Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Βοήθεια λύσεις και νέα από τον χώρο των open source ή έτοιμων εφαρμογών που έχουν φτιαχτεί με την PHP όπως oscommerce, κ.α.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, PHP Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 14 Ιουν 2008 16:49

Με βάση κάποια δημοσιεύματα εδώ μέσα αλλά και σχετικές απορίες μελών, θα προσπαθήσω να σας δώσω κάποιες πληροφορίες - κριτήρια για την επιλογή και την ολοκλήρωση ενός eshop

Καταρχήν τι είναι :
Με απλά λόγια eshop είναι κάθε είδος εμπορικής συναλλαγής μεταξύ φυσικών και μη προσώπων, που πραγματοποιείται με ηλεκτρονικά μέσα. Είναι η διάθεση και αγοραπωλησία προϊόντων ηλεκτρονικά, η διεκπεραίωση εμπορικών λειτουργιών και συναλλαγών χωρίς τη χρήση του "πατροπαράδοτου χαρτιού" τόσο στον τομέα των αγαθών, πληροφοριών αλλά και υπηρεσιών. Αυτό συμβαίνει συνήθως μέσω δικτύων ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Οσο απλό κι αν ακούγεται, παρ' όλα αυτά η δημιουργία ενός e-shop πονοκεφαλιάζει και φαντάζει αρκετά δύσκολη υπόθεση για πολλα άτομα - επιχειρήσεις. Και επειδή στην ουσία μιλάμε για ένα νέο κατάστημα, το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεπάγεται ένα ορισμένο ποσό γενικών εξόδων που πρέπει να καταβληθούν ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να εξετάσουν κάποιες παραμέτρους, δηλαδή πάγιες δαπάνες όπως την υπηρεσία φιλοξενίας του eshop, το κόστος αγοράς ή τις άδειες χρήσης δωρεάν εφαρμογών, την υποστήριξη, την επεκτασιμότητα, την ευκολία χρήσης, και γενικά την αξιπιστία της ίδιας της εφαρμογής ή της εταιρείας που αναλαμβάνει την κατασκευή.

Eπιλογή εφαρμογής
Η επιλογή μιας τέτοιας εφαρμογής πρέπει να ξεκινάει με γνώμοντα πάντα τις ανάγκες της επιχείρησης ή του ιδιώτη.
Υπάρχουν αρκετές επιλογές - αντιλήψεις και δεν είναι όλες ίδιες.
Υπάρχουν έτοιμες λύσεις - με GNU άδεια χρήσης eshop (προκατασκευασμένα) που δεν στοιχίζουν τίποτα ή έχουν ένα ελάχιστο κόστος αγοράς.
Υπάρχουν και έτοιμες - προκατασκευασμένες εφαρμογές αλλά τροποποιημένες - βελτιωμένες με custom δουλειά από κάποιο ιδιώτη η εταιρεία.
Υπάρχουν και κάποιες που δημιουργούνται από το μηδέν και προσαρμόζονται πάνω στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης και κοστίζουν πολύ περισσότερα.

Η επιλογή της έτοιμης - προκατασκευασμένης ή τροποποιημένης λύσης σας δίνει πολλά ωφέλη μια και έχουν έτοιμο το καλάθι αγορών (που είναι το ζητούμενο), μπορούν να ενσωματώνουν τον κατάλογο των προϊόντων σας, να ρυθμίζουν τις τιμές να παρέχουν προσφορές - εκπτώσεις και γενικά να εφαρμόζουν τεχνικές όπως ενός απλού καταστήματος αλλά δεν θα σας καλύψουν όλες σας τις ανάγκες και μπορεί να μην σας παρέχουν την μέγιστη ασφάλεια.

Οι μεγαλύτερες εταιρείες έχουν τις περισσότερες φορές τις πιο επίπονες απαιτήσεις όπως:
Σύνδεση με συστήματα ER
Σύνδεση με συστήματα CRM
Online και offline συγχρονισμός καταλόγων και βάσεων δεδομένων
Συγχρονισμός των databases με ERP

Τέτοιες ανάγκες απαιτούν συνήθως τις ακριβότερες και custom λύσεις και δεν τιμολογούνται φυσικά όπως οι προκατασκευασμένες εφαρμογές.

Θα πρέπει όμως να εξετάσετε όποια και αν είναι τελικά η επιλογή σας τρία πράγματα:

1. Κόστος και ποιότητα προσφερομένων υπηρεσιών.
2. Θέματα Ασφάλειας.
3. Κόστος και δυνατότητα μελλοντικών αλλαγών - επεκτάσεων .

Και ας ξεκινήσουμε να βλέπουμε τα επιμέρους κομμάτια για την δημιουργία ενός τέτοιου καταστήματος, ξεκινώντας από την υπηρεσία φιλοξενίας του καταστήματός μας.

Υπηρεσία Φιλοξενίας - Ηosting
Υπάρχουν δύο επιλογές για την φιλοξενία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Στο σπίτι σας - χώρο της εταιρείας σας, το οποίο συνεπάγεται και αγορά μηχανημάτων, εξοπλισμού και γραμμής, αλλα και σε χώρο εταιρείας σχετικής με το αντικείμενο ή αλλιώς παρόχου υπηρεσιών φιλοξενίας, πληρώνοντας ενοίκιο (σε τακτά διαστήματα).
Η πρώτη περίπτωση που είναι και η ακριβότερη εξετάζεται μόνο σε πολύ μεγάλες εταιρείες που έχουν το εξειδικευμένο προσωπικό για την συντήρηση, και έλεγχο αυτών των συστημάτων αλλά και το απαραίτητο "πόσό" που χρειάζεται για την απόκτηση του ανάλογου εξοπλισμού.

Η δεύτερη περίπτωση είναι πιο οικονομική και απευθύνεται κυρίως στον καθένα και ιδιαίτερα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Οι τιμές για την ενοικίαση του χώρου όπου θα φιλοξενείται το eshop είναι ανάλογες της εταιρείας, των δυνατοτήτων που παρέχουν και αλλάζουν από εταιρεία σε εταιρεία.
Ενας ιδιαίτερα σοβαρός παράγοντας για την τελική επιλογή είναι οι δυνατότητες του παρόχου υπηρεσιών φιλοξενίας μια και θα πρεπει να παρέχει τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του eshop, να έχει εξειδικευμένο προσωπικό για υποστήριξη, την καλή και γρήγορη λύση τυχών προβληματων, καθώς και η αξιοπιστία σε θέματα Upload Time (με λίγα λόγια να δουλεύει η υπηρεσία φιλοξενίας για την οποία πληρώσατε). Φυσικά και η ασφάλεια έιναι ένας βασικός παράγοντας.
Δυστυχώς όμως αυτό είναι και κάτι σχετικό και καμία φορά μή προβλέψιμο.
Προσπαθούμε πάντα να απευθυνόμαστε σε εταιρείες δοκιμασμένες στον χρόνο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και οι νεες δεν είναι αξιόπιστες.
Πιο ακριβή λύση δεν είναι απαραίτητα και η καλύτερη καθώς και το αντίστροφο
Ισχύει κι εδώ ο κανόνας "best vlaue for your money" με την διαφορά όμως ότι δεν υπάρχει ασφαλιστήριο κάλυψης μελλοντικών ζημιών.
Και για να έχετε και κάποια εξασφάλιση, πάντα επιλογή εταιρείας με δυνατότητα Backup.

Τώρα όσον αφορά την ενοικίαση του χώρου μπορείτε να επιλέξετε καταρχήν μεταξύ ενός Dedicated Server ή ενός VPS (virtual private server).
Στην ουσία και οι δύο κάνουν το ίδιο πράγμα αλλά με άλλο τρόπο.
Εξαρτάται πάντα από το τι θέλετε και τι ποσό είστε διατεθιμένος να πληρώσετε
Δεν θα επεκταθώ στο θέμα μια και δεν είναι το ζητούμενο, απλά να αναφέρω ότι ένας dedicated είναι πάντα πιο ακριβός από έναν VPS και ότι η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο ώστε να μιλάμε για VPS αλλά με μοναδικούς λογαριασμούς χρηστών (δηλαδή dedicated ανά χρήστη).

Αφού λοιπόν σκεφτείτε όλα τα παραπάνω, ήρθε και η ώρα της επιλογής πλατφόρμας.
Αν αποφασίσατε να κάνετε μία Custom εφαρμογή, τότε το διάβασμα συμβουλών σταματάει εδώ μια και δεν θα μπορέσω να καλύψω - να προβλέψω τις ανάγκες και τα επιμέρους ερωτήματα του καθενώς ξεχωριστά.
Στην περίπτωση όμως που αποφασίσετε να προβείτε στην επιλογή προκατασκευασμένης - τροποποιημένης λύσης με κάποια Custom δουλειά, τότε ίσως σας τα ακόλουθα θα σας φανούν χρήσιμα.
Ετοιμες λύσεις - προκατασκευασμένες εφαρμογές μπορείτε να βρείτε στο link αυτού του forum http://www.freestuff.gr/forums/viewtopi ... 232#349232 με επικεφαλίδα E-commerce

Η τελική επιλογή είναι προσωπική σας υπόθεση με βάση την δικής σας υποκειμενική γνώμη - γνώση και άποψη. Δεν θα σας δώσω συμβουλή όσον αφορά το ποιά είναι καλύτερη, απλά θα αναφερθώ σε δύο από αυτές που είναι και πιο διαδεδομένες στον τομέα
του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς παρέχουν και τα περισσότερα δυνατά "εργαλεία" για την επίτευξη του στόχου σας αλλά και χρησιμοποιούν σχεδόν τους ίδιες μεθόδους όσον αφορά τον τρόπο παραγγελίας.
Οι εφαρμογές λοιπόν που αναφέρω είναι το oscommerce και το Zen cart.
Συγχωρέστε με που δεν αναφέρω και το Joomla - virtuemart μια και πιστεύω ότι δεν έχει τις ίδιες δυνατότητες αλλά και δεν απευθύνεται μόνο γι αυτή την χρήση.
Ισως σε κάποιο άλλο δημοσίευμά μου να το αναπτύξω κι αυτό το θέμα και να αναφερθώ και σε άλλες εξίσου σημαντικές.

Οι εφαρμογές που προανέφερα μπορείτε να τις καταβάσετε από τις αντίστοιχες σελίδες ή να υπάρχουν μέσα στην υπηρεσία φιλοξενίας και να ενεργοποιούνται με το πάτημα ενός πλήκτου. Προσωπικά θα σας συμβούλευα το δεύτερο (είναι κι αυτό ένα κριτήρια επιλογής υπηρεσίας φιλοξενίας) ιδιαίτερα όταν οι γνώσεις σας δεν είναι και οι κατάλληλες για το όλο επιχείρημα.

Αφού λοιπόν κανετε install την εφαρμογή και ορίσετε όλες τις υποχρεωτικές παραμέτρους για την σωστή λειτουργία του συστήματος θα πρεπει να σκεφτείτε με ποιό τρόπο θα πουλάτε - θα κάνετε τις συναλλαγές σας.

Θα σταθώ σ' αυτό το τελευταίο μια και είναι μια μεγάλη απορία αρκετών ενδιαφερομένων.

Στις μέρες μας οι πιο διαδεδομένες μέθοδοι πληρωμής είναι οι εξής:

* Με πιστωτική κάρτα on line - μέσω τράπεζας
* Με πιστωτική κάρτα on line - μέσω paypal
* Με Paypal (υπηρεσία - πληροφορίες της οποίας θα βρείτε στο http://www.paypal.com)
* Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
* Με αντικαταβολή
Υπάρχει και συνδυασμός αυτών πχ χρέωση κάρτας με pos - τηλεφωνική παραγγελία (τα λεγόμενα μηχανάκια)
Υπάρχουν κι άλλες οι οποίες δεν είναι όμως τόσο διαδεδομένες και για τις οποίες μπορεί ν' αναφερθώ στο μέλλον.

Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να υπάρχουν και οι πέντε τρόποι πληρωμής σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα (γιατί ο κάθε πελάτης έχει το δικό του σκεπτικό και θα πρεπει να αντιμετωπίζεται διαφορετικα).

Ας εξηγήσουμε όμως μερικές από αυτές
Στην περίπτωση της πιστωτικής κάρτας θα χρειαστείτε την συνεργασία με μία τράπεζα ή την συνεργασία με τo Paypal.
Ας δούμε τώρα την επιλογή με τράπεζα και τον συσχετισμό - ένωση με την εφαρμογή.
Αφού πρώτα υπογράψετε μια σύμβαση με την τράπεζα και αφού συμφωνήσετε σε κάποια προμήθεια για κάθε συναλλαγή θα πρέπει να "ενώσετε" την εφαρμογή με την τράπεζα.
Συνήθως υπάρχουν κάποια έτοιμα modules (προγράμματα) που αλλα δίνονται δωρεάν καί άλλα έναντι αμοιβής.
Δεν μπορώ να γνωρίζω την ασφάλειά τους σε κάθε περίπτωση ξεχωριστά, αλλά καλό θα ήταν να το δείτε με αρκετή σοβαρότητα το θέμα κι ένα κριτήριο στην επιλογή σας να είναι προβλήματα του παρελθόντος.
Μπορείτε να φτιάξετε και το δικό σας αν έχετε κάποιες γνώσεις ή να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό του χώρου.
Οπως και να έχει, σε αυτό το σημείο θα πρεπει να λάβετε υπόψη σας ότι για το δωρεάν προγράμματα δεν φέρνει καμία ευθύνη ο δημιουργός του!
Οι ελληνικές τράπεζες χρησιμοποιούν διάφορα συστήματα γι' αυτήν την υπηρεσία που δουλεύουν με σχεδόν τον ίδιο τρόπο (είπα σχεδόν - θα το αναπτυξω παρακάτω)
Και ποιά είναι αυτή :
Συνήθως ο πελάτης έχοντας ολοκληρώσει τις αγορές του (διάφορα προϊόντα στο καλάθι αγορών) θέλει να πληρώσει.
Το προγραμμα συνήθως του εμφανίζει τις διαθέσιμες μεθόδους αποστολής στην περιοχή του (προϋποθέτει ότι ο πελατης έχει γίνει μέλος στην σελίδα και έχει δώσει τα στοιχεία του) και αφού επιλέξει, τον μεταφέρει στην σελίδα επιλογής πληρωμής.

(υπάρχει η περίπτωση οι δύο προηγούμενες να είναι στην ίδια σελίδα).
Σε αυτό το σημείο εφόσον επιλέξει μέσω κάρτας - τράπεζας θα μεταφερθεί στο περιβάλλον της τράπεζας σε ssl (ασφαλές περιβάλλον) για να δηλώσει τα στοιχεία της κάρτας του.
Βέβαια η εφαρμογή μεταφέρει και κάποιες άλλες παραμέτρους - στοιχεία του αγοραστή στο προγραμμα της τράπεζας που θα την βοηθήσουν στον έλεγχο των στοιχείων.
Ο έλεγχος γίνετε μέσω δορυφόρου της Visa (συνήθως) και εφόσον όλα τα στοιχεία είναι εντάξει και η κάρτα έχει το ανάλογο διαθέσιμο υπόλοιπο η παραγγελία ολοκληρώνεται γυρίζοντας στην σελίδα του eshop.
H τράπεζα ενημερώνει με email τον καταστηματάρχη και γίνετε και μια εγγραφή της συναλλαγής στο Back office (σελίδα διαχείρισης συναλλαγών καταστηματάρχη).
Η εφαρμογή επίσης στέλνει ένα email στον πελάτη και στον καταστηματάρχη (εφόσον έχει οριστεί από το περιβάλλον διαχείρισης της εφαρμογής - admin) και καταχωρεί και την παραγγελία.
Αυτή βέβαια η περιγραφή αποτελεί μια συντόμευση των διαδικασιών και ό λόγος είναι ο εξής :
Καποιες τράπεζες με τα συστήματα που χρησιμοποιούν δεν παίρνουν απλά τα στοιχεία - παραμέτρους που τους στέλνουμε από μία φόρμα αλλά προχωρούνε και σε ένα confιrmation - validation της μοναδικής συναλλαγής πρίν κάν ελένξουν τα στοιχεία της κάρτας.
Τέτοιο σύστημα είναι το ProxyPay - Proxypay M τα οποία τα συναντάμε στην Eurobank - Εμπορική/Πειραιώς αντίστοιχα.
Άποψή μου είναι ότι προσφέρει μεγαλύτερο βαθμό ασφάλειας.
Υπάρχει και το DeltaPay της AlphaBank ή κάποια αντίστοιχα (αλλά δεν έχουν Validation - Confirmation)
Για την επίτευξη αυτού του σκοπού είναι αναγκαία και η χρήση στοιχείων που αποθηκεύονται σε πίνακες (πχ mysql)
Επίσης όσα ανέφερα στηρίχτηκαν στο γεγονός ότι ο αγοραστής είναι μέλος της σελίδας που αγοράζει ενώ υπάρχει και η δυνατότητα να κάνει αγορες χωρίς να είναι μέλος. Δυνατότητα όμως που δεν καλύπτουν αυτήν την στιγμή οι Ελληνικές τράπεζες.

Σε περίπτωση που θέλετε και κάτι τέτοιο θα πρεπει να επιλέξετε κάτι σαν το Paypal.
Το Paypal είναι ένας οργανισμός - εταιρεία η οποία είναι εξειδικευμένη σε αυτόν τον τομέα
Η φιλοσοφία του είναι η εξής :
α)Μπορείς να κάνεις τις αγορές σου - πωλησεις σου σαν μέλος του paypal
β)Μπορείς να κάνεις τις αγορές σου - πωλήσεις σου με πιστωτική κάρτα μέσω paypal
γ)Μπορείς να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό - κάνεις μία σύμβαση και να εκτελούνται όλες οι συνναλαγές σου κάθε μήνα μέσω αυτής της υπηρεσίας

Η πρώτη επιλογή είναι και η πιο διαδεδομένη.
Δηλαδή ο καταστηματάρχης ενώνει την εφαρμογή με το paypal και όποιος αγοραστής έχει paypal (είναι μέλος του) μπορεί να πληρώσει μέσω αυτού.
Η δεύτερη είναι πιο περίπλοκη μια και πρέπει ο server - υπηρεσίες φιλοξενίας που έχετε να έχει κάποια προγράμματα εγκατεστημένα (ΠΧ CURL) για να δουλέψει αυτή η μέθοδος.
Στην ουσία γίνετε κάποια επικοινωνία μεταξύ των server με αποκρυπτογράφηση σε binary μορφή που εξασφαλίζει την κρυφή αποστολή κάποιων κρίσιμων στοισείων (πχ pdtoken - μοναδικός κωδικός αναγνώρισηςπου δίνει το paypal)
Στην περίπτωση που ο server που βρίσκεστε (υπηρεσία φιλοξενίας) έχει αυτήν την δυνατότητα (curl) τοτε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και την μέθοδο "express checkout"
Μέσω αυτής της μεθόδου μπορείς ο αγοραστής να μεταφερθεί κατευθείαν στο Paypal και να επιλέξει να πληρώσει με κάρτα ή σαν μέλος του paypal χωρίς να είναι μέλος του καταστήματος που αγοράζει.
Αυτό όμως που θα πρεπει να έχει ορίσει ο ιδιοκτήτης του eshop είναι, αν ο αγοραστής γίνετε αυτόματα και μέλος του eshop, καθώς και αν το Paypal θα προυπoλογίσει τα μεταφορικά - κόστος (τα οποία θα εχουν πριν καταχωρηθεί στο paypal με βάση τον προορισμό της παραγγελίας) ή να μεταφερθεί πίσω στο eshop για υπολογισμό αυτών.

Βασικό κριτήριο επιλογής μεθόδου πληρωμής - προμήθεια.
Μια τράπεζα μπορεί να σας πάρει (παρακρατήσει) για κάθε συναλλαγή 1.5%-2.5% (μέσος όρος) το οποίο εξαρτάται από την συμφωνία - πωλήσεις - αντικείμενο που πουλάτε κλπ ενώ το paypal θα σας πάρει από 3.4% εώς 1.9% στην καλύτερη περίπτωση κι εφόσον έχετε τζίρο (στο paypal) πάνω από 100.000 Ευρώ ανά μήνα. (Εχει κάποιες κλιμακες που μειώνουν αυτό το ποσοστό ανάλογα τον τζίρο ανά μήνα)

Να θυμάστε πάντα...
Ασφάλεια Προσωπικών Δεδομένων του Πελάτη
Η αγορά προϊόντων στο Διαδίκτυο μεταφέρει ιστορικά μαζί της και τη φοβία του καταναλωτή ότι τα προσωπικά του δεδομένα δεν είναι απολύτως ασφαλή. Δεν είναι τελείως αδικαιολόγητος ο φόβος, όμως τα πράγματα έχουν γίνει πλέον σαφώς καλύτερα. Ο χρήστης χρειάζεται να δώσει ορισμένα στοιχεία για την ολοκλήρωση της συναλλαγής του που είναι η διεύθυνσή του, το τηλέφωνό του, το e-mail του, καθώς και τον αριθμό της πιστωτικής του κάρτας. Η παροχή εγγυήσεων από την μία μεριά ότι τα προσωπικά του δεδομένα δεν θα χρησιμοποιηθούν από τρίτους καθώς και η χρήση κρυπτογραφημένων σελίδων με προστασία 128bit αποτελούν προϋπόθεση για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα και επιπλέον παρέχουν ένα σύστημα ασφάλειας στους καταναλωτές επισκέπτες των e-shop. Μολονότι θεωρείται ότι οι συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας στο Internet δεν είναι ασφαλείς, οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι online συναλλαγές εν γένει είναι ασφαλέστερες από τις αγορές με πιστωτικές κάρτες σε "φυσικά" καταστήματα. Κάθε φορά που ο πελάτης πληρώνει με πιστωτική κάρτα σε ένα κατάστημα ή εστιατόριο και κάθε φορά που πετά την απόδειξη μιας πιστωτικής κάρτας γίνεται περισσότερο ευάλωτος στην απάτη.

Πηγή: Ram αφιέρωμα στο e-shop, go-online
Ελπίζω να σας έλυσα κάποιες σας απορίες
Σίγουρα πολλά θέματα δεν καλύφθηκαν... αλλά εδώ είναι η κοινότητα του Freestuff για να σας βοηθήσει.
Αν έβαλα το δημοσίευμα σε λάθος σημείο, παρακλώ όπως μεταφερθεί από τους moderators.

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από dimsis » 14 Ιουν 2008 17:12

Πολύ ωραίο και αναλυτικό το άρθρο Μαρίνο. Το πρότεινα για βοήθημα.
Ρίξε μια ματιά και σε αυτό λίγο:
http://www.magentocommerce.com/
και αν το βρεις αξιόλογο όπως και εγώ βάλτο ως αναφορά μαζί με το oscommerce.

Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 14 Ιουν 2008 17:35

Σαν τα μανιτάρια ξεπηδάνε τα ρημάδια...
Υπάρχει module για την ελληνική γλώσσα ;

Άβαταρ μέλους
greekbytes
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 2438
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2002 15:42
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από greekbytes » 14 Ιουν 2008 17:35

Πολύ καλό, έγινε βοήθημα!! Δεν ξέρω μόνο αν ταιριάζει καλύτερα εδώ ή ίσως στο "Η επιχείρηση".

Αν χρειαστεί το μεταφέρουμε ;)

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από dimsis » 14 Ιουν 2008 17:44

Marinos Stergiou έγραψε:Σαν τα μανιτάρια ξεπηδάνε τα ρημάδια...
Υπάρχει module για την ελληνική γλώσσα ;
Έχει αλλά όχι 100% ακόμα μεταφρασμένο (68 % περίπου) : http://www.magentocommerce.com/langs/list/
Δεν το έχω δοκιμάσει. Τα βίντεο είδα μόνο και μου φάνηκε ιδιαίτερα εύχρηστο και με αρκετές δυνατότητες.

Από εδώ και demo του backend: http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/
username: admin
password: 123123
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimsis την 14 Ιουν 2008 17:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 14 Ιουν 2008 17:50

Αντε πάλι στο διάβασμα... και δοκιμές :(
Να του ρίξω μια ματια και να το παρουσιάσουμε μαζί με το Cre Loaded καθώς και με καποια ακόμη, όχι αρκετά διαδεδομένα αλλά αρκετά "δυνατά"

Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 15 Ιουν 2008 14:46

Σχετικά με τις δύο εφαρμογές που αναφέρθηκαν επειδή κάποιοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα ελληνικά και την ημερομηνία στον υπολογιστή τους με apache σας δίνω δύο links που μπορεί να σας βοηθήσουν
OScommerce : http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=35487
Zen Cart : http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=13044

Άβαταρ μέλους
vassilism
Δημοσιεύσεις: 1950
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007 14:47
Επικοινωνία:

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από vassilism » 16 Ιουν 2008 02:16

Μπράβο Marino, πολύ καλό βοήθημα :clap:

edessakis
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 01 Φεβ 2008 12:33

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από edessakis » 17 Ιουν 2008 11:14

Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά ακριβώς επειδή αυτό το διάστημα δουλεύω ένα e-shop σε osCommerce.
Έχω δουλέψει αρκετές ιστοσελίδες αλλά όλες στο httpdocs.
Τι ακριβώς παίζει με το httpsdocs και το SSL. Πρέπει όλα τα υποσέλιδα να ανεβούν στο httpsdocs ή μόνο αυτά που αφορούν την εισαγωγή στοιχείων του πελάτη;
Μπορείτε να μου δώσετε περισσότερα στοιχεία σχετικά με όλα αυτά και την κρυπτογράφηση;

Άβαταρ μέλους
George - Linkwise
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 03 Απρ 2008 13:19

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από George - Linkwise » 18 Ιουν 2008 00:57

edessakis έγραψε:Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά ακριβώς επειδή αυτό το διάστημα δουλεύω ένα e-shop σε osCommerce.
Έχω δουλέψει αρκετές ιστοσελίδες αλλά όλες στο httpdocs.
Τι ακριβώς παίζει με το httpsdocs και το SSL. Πρέπει όλα τα υποσέλιδα να ανεβούν στο httpsdocs ή μόνο αυτά που αφορούν την εισαγωγή στοιχείων του πελάτη;
Μπορείτε να μου δώσετε περισσότερα στοιχεία σχετικά με όλα αυτά και την κρυπτογράφηση;
Σε κάποιους server (π.χ. στον δικό μου που τρέχει Plesk) υπάρχει η επιλογή να τα έχεις όλα στον ίδιο φάκελο (httpdocs). Εγώ το έχω έτσι και το osCommerce δουλεύει άψογα. Είναι εννοείται και πολύ πιο βολικό.

Δεν ξέρω αν υπάρχει η ίδια επιλογή και για άλλα προγράμματα διαχείρισης και πού είναι, πάντως όπως είπα με Plesk γίνεται.

ALR
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: 09 Απρ 2005 17:30

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από ALR » 18 Ιουν 2008 11:15

Thanks marino, πολύ καλό άρθρο.
Γίνονται πραγματάκια

edessakis
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 01 Φεβ 2008 12:33

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από edessakis » 18 Ιουν 2008 12:07

Σε κάποιους server (π.χ. στον δικό μου που τρέχει Plesk) υπάρχει η επιλογή να τα έχεις όλα στον ίδιο φάκελο (httpdocs). Εγώ το έχω έτσι και το osCommerce δουλεύει άψογα. Είναι εννοείται και πολύ πιο βολικό.

Δεν ξέρω αν υπάρχει η ίδια επιλογή και για άλλα προγράμματα διαχείρισης και πού είναι, πάντως όπως είπα με Plesk γίνεται.
ΟΚ και στον Host που δουλεύω εγώ Plesk έχει.
Όσον αφορά το SSL πια διαδικασία ακολουθείται; Μπορώ να έχω κάποιες λεπτομέρειες;


Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 19 Ιουν 2008 14:26

ΠΡΟΣΟΧΗ
Αν έχεις CURL - SSL, τότε μπορεί να μην δουλεύει σωστά το OSCommerce
Θα πρεπει να αλλάξεις παραμέτρους στο configure.php που είναι στο directory "/eshop/includes"
Συνήθως με CURL και

Κώδικας: Επιλογή όλων

define('HTTPS_SERVER', 'https://www.domainame.gr/');
δεν δουλεύει σωστά

Κάθε περίπτωση αντιμετωπίζεται διαφορετικά

ALR
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: 09 Απρ 2005 17:30

Συμβουλές - Πληροφορίες για επιλογή / δημιουργία e-shop

Δημοσίευση από ALR » 20 Ιουν 2008 15:38

Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν υπήρχε ένας ενδεικτικός κατάλογος εταιριών που έχουν υλοποιήσει επιτυχημένα eshops και έχουν μεγάλη εμπειρία στο χώρο, κάτι σαν οδηγός για τον ενδιαφερόμενο.
Γίνονται πραγματάκια

Απάντηση

Επιστροφή στο “PHP έτοιμες εφαρμογές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες