Τιμολόγια Νέας ατομικής Εταιρίας / oxi xeirografa! Ginete?

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
sneekpeek

Δημοσίευση από sneekpeek » 23 Ιουν 2008 21:38

καλησπέρα, είναι η πρώτη μου δημοσίευση στην σελίδα σας, που μπορώ να πώ είναι είναι μια τεράστια γνωσιακή βάση που σίγουρα βοηθησε πολύ κόσμο.

το Ερώτημα μου είναι το εξής :

Είμαι προγραμματιστής και έχω αποφασίσει να δοκιμάσω να δημιουργήσω ατομική εταιρία που θα ασχολείται με παροχή υπηρεσιών.

Αυτή την στιγμή δεν έχω το κεφάλαιο να προμηθευτώ τον φορολογικό μηχανισμό της εφορίας και κάποιο ανάλογο πρόγραμμα για να το χρησιμοποιώ και να κόβω τιμολόγια.

και επειδή δεν θέλω να γράφω χειρόγραφα τιμολόγια υπάρχει κάποιος τρόπος ωστε να εκτυπώνω τα τιμολόγια μου χωρίς τον συγκεκριμένο μηχανισμό και λογισμικό?

δηλαδή θα μπορούσα να πάω στην εφορία με αυτά τα τριπλότυπα

http://www.plaisio.gr/product.aspx?cata ... uct=2177943τυπα UNISOFT (η οποιαδήποτε παρόμοια τριπλότυπα)

να μου τα τρυπήσει κανονικά όπως θα έκανε και τα χειρόγραφα και εγώ να τα εκτυπώσω σε κάποιον υπολογιστή dot matrix αντί να τα γράφω με το χέρι ??

θα υπήρχε πρόβλημα αν το έκανα αυτό ? υπάρχει κάποια άλλη λύση ?

ευχαριστώ για τον χρόνο σας

alexsoft

Δημοσίευση από alexsoft » 23 Ιουν 2008 22:27

Δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να γίνει.

Ο ρόλος του χειρογράφου είναι όπως το λέει η λέξη. Χειρόγραφα. Όμως ο λόγος είναι ότι στο χειρόγραφο υπάρχει το βασικό φύλλο (στέλεχος) με το οποίο μπορεί να ελέγξει η Εφορία εάν έχει παραποιηθεί το μπλοκ (αλλαγή φύλλων κλπ.).

Στο ενιαίο μηχανογραφικό φύλλο (διπλότυπο, τριπλότυπο κλπ) επειδή τα φύλλα είναι ξεχωριστά απαιτείται απλή θεώρηση (μόνο δήλωση των κωδικών παραστατικών που θα χρησιμοποιηθούν και όχι τρύπημα) και παράλληλα φορολογικός μηχανισμός ώστε να μπορεί να διαπιστωθεί η αλλοίωση των αρχικών δεδομένων.