Νέος και άσχετος...Κατασκευή ανανεώσημου site...

Από που να ξεκινήσω; Που θα βρω; κ.α. γενικές ερωτήσεις για την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Panagiotis Kazasidis

Δημοσίευση από Panagiotis Kazasidis » 09 Μάιος 2008 11:51

Καλημέρα και...καλώς σας βρήκα!!!
Είμαι ερασιτέχνης αστρονόμος και θέλω να φτιάξω ένα site που να αναιβάζω τις φωτογραφίες μου και άλλα και να μπορώ όποτε έχω κάτι καινούργιο να τα ανανεώνω.Έχω το dreamweaver. Έκανα αναζήτηση εδώ αλλά έχει πολλά θέματα και ανοίγω αυτό. Τι μου προτείνεται λοιπόν;γίνεται αυτό μέσω αυτού του προγράμματος.Έχω δει το πολύ ωραίο μάθημα για το πρόγραμμα αυτό στη σελίδα σας από τον lunarmedia αλλά θέλω και πιο προσωπική βοήθεια καθότι τελείως άσχετος...
Ευχαριστώ,
Καζασιδης Παναγιώτης

ALR
Honorary Member

Δημοσίευση από ALR » 09 Μάιος 2008 12:09

Παναγιώτη καλησπέρα,
Αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα απλό στη χρήση σύστημα διαχείρισης περιεχομένου το οποίο εγκαθίσταται εύκολα σε κάποιον server κ μπορείς εξίσου εύκολα να το ανανεώσεις αλλά κ να το παράμετροποιήσεις σύμφωνα με τις ανάγκες σου.
Χρειάζεσαι λοιπόν και μια μεγάλη κοινότητα που το υποστηρίζει με επιπρόσθετα λογισμικά κ συμβουλές.
Το dreamweaver δεν θα βοηθήσει.
Εγώ προτείνω να αρχίσεις να μαθαίνεις πράγματα γύρω από το wordpress.
Δεν αναφέρω τα Joomla drupal καθότι πιο σύνθετα.
Γίνονται πραγματάκια

Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Basilakis » 09 Μάιος 2008 14:44

Απο την άλλη δες το Wordpress. Αυτό που θέλεις να κάνεις είναι πολύ απλά κάτι σαν blog και να δλιχνεις τις φωτογραφίες σου και να μιλάς για την αστρονιμία όσο θέλεις.

Panagiotis Kazasidis

Δημοσίευση από Panagiotis Kazasidis » 09 Μάιος 2008 17:29

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.Τι είναι το wordpress;Να σας δώσω ένα παράδειγμα, θέλω να κάνω κάτι σαν αυτό http://www.perseus.gr/ & αυτό http://www.robgendlerastropics.com/ .Τι να κάνω;Ποιο πρόγραμμα θέλω;Παρακαλώ πείτε μου όσο πιο απλά γίνεται...Δεν ξέρω τίποτα...