MentalRay image sampler ΑΠΟΡΙΑ

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

MentalRay image sampler ΑΠΟΡΙΑ

Δημοσίευση από paink1ller » 18 Ιουν 2008 15:54

Δεν μπορω να καταλαβω πως λειτουργει το συγκεκριμενο.

Αν πχ βαλω στο Max samples per pixel 1 σημαινει οτι θα παρει ενα pixel γυρω απο το pixel που θελει να κανει antialiasing ?
To box filter διπλα τι σημαινει ? Μηπως οτι θα χρησιμοποιησει box μεθοδο επεκτεινοντας της ενα Pixel(αφου εχω βαλει 1 στο max) αρα συνολο θα παρει 4 γειτονικα pixels για το antialiasing του pixel που με ενδιαφερει ?

και αν ισχυει κατι τετοιο τοτε τα width height απο κατω τι στον π σημαινουν ? Αναιρει πχ το max sampling που βαζεις?

Αν καποιος τα εχει ξεκαθαρισει plz help.
Συνημμένα
is.jpg
MHN KANETE CLICK STHN PIC einai apla gia reference
is.jpg (11.84 KiB) Προβλήθηκε 1295 φορές
Ηobby: Shooting photons

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

MentalRay image sampler ΑΠΟΡΙΑ

Δημοσίευση από Frruger » 18 Ιουν 2008 19:25

http://www.impresszio.hu/szabolcs/Menta ... mpling.htm

Η σούμα είναι: Τα samples είναι πόσα Rays βαράει για κάθε Pixel (1/4=1Ray/4Pixel, 1=1Ray/1Pixel, 4=4Rays/1Pixel και προχωράει και πάει). Το filter πως είναι το διαχειρίζεται και παρουσιάζει τα προηγούμενα samples.

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

MentalRay image sampler ΑΠΟΡΙΑ

Δημοσίευση από paink1ller » 18 Ιουν 2008 23:20

οκ ψιλοκαταλαβα κατι... εμβαθυνα λιγο τις γνωσεις μου γιατι μου την σπαει να πηγαινω 100% by feel.
Βασικα στο σαιτ γραφει οτι ο αριθμος των rays per pixel δινεται απο τον τυπο rays=2^(samples*2) οποτε αμα εχω 1 στο sampling θα ριξει 4εις rays για καθε Pixel.
Eπειτα το φιλτερ απλα διαχειριζεται αυτα τα samples αναλογα για να υπολογισει το τελικο χρωμα του Pixel.

thanks mentalman !
Ηobby: Shooting photons

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

MentalRay image sampler ΑΠΟΡΙΑ

Δημοσίευση από Frruger » 19 Ιουν 2008 01:02

Ναι δικιο εχεις για το άρθρο 0=1,1=4 κτλ

Στο 9/2008/2009 βάζεις απευθείας samples/pixel 1=1, 4=4, 16=16 και δεν μπλέκεις με δυνάμεις.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες