Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
LENA-M
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Απρ 2008 12:49
Τοποθεσία: χανια

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από LENA-M » 04 Ιουν 2008 11:08

καλήμερα
ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας θα τισ δοκιμασω σε λιγο και θα σας πω τα αποτελεσματα
επισης μολις βρηκα ενα βιβλιο για mental ray
και θα στρωθω στο διαβασμα

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Φωτισμοσ στο μαχ8

Δημοσίευση από paink1ller » 04 Ιουν 2008 14:49

Αυτο που εχω διαπιστωσει εγω ειναι οτι το photon mapping sucks big time. Μου αρεσει περισσοτερο το brute force raytrace απο την καμερα προς την σκηνη.
Αν και ο Mentalray ειναι εκπληκτικος με τα Photons το θεωρω μειονεκτημα που δεν παρεχει brute force.

Για στατικες εικονες πιστευω οτι Photons χρειαζονται μονο για να σου δωσουν caustics. Ειδικα για outdoor..
Για εσωτερικους χωρους τα photons δινουν ελαφρως καλυτερα αποτελεσματα αμα ξες να τα σεταρεις.

Ταπεινη μου γνωμη.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες