύμετρα.

* Πολύ πετυχημένα βγήκαν τα πλέγματα αριστερά και δεξιά της εικόνας ;-) Παρατηρώ όμως πως δεξιά στο τοίχο που συγκρατεί το συρματόπλεγμα, δεν εμφανίζει το texture της πέτρας. Μάλλον είναι κάποιο bug του vray.

* Η γκαραζόπορτα είναι texture? Αν ναι, μπορείς εύκολα να την σχεδιάσεις για να ταιριάζει και με το σπίτι.

- Προσωπική άποψη, αν θες να το προχωρήσεις περαπέρα μπορείς να βάλεις ένα όμορφο φόντο, αλλά μην ξεχάσεις να βάλεις στα παράθυρα αντανάκλαση (καλύτερα με HDRI), και ακόμα μπορείς να κάνεις μία νυχτερινή εικόνα, προσθέτοντας υπαίθρια φώτα κήπου. Πιστεύω θα έχεις ωραίο αποτέλεσμα.

Ακόμα θα μπορούσες να βάλεις ένα bump map στο texture του τοίχου του σπιτιού, για να βγεί λίγο "σαχρέ".

Αυτές είναι οι παράτηρήσεις μου, και η γνώμη μου. Πάντα για το καλύτερο!
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Δοκιμή με Vray

Δημοσίευση από EneMe » 26 Απρ 2008 15:58

Σχεδιαστικά το μόνο σίγουρο είναι ότι η σκάλα είναι 100% λάθος, δεν πληρεί τα κριτήρια λειτουργικότητας, άνεσης κι ασφάλειας.

Σε όλα τα άλλα, σχεδιαστικά και αισθητικά χωράει βελτίωση αλλά είσαι σε πολύ καλό δρόμο.

arspi
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006 20:55

Δοκιμή με Vray

Δημοσίευση από arspi » 27 Απρ 2008 12:48

Ολες οι παρατηρήσεις είναι απόλυτα σωστές και ευχαριστώ πολύ που τις κάνετε.

AlexMil
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 22 Απρ 2006 09:49

Δοκιμή με Vray

Δημοσίευση από AlexMil » 06 Μάιος 2008 15:41

θα ήθελα να πω μερικά πράγματα για τη προσπάθειά σου. Τα σχόλια που έγιναν ναι μεν σωστά αλλά ελλειπή.

Ως προς τη κατασκευή

Υπάρχουν σοβαρά λάθη.

- Ο 1ος όροφος για να είναι κατοικήσιμος θα πρέπει να έχει μαζί με τη πλάκα του δώματος περίπου 3,00μ ύψος. Δηλαδή, πάνω από τα ανοίγματα (αν είναι 2.20 περίπου) θα πρέπει να υπάρχουν περίπου 80 εκ ακόμη μέχρι τη πάνω πλευρά της πλάκας + το στηθαίο του δώματος αλλά τουλάχιστον 50 εκ. (γιατί έχουμε περίκλειστη επιστέγαση) συνολικά 1.30 μ

- Ο πρόβολος της περιμετρικά του στηθαίου της στέγης, όχι τόσο ψηλά, θα πρέπει να είναι στο ύψος της πλάκας δώματος

- Σε περίκλειστη στέγη οπωσδήποτε να βάσεις κάθετες υδρορροές

- Η σκάλα είναι απολύτως λανθασμένη. Γιατί, το ύψος που θέλεις να καλύψεις, το κάνεις σε μικρή οριζόντια απόσταση, με αποτέλεσμα το ρίχτι (ύψος σκαλοπατιού) να είναι πολύ ψηλό.

-Επίσης στον εξώστη, το μέτωπό του, θα πρέπει να έχει περισσότερο ύψος εφόσον έχεις στηθαίο στα κιγκλιδώματα (που φαίνεται από τη στάθμη της πόρτας του ορόφου δεξιά)
Θα πρέπει να μπει και το ύψος ενός δοκαριού τουλάχιστον 30 εκ.

Αυτές είναι οι βασικές μου παρατηρήσεις. Αυτά πρέπει να τα προσέχεις σε κάθε κατασκευή που σχεδιάζεις.

Ως προς το φωτορεαλισμό

Camera

Σωστή η θέση της αλλά όχι κινηματογραφική. Προσπάθησε να μη βρίσκονται στο ίδιο ύψος
θέση της κάμερας και στόχος


Φωτισμός

Ο έμμεσος ιδιαίτερα έντονος. Φαίνεται έντονος κάτω από τον εξώστη, αλλά και η σκιασμένη πλευρά αρκετά φωτεινή.


Υλικά

Επιλογή υλικών λανθασμένη για τη σκάλα. Όχι καλό το tilling γενικά.
Η περίφραξη ως σχέδιο αλλά και ως υλικό συρματοπλέγματος λανθασμένη. Το συρματόπλεγμα πολύ χοντρό και πυκνό.

Θα ήθελα να δω και νέα σου δουλειά πιο βελτιωμένη. Μη σταματάς τη προσπάθεια, είσι σε καλό δρόμο


Αλέξανδρος Μηλιορίδης
Αριχτέκτονας

www.cgspacetime.gr

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες