3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Lazor
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007 12:15
Τοποθεσία: Μοσχατο/Αθήνα
Επικοινωνία:

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από Lazor » 10 Μάιος 2008 17:17

Το 3Ds Max 2009 που κυκλοφόρησε τον προηγούμενο Απρίλιο εισάγει πολλά νέα και χρήσιμα χαρακτηριστικά όπως τα "Navigation tools" και την μέθοδο "Reveal" (ιnterative rendering) στο rendering.

Δεν σας έχει τύχει ποτέ να περιμένετε κανα δεκαλεπτο (ή και πολύ περισσότερο) για να γίνει render μία εικόνα και το τελικό αποτέλεσμα να είναι τέλειο εκτός απο ένα πολύ μικρό σημείο στην εικόνα οπού ένα αντικείμενο ακουμπάει ελάχιστα κάποιο άλλο π.χ ή ένα μικρό texture καποιου "background" αντικειμένου να είναι πιο σκουρό απ'όσο έπρεπε, και να αναγκαστείτε να κάνετε ξανά ΟΛΟ το rendering απ'την αρχή για αυτη την μικρη ατέλεια :evil:?

Ε, λοιπόν τώρα με το 3Ds max 2009 αυτό είναι παρελθόν (εύχομαι να μην ακούγεται σαν διαφήμιση :lol: αλλα είμαι αρκετά ενθουσιασμένος!). Μπορείτε να επιλέξετε μία περιοχή απο την τελική rendering εικόνα και να κάνετε render μόνο αυτή, ή να επιλέξετε ένα αντικείμενο και να κάνετε render αυτό ή όλα τα άλλα εκτός απ'αυτό :) !

Στο παρακάτω απλο βοήθημα εξηγώ την λειτουργία του.

Λοιπον κάνουμε render μία σκηνη κανονικά στο 3Ds max (με οποιον renderer θελουμε :wink:). Θα αλλάξω το χρώμα των δύο πούλιων (στρατιωτών) στα αριστερά.

1. Κάτω απο το κουμπι render αλλάζουμε το "Production" σε "Iterative"

Εικόνα

2. Αλλάζουμε το material των στρατιωτών.
3. Στο παλιο render window κλικάρουμε την επιλογή (icon στα αριστερα) "Edit Region". Ένα selection window θα φανερωθεί πάνω στο render μας.

Αριστερά απο το Edit Region icon παρατηρούμε οτι το "Area to render" άλλαξε αυτομάτως σε "Region".

Εικόνα

4. Μετακινούμε και αλλάζουμε σχήμα στο selection window έτσι ώστε να είναι "πάνω" στα 2 στρατιωτάκια.
5. Κλικάρουμε Render. Μόνο η περιοχη μεσα στο selection window γίνεται render
6. Μόλις τελειώσει το render μπορούμε να αποθηκεύσουμε την εικόνα αφού κλικάρουμε το icon "Toggle UI Overlays" ετσι ωστε να εξαφανίσουμε το selection window.

Εικόνα

7. Για να κάνουμε render ολόκληρη την εικόνα αλλάζουμε το "Area to render" σε "View" και το "Iterative" σε "Production"

Αυτά.. Εύχομαι να βοήθησε λίγο το tutorial στο να μάθετε τι είναι η μέθοδος Reveal και πως λειτουργεί. :wink:

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από Frruger » 10 Μάιος 2008 18:02

Όλα αυτά που κάνει το Reveal γίνονται από την έκδοση 1.0 του 3DsMax (τα τουMental Ray από την 5.0) απλά μάζεψαν όλα τα σχετικά κοντρόλ στο Rendered Frame Window .
Δωδέκα εκδώσεις πίσω έπρεπε να το είχαν κάνει, δεν χρειάζεται και διαστημική τεχνολογία να μαζέψεις μερικά υπάρχοντα μενού σε ένα παράθυρο.

Ούτε πολλά ούτε ιδιαίτερα σημαντικά futures έχει το 2009
Τα νέα υλικά και futures στον MentalRay και το συμμάζεμα των photometric lights είναι δυο πράγματα σημαντικά ,άντε και το Spline Mapping κατά τα αλλά ορατότης μηδέν
(και μη μου μιλήσει κανείς για τα Bipet enhancements για τετράποδους χαρακτήρες )

Σπάσανε και την προς τα πίσω συμβατότητα του των plugins (αλλιώς 2008.1 θα το λέγαμε).

Άβαταρ μέλους
Lazor
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007 12:15
Τοποθεσία: Μοσχατο/Αθήνα
Επικοινωνία:

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από Lazor » 10 Μάιος 2008 18:41

Ναι? Δεν το ήξερα. Που ήταν οι ρυθμίσεις στις προηγούμενες versions? Στα Render settings? Αν ήταν εκεί δεν θα ήταν τόσο εύκολο όσο με το selection window πανω στο rendered frame. Τέσπα, συμφωνώ πως έπρεπε να το κάνουν "πιο φανερό" σε μία απο τις προηγούμενες versions

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από paink1ller » 10 Μάιος 2008 19:08

yeap οτι ειπε ο Frruger.
Πχ σε παλιοτερες εκδοσεις max εχεις το region, crop, blowup, selected κτλ για να κανεις επιλεκτικο render στην εικονα σου.
Αν και το reveal νομιζω οτι κανει render λιγο πιο γρηγορα.

Σε max9 διαλεξε το region πατα διπλα την τσαγιερα και θα σου βγαλει στο viewport να διαλεξεις τι θελεις να ρενταρει. Πατα το οκ και voila !

MAX 9 SP2 και τα μυαλα στα καγκελα !
To εχουνε παρα..σει με τα καινουργιες εκδοσεις. Καθε χρονο βγαινουν και κανα δυο. Θαρρεις και ειναι κανα winamp...
Συνημμένα
img1.jpg

Άβαταρ μέλους
Lazor
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007 12:15
Τοποθεσία: Μοσχατο/Αθήνα
Επικοινωνία:

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από Lazor » 10 Μάιος 2008 19:36

Thanks painkiller ! Ρε γμτ δεν το ηξερα τόσο καιρό και έκανα ολοκληρα renderings απ'την αρχη :D

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από Frruger » 10 Μάιος 2008 20:21

Ρωτώντας πας στην πόλη.
Από το v1.0 το έτος 1996 υπάρχει το future.

Άβαταρ μέλους
molosos
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 23 Απρ 2007 19:06

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από molosos » 12 Μάιος 2008 12:18

aporousa kai ego pou einai to kainourgio ennoite oti to ekane to max toulaxiston apo tote pou asxoloumouona ego apo to 5 krima pou den to ikseres noritera file :(
alla oso zeis matheneis
kai exo na mathoooooooooooooooooo

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από De_Profundis » 12 Μάιος 2008 12:57

Το ξέρω το max απο το 4. Ακόμα θυμάμαι που δεν ήξερα πώς να βάλω textures, και τα renderings ήταν ένα εντελώς άθλιο πράμα...

Πάντως η autodesk το έχει παρακάνει. Δεν κυκολοφορεί κάποια έκδοση με πραγματικά νέα στοιχεία (πχ βελτιωμένους renderes, καλύτερα modeling tools), παρά παίζει το "βιολί" της. Βάζει δήθεν 2 -3 καινούρια πραγματάκια, σου κοτσάρει και 2 νέα textures και matlibs, και σου λέει σκάσε άλλα 1000Ε για να πάρεις την νέα έκδοση V.123091823091823,1, μάλιστα μέσα σε λίγους μήνες, που παλιά για να βγάλει καινουρια έκδοση, χρειαζόταν 2-3 χρόνια!!!!!!!! (Δεν αναφέρομαι στις εκδόσεις 5.1, 6.1 που διόρθωνε κάποια σοβαρά bugs)

Παρόλο που είμαι κάπως φανατικός του 3D Studio Max, κάτι τέτοια πράγματα με ψιλοχαλάνε. Και πιστεύω οτι είναι κρίμα μία εταιρία σαν την Autodesk, να πράτει με αυτό το τρόπο, γιατί σιγά σιγά προκαλεί τους πελάτες της να στραφούν προς άλλες κατευθύνσεις ή να χρησιμοποιούν παλαιότερες εκδόσεις.
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

fotis3d
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2007 10:24

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από fotis3d » 15 Μάιος 2008 20:33

De_Profundis έγραψε:... σιγά σιγά προκαλεί τους πελάτες της να στραφούν προς άλλες κατευθύνσεις ή να χρησιμοποιούν παλαιότερες εκδόσεις.
και αμα κατσεις να σκεφτεις και την τιμη του θα καταλαβεις γιατι καποιοι το γυρναν σε XSI Foundation .

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από De_Profundis » 15 Μάιος 2008 21:52

χεχε, εγώ το σκέφτηκα, εσύ δεν το διάβασες!!! ;) Δεν γνωρίζω περί XSI Foundation... Λυπάμαι.
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

fotis3d
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2007 10:24

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από fotis3d » 15 Μάιος 2008 23:52

De_Profundis έγραψε:χεχε, εγώ το σκέφτηκα, εσύ δεν το διάβασες!!! ;) Δεν γνωρίζω περί XSI Foundation... Λυπάμαι.
ουπς . ναι εχεις δικιο . :D :D

παντως ενω το 3ds max κοστιζει καπου στα 4500€ νομιζω την τελευταια φορα που ρωτησα , το XSI foundation εχει μονο 600€ . καλο ε ?

Τι να κανεις που ειμαι ποιο πολυ συνηθισμενος σε Max .

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από De_Profundis » 16 Μάιος 2008 02:21

και εγώ max χρησιμοποιώ. Δεν ξέρω... με εχει κερδίσει και δεν με βολεύει άλλο πρόγραμμα...

In Max We Trust, λοιπόν!
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από paink1ller » 16 Μάιος 2008 16:37

Παιδια εξαρταται τι θελεις να κανεις με το 3d πακετο σου.

Αν το θες μονο για αρχιτεκτονικα τοτε το XSI foundation με ενσωματομενο τον Mentalray ειναι η καλυτερη επιλογη αμα θες να εισαι νομιμος. Τζαμπα το δινουν για τις δυνατοτητες του και εχει και ενσωματομενα fluids, particles και απλα dynamics.
Aπο την αλλη δεν υποστηριζει 64bit native και Net rendering και απο οτι ξερω ουτε με plugin.
Δεν υπαρχει και επισημη εκδοση Vray για XSI ακομη.

Για τον ιδιο σκοπο ειναι και cinema 4D αλλα με τον καλο renderer βγαινει στο 1000αρι ευρο. Υποστηριζει και plugin για Νet rendering με 400 Ε επιπλεον. Οποτε με 1500 Ε πανω κατω εχεις μια πιο ολοκληρωμενη κατασταση.

Ενταξει στο 3dsΜax τα σταζεις αλλα παιρνεις ενα πακετο με τα παντα.
Particles, hair & Fur, cloth, dynamics reactor, Net render, mental ray, poly-nurbs-patch-mesh, sub-D modeling, Eξαιρετικο lighting system και και και... χεχε

Δεν παιρνω μιζα απο την Autodesk αλλα truth to be told.

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από De_Profundis » 16 Μάιος 2008 22:25

άστα αυτά...μου τα είπε εμένα ο Μάκης...Μετά τα σκάνδαλα με τη Siemens, επόμενα είναι τα σκάνδαλα μεταξύ της Autodesk και του paink1ller...φτού σου...! ;)
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

3Ds Max 2009 - Reveal Rendering

Δημοσίευση από mkpk » 17 Μάιος 2008 15:52

βγαζουν εκδοσεις καθε χρονο για να τα περνουν απο τα φροντιστιρια που πρεπει να ειναι update συνεχως....γιατι αμα σου ερθει ο μαθητης και του πεις οτι κανεις το μαχ 9 και οχι το 2008 συγουρα θα παει αλλου.....

παρεπιπτοντως εχει πολυ πλακα το μπερδεμα που ειχαν ολοι οι μαθητες...θελω να μαθω το μαχ το 9 και οχι το μαχ 08.....αντε πεστους τωρα οτι το 08 ειναι το 10......νομιζουν οτι τους δουλευεις κι ολας.....

ε σιγα σιγα θα ξεκαθαρισει το τοπιο και σε αυτο..παντως να τα παιρνουν θελουν...αλλαξαμε ετος ας κανουμε και ενα compile να το γιορτασουμε και να τα οικονομισουμε....
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες