Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

LENA-M
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Απρ 2008 12:49
Τοποθεσία: χανια

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από LENA-M » 05 Μάιος 2008 23:57

προσπαθησα να βαλω στο περιπου καποια φωτα με βαση καποια πραγματα που διαβασα και ενα tutorial
δυστυχως ομως το render εκανε 1 ωρα και 40 λεπτα
είναι λογικό ή εξαράται απο τον η/υ?
Συνημμένα
3.jpg

Άβαταρ μέλους
molosos
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 23 Απρ 2007 19:06

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από molosos » 06 Μάιος 2008 00:35

einai logiko na eksartate apo to PC. :)
mporei na fteei omos kai h rithmisis h akoma kai to fos pou exeis balei.
mou eixe tixi emena se mia skini na kanei to frame poli ma para poli ora toso pou den perimena na teliosi to rentering kai telika eftege ena fos pou eixa balei otan to petaksa to fos ekane mono 3.5 lepta to frame.

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από De_Profundis » 06 Μάιος 2008 01:10

Απο πολλά εξαρτάται, απο το φωτισμό, απο τα textures, απο το ίδιο το μοντέλο (ανάλογα τα πολύγωνά του), και φυσικά και απο το ίδιο το pc (επεξεργαστή, RAM, κάρτα γραφικών). Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι άλλο...!! Πάντως το καινούριο σου render είναι πολύ καλύτερο, και πολύ όμορφο. Συγχαρητήρια.
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από paink1ller » 06 Μάιος 2008 06:15

Εχει βελτιωθει παρα πολυ !

Λοιπον αν δεν εχεις καταπιαστει ακομη με MentalRay ή Vray και το παλευεις με τον default renderer, δες λιγο τι καλουτσικα αποτελεσματα μπορεις να παρεις με ενα skylight + Target direct + Ενεργοποιημενο Light Tracer.
Συνημμένα
scanline.jpg

LENA-M
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Απρ 2008 12:49
Τοποθεσία: χανια

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από LENA-M » 06 Μάιος 2008 08:21

αυτα ακριβως τα φωτα εβαλα

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από paink1ller » 06 Μάιος 2008 12:23

χμμ..

Αν μπορεις κανε ενα screen shot με τις ρυθμισεις που εχεις χρησιμοποιησει στον light tracer.
Οι σκιες στην εικονα σου δεν ειναι πιστες παντως. Δλδ δεν ξεκιναν απο τα αντικειμενα που πρεπει να σκιαστουν. Πχ εκει στα ξυλα του μπαλκονιου η σκια θα επρεπε να αρχιζει κατευθειαν απο το ξυλο.
Τι τυπο shadow εχεις διαλεξει στο direct light ?

LENA-M
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Απρ 2008 12:49
Τοποθεσία: χανια

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από LENA-M » 06 Μάιος 2008 13:01

ray traced
μαλλον εχει ξεφυγει καποια ρυθμιση

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από De_Profundis » 06 Μάιος 2008 19:48

Ίσως τα δοκάρια να έχουν κάποια απόσταση απο το τοίχο, γι'αυτό να φαίνεται πως αιωρούνται. Για κοίταξέ το, γιατί μπορεί να έκανες κάποια μετατροπή στις διαστάσεις του κτηρίου, και να μην πρόσεξες αυτή τη λεπτομέρια. Γενικά τα raytraced φώτα είναι πολύ καλά, και δεν δημιουργούν τέτοια "λάθη". Τουλάχιστον εγώ ποτέ δεν συνάντησα κάτι παρόμοιο.
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από Frruger » 06 Μάιος 2008 20:16

Συμβαίνει σε όλες τις επιφανείς που θα έπρεπε να εφάπτονται(μπαλκόνι, ανοικτός όγκος με σκούρο όγκο), οπότε είναι πιθανότερο να είναι στις ρυθμίσεις τις σκιάς η λύση (η στις μονάδες).
Ένα screen shot των ρυθμίσεων των φώτων θα βοηθούσε.

LENA-M
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Απρ 2008 12:49
Τοποθεσία: χανια

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από LENA-M » 14 Μάιος 2008 14:32

πρώτη προσπάθεια με mental ray
Συνημμένα
1.jpg

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από NikoSokiN » 14 Μάιος 2008 17:14

...πολύ καλό...σίγουρα είσαι πρωτάρα??? Πρόσεξε λίγο το φινιστρίνι ...δε φαντάζομαι να το θες με γωνίες...
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

LENA-M
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Απρ 2008 12:49
Τοποθεσία: χανια

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από LENA-M » 14 Μάιος 2008 19:48

και βεβεαια δεν το θελω με γωνιες
αλλα αυτο θα το φτιαξω αργοτερα στο photoshop
ειναι λεπτομερια οθτε μηνα δεν ασχολουμαι με το
3d sudio

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από paink1ller » 14 Μάιος 2008 20:29

Μπραβο LEΝΑ οραιο εγινε. Το φοντο ταιριαξε πολυ καλα !

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από Argykaraz » 04 Ιουν 2008 09:05

Γεια σου Λενα!
Γεια και σε όλη την παλιοπαρεα αλλα και σε ολα τα νεα μελη!
εχω πολυ καιρο να μπω... το ξερω.. αλλα μολις εβαλα ιντερνετ μετα απο 6 μηνες καθυστερηση!!! μεγαλο προβλημα!! Αρκετα ομως...

Λενα θα σου δωσω καποια settings που τα έχω δωσει ξανα σε αλλα topic. πλεον τα κανω copy-paste! χαχαχα...
εχω μελετησει αρκετα -μπορω να πω- το φωτισμο και εχω καταληξει σε αυτο το συμπερασμα...

Λειτουργει σωστα μονο με το mental ray Renderer

Standard light mr Area Omni

Ray traced Shadows

intensity multiplier 0,4 με ενα ανοιχτο γαλάζιο για χρώμα ουρανού.
area light parameters radius 50
mental ray indirect illumination
ανοιξε το manual settings
energy : 10000,0
decay : 1,0
Caustic photons : 10000
GI photons : 50000




Στα enviroments and effects (Ανοίγει με το πλήκτρο 8 )
βαλε το χρωμα φοντου που θες πχ ασπρο
βαλε logarithmic exposure control
brightness :60
contrast :100


Στο Render scene dialog (ανοίγει με F10)

στο indirect illumination
ενεργοποίησε το global illumination
maximum num. photons per sample : 500
maximum sampling radius : 24
Trace depth
max depth : 8 max reflections : 8

ενεργοποίησε το Final Gather
Samples : 100

μπορεις να παιξεις με τις τιμες στο samples του final gather για να εχεις ενα καλυτερο αποτελεσμα. αν βεβαια το αντεχει ο υπολογιστης σου και η υπομονη σου.

Περιμενω να δω αποτελεσματα με αυτες τις ρυθμισεις καθως επεισης και τη γνωμη σου!
My skin is my Sin...

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από Frruger » 04 Ιουν 2008 10:43

Για αρχή το Area Omni ρίχνει Photons σφαιρικά όποτε χαραμίζεις στο άπειρο παραπάνω από το 50% τους . Ένα Spot θα τα ρίξει όλα στην περιοχή που θέλεις ( και πρέπει να το βάλεις αρκετά μακριά για να είναι οι σκιές σχεδόν παράλληλες όπως του Ήλιου.

Συνεχίζοντα , η χρήση ενός και μόνο φωτός σε κάνει να βασίζεσαι αποκλειστικά στων ανακλώμενο φωτισμό του εδάφους για να φωτίσεις τις σκιασμένες πλευρές του αντικείμενου, αυτό δεν είναι ακριβές διότι κατευθύνεις όλον δευτερεύοντα φωτισμό σου (θεωρώντας πρωτεύοντα τον Omni) από κάτω προς τα επάνω ενώ οι συγκεκριμένες πλευρές φωτίζονται κατά κύριο λόγο από το φως του ουρανού το όποιο κατευθύνεται ανάποδα από τον του εδάφους. Αύτη δε η επιλογή θα σε οδηγήσει στο να σηκώσεις τις τιμές του FG GI στο θεό (στον Αλλάχ, στον Βράχμα, στον Δια στον οπού πιστεύει ο καθένας ) για να βγάλεις ένα αποτέλεσμα άπλα αποδεκτό


Το default setting στις σκιές στο Area Omni είναι 5x5 25 samples ειναι πολλα, το Mr Sun ξεκινά με 8 και συνήθως είναι αρκετό
Αν τα units πού χρησιμοποιεί ο χρήστης είναι μετρά το, area light parameters, radius 50 (μετρα) κάνει μια πολυυυυυυ μεγάλη φωτεινή πηγή ( ο Ήλιος καταλαμβάνει μόνο 32 δευτερόλεπτα του τόξου πάνω στην ουράνια σφαίρα)


GI photons . Εξαρτώνται παρά πολύ από την έκταση που καταλαμβάνουν τα αντικείμενα που πρέπει να κανείς Render, διότι πρέπει ουσιαστικά να επιτύχεις μια ιδανική πυκνότητα photons. 50,000 είναι καλά για περίπτερο, για το ζευγάρι των κτιρίων που έκανα post σήμερα άρχισα να έχω αποδεκτά αποτελέσματα στα 4,000,000

Ενα Mr Sun για Ήλιο και ένα Mr Sky για Ambient είναι και το medium FG preset μια καλή αρχή.(Με Exposure control)

My two cents

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες