MentalRay - 3dsMAX GI problem

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

MentalRay - 3dsMAX GI problem

Δημοσίευση από paink1ller » 10 Μάιος 2008 23:08

Γνωριζει καποιος πως μπορω να ρυθμισω ποσο GI θα εκπεμπει ενα αντικειμενο ?

Πχ στον Vray εχεις Generate GI και Receive GI multipliers. Στον mental ray το μονο που εχω βρει ειναι το FG/GI Multiplier το οποιο απο οτι καταλαβα ρυθμιζει μονο ποσο GI θα δεχεται ενα αντικειμενο.

Ευχαριστω.

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

MentalRay - 3dsMAX GI problem

Δημοσίευση από Frruger » 11 Μάιος 2008 10:15

Και πόσο δέχεται και πόσο στέλνει.

Δεν έχεις καλό έλεγχο σε αυτό στον MentalRay ένα workaround είναι να κοπιάρεις το αντικείμενο στην ίδια θέση
το ένα να φαίνεται και να μην κάνει Generate Global Illumination άλλα να κάνει receive και το άλλο να μην φαίνεται να μην ρίχνει σκιές κτλ αλλά να κάνει Generate Global Illumination.

Αν περιγράψεις τι θες να κανείς ίσως να βρούμε ένα συμβιβασμό που να δουλεύει ποιο εύκολα από το παραπάνω.

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

MentalRay - 3dsMAX GI problem

Δημοσίευση από paink1ller » 11 Μάιος 2008 12:17

Kαταλαβα Frruger σ'ευχαριστω.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες