Απορία για vray σε 3ds

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Απορία για vray σε 3ds

Δημοσίευση από kaba » 11 Μάιος 2008 03:19

Στο vray 1.5 r3 για 3dsMAX9 (32-bit αμφότερα) δεν μπορώ να εντοπίσω τις επιλογές brute force που αναφέρεται στη βοήθεια για το indirect illum. (εμφανίζει μόνο τα irradience map, light cache, quasi monte carlo & photon map) και το hybrid translucency (εμφανίζει μόνο τα hard & soft models).

Τι φταίει, τι φταίει;;;

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Απορία για vray σε 3ds

Δημοσίευση από paink1ller » 11 Μάιος 2008 04:36

To QMC ειναι το brute στον παλιο Vray.

kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Απορία για vray σε 3ds

Δημοσίευση από kaba » 11 Μάιος 2008 16:21

Αυτό το είχα "ψιλοψιλιαστεί" χάρη σε κάποια tutorials, αλλά δεν ήμουν σίγουρος.
Thx paink1ller.

Tο hybrid translucency όμως γιατί δεν εμφανίζεται;

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες