Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

ζητάτε υπηρεσίες σχετικά με την κατασκευή σελίδων; (design, web hosting, graphics, web programming).

Συντονιστής: Super-Moderators

Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 28 Ιουν 2008 10:49

Εγώ θα πώ ότι το παιχνίδι παίζεται μεταξύ της χώρας που έχεις την περισσότερη κίνηση σε συνδυασμο όμως με κάποιες άλλους παραμέτρους.
Και επειδή Ευρώπη δεν είναι μόνο η Ελλάδα τότε κοιτάς Ευρώπη.
Επίσης κοιτάς : τιμές - γραμμές/κέντρα - server δυνατότητες - παροχές - εξυπηρέτηση ιστορικό και μετά προχωράς.

Ξέρεις τί είναι όμως να παίρνεις τηλ Forthnet το "εξειδικευμένο προσωπικό" και να μην ξέρουν τι είναι το ssi ; (περί αρτιας υποστήριξης)
Θες να σου πώ και περί Hol ; (αν και κάπου εδώ μεσα το έχω ξανααναφέρει)
Ξέρεις πόσες μεγάλες εταιρείες έκλεισαν σε μία νύχτα ;

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από gvard » 28 Ιουν 2008 17:00

Καλησπέρα,
Marinos Stergiou έγραψε: Ξέρεις τί είναι όμως να παίρνεις τηλ Forthnet το "εξειδικευμένο προσωπικό" και να μην ξέρουν τι είναι το ssi ; (περί αρτιας υποστήριξης)
Θες να σου πώ και περί Hol ; (αν και κάπου εδώ μεσα το έχω ξανααναφέρει)
Ξέρεις πόσες μεγάλες εταιρείες έκλεισαν σε μία νύχτα ;
Εγώ δεν μίλαγα για τις μεγάλες εταιρίες οι οποίες έχουν σαν μία από τις τελευταίες προτεραιότητες το web hosting, αλλά για εταιρίες οι οποίες ζούνε από αυτό οπότε φροντίζουν να ξέρουν όσα περισσότερα γίνεται και να σε εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα

Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 28 Ιουν 2008 17:16

Καλησπέρα.
Δεν διαφωνώ ότι κάποιες εταιρείες ειδικεύονται μόνο σε αυτό και είναι κύριο μέλημά τους και μπορούν να προφέρουν κάτι παραπάνω.
Απλά δεν ξέρω αν αυτό διασφαλίζει πάντα τους πελάτες.
Εχω και παράδειγμα εταιρείας (σχετική με αυτό που αναφέρεσαι) που πριν λίγο καιρό "κρέμασε" κάποιους πελάτες της γιατί "χτύπησε" ο server.
Αφού είσαι του χώρου θα το γνωρίζεις.

** Το παράδειγμα που ανέφερα αφορούσε διάστημα 2002-2003 και 2006 αντίστοιχα όταν οι εταιρείες που ανέφερα είχαν "σαν ασχολία τους" λιγότερα πράγματα και ένα από αυτά και το Hosting

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από gvard » 28 Ιουν 2008 17:56

Φυσικά και το γνωρίζω και μάλιστα για το συγκκεριμένο παράδειγμα (επειδή έχει τύχει και σε εμένα) έχω να πώ το εξής: αν η συγκεκριμένη εταιρία είχε τα δικά της μηχανήματα στην Ελλάδα τότε θα μπορούσε να επαναφέρει την ορθή λειτουργία των sites σε σαφώς μικρότερο χρονικό διάστημα καθώς θα είχε άμεση πρόσβαση στον server και θα έκανε τα πάντα γρήγορα (δεν θα βασιζόταν στην καλή θέληση κάποιου άγνωστου τεχνικού ο οποίος ήρθε να κάνει το 8ωρο του).

Οταν είχε τύχει σε εμένα αυτό τον Φεβρουάριο του 2006 τότε μέσα σε 3 ώρες όλα τα sites έπαιζαν κανονικά στον backup server που έχω για αυτή την δουλειά, καθώς ανέβηκα πάνω στο datacenter, έκανα αντιγραφή του backup και άμεση επανεγκατάσταση σε νέο server, κάτι που δεν θα μπορούσα να κάνω τόσο άμεσα αν η φιλοξενία ήταν σε μέρος οπου τα μηχανήματα δεν ήταν φυσικώς προσβάσιμα από εμένα.

Βέβαια το πρόβλημα ήταν οτι η συγκεκριμένη εταιρία δεν είχε και backup των αρχείων (διαφήμιζε στην σελίδα της οτι έχει backup σε άλλον server και όχι σε άλλο δίσκο του ίδιου server) και από οτι φαίνεται τα backups ήταν σε άλλο δίσκο του server (τουλάχιστον τα backup των VPS) με αποτέλεσμα να μην έχουν backup για τους πελάτες τους και να πρέπει να ανεβάσουν μόνοι τους τα αρχεία τους. Κάπου εδώ ισχύει η έρευνα αγοράς και οπως βλέπεις στην πορεία αυτοί οι οποίοι κοροϊδεύουν τον κόσμο ξεσκεπάζονται.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα

Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 28 Ιουν 2008 18:10

gvard έγραψε:Φυσικά και το γνωρίζω και μάλιστα για το συγκκεριμένο παράδειγμα (επειδή έχει τύχει και σε εμένα) έχω να πώ το εξής: αν η συγκεκριμένη εταιρία είχε τα δικά της μηχανήματα στην Ελλάδα τότε θα μπορούσε να επαναφέρει την ορθή λειτουργία των sites σε σαφώς μικρότερο χρονικό διάστημα καθώς θα είχε άμεση πρόσβαση στον server και θα έκανε τα πάντα γρήγορα (δεν θα βασιζόταν στην καλή θέληση κάποιου άγνωστου τεχνικού ο οποίος ήρθε να κάνει το 8ωρο του).

Οταν είχε τύχει σε εμένα αυτό τον Φεβρουάριο του 2006 τότε μέσα σε 3 ώρες όλα τα sites έπαιζαν κανονικά στον backup server που έχω για αυτή την δουλειά, καθώς ανέβηκα πάνω στο datacenter, έκανα αντιγραφή του backup και άμεση επανεγκατάσταση σε νέο server, κάτι που δεν θα μπορούσα να κάνω τόσο άμεσα αν η φιλοξενία ήταν σε μέρος οπου τα μηχανήματα δεν ήταν φυσικώς προσβάσιμα από εμένα.

Βέβαια το πρόβλημα ήταν οτι η συγκεκριμένη εταιρία δεν είχε και backup των αρχείων (διαφήμιζε στην σελίδα της οτι έχει backup σε άλλον server και όχι σε άλλο δίσκο του ίδιου server) και από οτι φαίνεται τα backups ήταν σε άλλο δίσκο του server (τουλάχιστον τα backup των VPS) με αποτέλεσμα να μην έχουν backup για τους πελάτες τους και να πρέπει να ανεβάσουν μόνοι τους τα αρχεία τους. Κάπου εδώ ισχύει η έρευνα αγοράς και οπως βλέπεις στην πορεία αυτοί οι οποίοι κοροϊδεύουν τον κόσμο ξεσκεπάζονται.
Επειδή λοιπόν είμαι κι εγώ γνώστης του αντικειμένου έχω να πώ τα εξής :
Δεν εμπιστεύομαι έυκολα colocation server κι όχι μόνο, σε έλληνική εταιρεία.
Εχουν δεί πολλά τα μάτια μου κι άλλα τόσα έχουν ακούσει τ΄αυτιά μου.

Και το τρείς ώρες που αναφέρεις δεν είναι μικρός χρόνος.
Φυσικά είναι ελάχιστος από το να φύγεις από την ελλάδα και να πάς στην Αμερική ή κάπου στην Ευρώπη.
Γι' αυτό και καμία φορά εμπιστεύεσαι μία τέτοια εταιρεία στο εξωτερικό που μπορεί να σου κάνει όλα αυτά μέχρι 15 λεπτά.
99,9% Upload Time σημαίνει 99,9% UpLoad Time.
Η Ιστορία δείχνει αν είχες δίκιο ή άδικο για την επιλογή σου.
Και εμένα η ιστορία μου έδειξε ότι ήταν αρκετά τα 15 λεπτά.
Υπάρχουν πακέτα και πακέτα (hosting), άλλα φτηνότερα άλλα ακριβότερα.
Ακριβότερο δεν σημαίνει και καλύτερο αλλά καμία φορά σημαίνει όλα τα παραπάνω.

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3195
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από CyberCr33p » 28 Ιουν 2008 18:26

Το 99.9% uptime που αναφέρεις σημαίνει ότι σε περίπτωση που το uptime είναι χαμηλότερο μέσα σε ένα μήνα τότε ο πελάτης δικαιούται χρηματική αποζημίωση (μέγιστη το μηνιαίο ποσό που πλήρωσε). Συγκεκριμένα 99.9% uptime σημαίνει μέγιστο downtime 43 λεπτά και 11 δευτερόλεπτα κάθε μήνα. Συνήθως σε αυτό το χρονικό διάστημα δεν μετράει ο χρόνος που γίνεται προγραμματισμένη συντήρηση.

Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 28 Ιουν 2008 18:31

Φυσικά και δικαιούται χρηματική αποζημίωση ή κάποιο διάστημα δωρεάν όπως αυτό τελικά μεταφράζεται.
Πές μου όμως τι θα πείς σε καμιά 70 σελίδες eshop (πελάτες) όταν εσένα ο χρόνος σου πέφτει κάτω 99,6 % τον μήνα ;
Σε αποζημιώνω ;
Μια του κλέφτη δυο του κλέφτη τρείς και η τυχερή του μέρα... την έκανε ο πελάτης.
Και αυτό γιατί μάλλον "χέστηκε" για τον ένα μήνα δωρεάν όταν χάνει πολύ περισσότερα !

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3195
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από CyberCr33p » 28 Ιουν 2008 18:40

Μα σκοπός του κάθε webhost είναι το 100% uptime. Απλά για παράδειγμα μπορεί ο web-server να κρασάρει κάποια στιγμή ή ένα site να έχει ξαφνικά πολύ μεγάλη κίνηση με αποτέλεσμα να μην ανοίγει ούτε αυτό ούτε οι υπόλοιπες ιστοσελίδες σε ένα server οπότε θα υπάρξει ένα διάστημα 5-6 λεπτών μέχρι να ενημερωθεί και να πράξει αντίστοιχα ο administrator.

Εάν ο πελάτης χάνει πολύ περισσότερα εάν η ιστοσελίδα του έχει downtime ακόμα και 1 ώρα κάθε μήνα τότε το shared hosting δεν τον καλύπτει και μπορεί να κοιτάξει άλλες λύσεις που αυξάνουν την πιθανότητα για καλύτερο uptime, αλλά αυτό θα στοιχίσει αρκετά.

Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 28 Ιουν 2008 18:48

CyberCr33p έγραψε:Μα σκοπός του κάθε webhost είναι το 100% uptime.
Ο σκοπός μπορεί να είναι.. αλλά από μήνα σε μήνα μεταφράζεται από 100% σε 99,99% ή σε κάτι περισσότερο ή λιγότερο 99,96%
CyberCr33p έγραψε: Απλά για παράδειγμα μπορεί ο web-server να κρασάρει κάποια στιγμή ή ένα site να έχει ξαφνικά πολύ μεγάλη κίνηση με αποτέλεσμα να μην ανοίγει ούτε αυτό ούτε οι υπόλοιπες ιστοσελίδες σε ένα server οπότε θα υπάρξει ένα διάστημα 5-6 λεπτών μέχρι να ενημερωθεί και να πράξει αντίστοιχα ο administrator.
Σε άλλους ο χρόνος αυτός μπορεί να είναι και ώρες... παίζει... βλέπε καμία φορά να το ανακαλύπτει ο πελάτης !
Μπορεί όμως να είναι και 1 λεπτό.
Αν λοιπόν η εταιρεία σου δίνει εγγύηση 99.99% ή 99,9% σημαίνει ότι έχει προβλέψει όλα τα παραπάνω.
Πιο απλά
zero downtime during failure - 99.99% UpLoad Time

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3195
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από CyberCr33p » 28 Ιουν 2008 18:58

Για να παρέχεις 100% uptime πρέπει να μην έχεις ούτε ένα σημείο που εάν χαλάσει θα έχεις downtime. Και δεν μιλάμε μόνο για το hardware του server αλλά και για όλο το εξοπλισμό του datacenter. Ένας dedicated server που θα κόστιζε για παράδειγμα 200 ευρώ με SLA 99.9% θα τον χρέωναν 1000 ευρώ με SLA 100%. Και όπως είπα το SLA δεν σημαίνει ότι δεν θα έχεις ποτέ downtime, σημαίνει απλά ότι σε περίπτωση που θα έχεις downtime αποζημιώνεσαι σύμφωνα με αυτά που γράφει το SLA.

Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 28 Ιουν 2008 19:12

Δια ταύτα :
υπάρχουν κάποιοι που παρέχουν με το "εξειδικευμένο προσωπικό τους" - "datacenter", αυτά που ανέφερα.
Αν λοιπόν "ανήκεις εκεί" πληρώνεις περισσότερα και πουλάς ακριβότερα ή απαιτείς περισσότερα.
Γι αυτό και είπα υπάρχουν πακέτα και πακέτα...

Τώρα το να με αποζημιώνουν είναι το λιγότερο! (με δωρεάν χρόνο - hosting)
Κάποιες εταιρείες τις νοιάζει όχι μόνο η "αποζημίωση" (που είναι λογικό αποτέλεσμα της μης τήρησης όσων αναφέρουν - όρων με αποτέλεσμα αυτα που αναφέρεις) αλλά η σωστή λειτουργία.
Αυτό που απαιτώ πάντα είναι αυτό που πληρώνω και υπόσχονται.
Και για εμένα υπόσχεση δεν είναι μόνο η αποζημίωση!

Και επειδή όπως διαπιστώνεις σωστά, μπορεί να είναι και επιλογή το να πληρώνεις ακριβότερα γι αυτό και η κουβέντα σε όλα τα προηγούμενα.

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από gvard » 28 Ιουν 2008 19:13

Καλησπέρα,

Πάντα υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να γίνει το χειρότερο, οπως πχ με την ThePlanet η οποία πριν 1 μήνα λόγω έκρηξης μέσα στο datacenter αναγκάστηκε για πάνω από 1 ημέρα και είχε κλειστούς πάνω από 7000 servers.

Αν είναι να πάει κάτι στραβά θα πάει, το θέμα είναι να είσαι προετοιμασμένος να λύσεις το πρόβλημα στο μικρότερο χρονικό διάστημα.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα

Άβαταρ μέλους
Marinos Stergiou
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2006 14:49
Τοποθεσία: Τριτοκοσμική

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από Marinos Stergiou » 28 Ιουν 2008 19:14

Συμφωνούμε αλλά, η ζωή δεν είναι πάντα άσπρο - μαύρο.

** Λίγο ακραίο παράδειγμα

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27622
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από cordis » 28 Ιουν 2008 19:17

δε νομίζω ότι το παράδειγμα είναι ακραίο, μιας και όχι απλά συνέβη, αλλά συνέβη σε μια από της μεγαλύτερες και επηρέασε 7000 servers, φαντάσου πόσες σελίδες.. δε θα είχανε 20-50 ο κάθε ένας μ.ο.;
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

Host και savoir faire (κρινετε συμπεριφορα Host)

Δημοσίευση από gvard » 28 Ιουν 2008 19:18

Καλησπέρα,
Marinos Stergiou έγραψε:Γι' αυτό και καμία φορά εμπιστεύεσαι μία τέτοια εταιρεία στο εξωτερικό που μπορεί να σου κάνει όλα αυτά μέχρι 15 λεπτά.
Είναι αδύνατον να επαναφερθεί backup σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα. Ακόμη και 25 δευτερόλεπτα να έκανε κάποια επαναφορά backup (αποσυμπίεση ενός backup ενός site 10ΜΒ, δημιουργία του host directive στον apache, επανεκκίνηση του apache) θα χρειαζόσουν τουλάχιστον 40 λεπτά για την επαναφορά 100 site. Και πίστεψε με, δεν υπάρχουν πολλά sites μεγέθους 10ΜΒ, τα περισσότερα έιναι από 40ΜΒ και άνω. Οπως βλέπεις λοιπόν, επαναφορά sites σε άλλον server stand-by είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί σε 15 λεπτά.

Επίσης να αναφέρω οτι οι 3 ώρες που ανέφερα ήταν μέχρι να επαναφερθεί και το τελευταίο site, τα sites ξεκίνησαν να παίζουν ένα-ένα από τα 40-45 λεπτά.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αναζήτηση Υπηρεσιών διαδικτύου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες