να αποθηκεύσω το αρχείο Excel ως txt

VB Script και κολπάκια, Excel macro, Word, Powerpoint, κτλ

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
vassilism
Δημοσιεύσεις: 1950
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007 14:47
Επικοινωνία:

να αποθηκεύσω το αρχείο Excel ως txt

Δημοσίευση από vassilism » 05 Μάιος 2008 13:17

Παιδιά καλημέρα.
Θα ήθελα την βοήθειά σας.
Έχω ένα αρχείο του Excel το οποίο έχει αρκετές στήλες.
Στις στήλες καταχωρώ εγγραφές.
Αυτό που θέλω να κάνω είναι να αποθηκεύσω το αρχείο Excel ως txt και να μην έχει κενά ανάμεσα στις εγγραφές.
Γνωρίζετε αν γίνετε κάτι τέτοιο?

Άβαταρ μέλους
Hermeia
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004 00:14
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

να αποθηκεύσω το αρχείο Excel ως txt

Δημοσίευση από Hermeia » 05 Μάιος 2008 14:02

Οταν κανεις export σε txt απο το ΧΛ,
τότε βάζει κάποιο προκαθορισμένο χαρακτήρα ανάμεσα στις εγγραφές.. πχ μπορεί ναναι το ; ή το ,

κανε μια δοκιμη να το δεις..
Μπορεις να πας στις ρυθμίσεις και να του πεις τι να βαζει - αλλα δεν μπορεί να μην βάζει τίποτα
Hermeia the InfoSharer
Η Γνώση είναι Δύναμη
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
PanosIlio
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2461
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005 14:21
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

να αποθηκεύσω το αρχείο Excel ως txt

Δημοσίευση από PanosIlio » 05 Μάιος 2008 15:21

Μπορείς να πας να το αποθηκεύσεις ως "Κείμενο (οριοθετημένο με Tab)"

Κάπως έτσι είναι η επιλογή στο "Αποθήκευση ως"

και απλά θα αφήσει ένα κενό ανάμεσα σε ότι και αν έχει μέσα στα κελιά.
Εικόνα

Friendship often ends in love; but love in friendship - never.

Άβαταρ μέλους
vassilism
Δημοσιεύσεις: 1950
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007 14:47
Επικοινωνία:

να αποθηκεύσω το αρχείο Excel ως txt

Δημοσίευση από vassilism » 05 Μάιος 2008 17:07

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλω να μου βγάζει κενό, θέλω να είναι όλες οι εγγραφές των στηλών κολλητά η μια με την άλλη.
Επειδή με αποθήκευση ως αυτό δεν μπορεί να γίνει, σκέπτομαι αν υπάρχει μια συνάρτηση η οποία να συγχωνεύει όλες τις στήλες σε μια.

Άβαταρ μέλους
dva_dev
Script Master
Δημοσιεύσεις: 3790
Εγγραφή: 16 Σεπ 2005 01:32
Επικοινωνία:

να αποθηκεύσω το αρχείο Excel ως txt

Δημοσίευση από dva_dev » 05 Μάιος 2008 18:24

Μήπως είναι η concatenate η συνάρτηση που ψάχνεις;

Αν θέλεις μας εξηγείς γιατί σε ενοχλούν οι διαχωριστικοί χαρακτήρες που βάζει στο αρχείο όταν κάνει export;

Άβαταρ μέλους
vassilism
Δημοσιεύσεις: 1950
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007 14:47
Επικοινωνία:

να αποθηκεύσω το αρχείο Excel ως txt

Δημοσίευση από vassilism » 05 Μάιος 2008 19:17

dva_dev έγραψε:Μήπως είναι η concatenate η συνάρτηση που ψάχνεις;
Ακριβώς :victory:
Σευχαριστώ πολύ, το πρόβλημά μου λύθηκε :D
dva_dev έγραψε: Αν θέλεις μας εξηγείς γιατί σε ενοχλούν οι διαχωριστικοί χαρακτήρες που βάζει στο αρχείο όταν κάνει export;
Οι διαχωριστικοί χαρακτήρες που βάζει στο αρχείο όταν κάνει export προσωπικά δεν με ενοχλούν καθόλου. Απλά μου ζητήθηκε να το φτιάξω με αυτόν τον τρόπο.
Το γιατί δεν το ξέρω, πιθανολογώ πως θα το χρησιμοποιήσουν για να ενσωματώσουν τις εγγραφές σε κάποια βάση δεδομένων και του βολεύει έτσι.

Άβαταρ μέλους
dva_dev
Script Master
Δημοσιεύσεις: 3790
Εγγραφή: 16 Σεπ 2005 01:32
Επικοινωνία:

να αποθηκεύσω το αρχείο Excel ως txt

Δημοσίευση από dva_dev » 05 Μάιος 2008 20:19

Για βεβαιώσου ότι δεν παρανόησες, γιατί αν πρόκειται να περαστούν σε βάση δεδομένων μάλλον δεν πρέπει να χάσεις που τελειώνει ένα πεδίο και που ξεκινάει το άλλο (ή πως ξεχωρίζουν τα πεδία μεταξύ τους).
Αν δεν ξεχωρίζουν τα πεδία με κάποιο διαχωριστικό χαρακτήρα ή αν δεν έχει οριστεί συγκεκριμένο μέγεθος και μορφή για τα πεδία, μόλις όλα αυτά ενωθούν σε ένα, την πληροφορία που κρατούσαν θα την καταστρέψεις.

Π.χ αν το excel σου έχει δύο στήλες με δεδομένα:

Κώδικας: Επιλογή όλων

Col1 Col2
A    BCD
AB   CD
ABC  D
Το text αρχείο θα περιέχει:

Κώδικας: Επιλογή όλων

ABCD
ABCD
ABCD
Και πάει η πληροφορία. Πως ξεχωρίζει η πρώτη τιμή από τη δεύτερη για να περαστεί στη βάση;

Άβαταρ μέλους
vassilism
Δημοσιεύσεις: 1950
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007 14:47
Επικοινωνία:

να αποθηκεύσω το αρχείο Excel ως txt

Δημοσίευση από vassilism » 05 Μάιος 2008 21:08

Για να το πάρω λίγο από την αρχή.
Μου έστειλαν ένα αρχείο txt που είχε εγγραφές την μια κολλητά με την άλλη.
Επίσης μου έστειλαν και ένα συνοδευτικό κείμενο που είχαν ορίσει συγκεκριμένο μέγεθος και μορφή για τα πεδία (γινόταν μπάχαλο).
Σε αυτό το txt εγώ έπρεπε να κάνω μερικές χιλιάδες αλλαγές στις εγγραφές.
Γιαυτό χρησιμοποίησα το excel, για να κάνω αυτοματοποιημένες κινήσεις και να τελειώσω γρήγορα και χωρίς λάθη.
Τώρα πως ακριβώς θα το χρησιμοποιήσουν δεν ξέρω, πάντως η δουλειά έγινε.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Office, Excel, Word VB Scripts και Tips”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες