just 4 fun...

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

just 4 fun...

Δημοσίευση από ignis » 02 Ιούλ 2008 17:29

den einai kati apla enas xwros...mental se 3 wres.
Συνημμένα
slice.jpg

Άβαταρ μέλους
Stathis
Photography Moderator
Δημοσιεύσεις: 4841
Εγγραφή: 23 Απρ 2005 21:03
Τοποθεσία: http://127.0.0.0
Επικοινωνία:

just 4 fun...

Δημοσίευση από Stathis » 02 Ιούλ 2008 20:32

Ναι κι εγώ στον ελεύθερο μου χρόνο κάνω πολλά γαμάτα render :P

Ωραιος ρε ignis...πολύ ομορφο :)

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

just 4 fun...

Δημοσίευση από thanulee » 03 Ιούλ 2008 09:17

Very nice render:)
Mias k to efere i kuventa gia mr, to final gather me to GI ti akrivws diafores exun? Exw sineiditopoiisei apla se eswteriko xwro kyriws diafora alla se ekswteriko to GI de fainetai katholu i fainetai elaxista. Ayto pu kanei ksekathara einai na meiwnei to color bleeding. Exw diavasei diafora alla de katalavainw pote na xrisimopoiisw GI i final gather i kai ta 2. Optika to vlepw panta alla an kapoios kserei na mu pei tha imun evgnwmwn. Episis alles fores FG+GI= ligotero xrono rendering apo oti mono FG!! To opoio de polystekei ektos k an to pc mu de tin palevei k idiaitera:P

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

just 4 fun...

Δημοσίευση από ignis » 03 Ιούλ 2008 09:57

Dystixws den mporw na sou pw polla gia mental ray ( mia kai eimai pio poly tou vray) kai diafores FG kai GI... ayto ,opws kai alla exoun ginei mono me FG alla ,gia eswterika kyriws, prosthetw pio polla bounces pou fwtizoun pio kala ton xwro. Epishs exw parathrhsei se kapoies dokimes oti to sketo FG dinei pio kala contrast pou maresei pio poly alla ontws nomizw oti argei liog perissotero, bebai exw katalhxei pws gia kalofvtismeno prooptiko outws h' allws ligo perissotero tha perimeneis me to ena h' ton allwn tropo (px kala glossy reflactions-refractions).

Άβαταρ μέλους
manolism
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: 25 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: Wild West
Επικοινωνία:

just 4 fun...

Δημοσίευση από manolism » 03 Ιούλ 2008 16:35

Ρε παίδες μην γράφετε Greeklish για να μπορούμε και εμείς να διαβάζουμε όλα αυτά τα ενδιαφέροντα που γράφετε.

Φιλικά :D

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

just 4 fun...

Δημοσίευση από thanulee » 03 Ιούλ 2008 17:18

Sorry admin:P Απλα γραφω πολυ πιο γρηγορα στα με αγγλικους χρακτηρες.
mr= mental ray, FG= final gather, GI= global illumination
Τα 2 τελευταια ειναι τεχνικες φωτισμου που χρησιμοποιει ο mr. Ιgnis ευχαριστω για τα tips. Κοιτα αυτο που λες ακριβως ειναι το GI. Δημιουργειται απο τα bounces. Απλα δε μπορω να καταλαβω γιατι ειναι σαν να εχει 2 τροπους ενεργοποιησης του GI χωρις ομως παντα να κανουν την ιδια δουλεια. Αλλες φορες βγαινουν ωραια αποτελεσματα με τον συνδυασμο τους αλλες δε χρειαζεται το gi και μονο με fg οπως ειπες κανεις δουλεια. Ισως ειναι σαν extra controller το GI. Τεσπα, εγω τη δουλεια μου μια φορα την κανω απλα για τα τυπικα θα ηθελα να ξερω γιατι κανω καποια click και οχι εμπειρικα:P

Άβαταρ μέλους
manolism
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: 25 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: Wild West
Επικοινωνία:

just 4 fun...

Δημοσίευση από manolism » 03 Ιούλ 2008 17:42

thanoulis έγραψε:Sorry admin
Τώρα γιατί με βρίζεις. Εγώ σε έβρισα;

:kaloe: :lol: :kaloe: :lol: :kaloe: :lol: :kaloe: :lol: :kaloe: :lol: :kaloe: :lol: :kaloe:

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

just 4 fun...

Δημοσίευση από paink1ller » 03 Ιούλ 2008 20:12

Πολυ οραιο ignis !
Ισως ακουστει λιγο χαζο αλλα δεν μου καθεται καλα η αντανακλαση της λαμπας στο τζαμι. Ειναι πολυ blur πιστευω.

Τhanoulis το FG και το GI ειναι 2 διαφορετικοι μεδοθοι προσδιορισμου του global illumination. Το GI του ΜR ειναι Photon mapping δηλαδη σουταρει φωτονια απο την πηγη φωτος σου και υπολογιζει που κτυπανε και τα bounces στους μεσα στην σκηνη σου.
Δεν μπορεις να ελεγξεις ακριβως ποσα bounces θα κανει καθε φωτονιο πριν χασει ολη την ενεργεια του αλλα μπορεις να ρυθμισεις την αρχικη του ενεργεια και το ποσο γρηγορα θα χανει ενεργεια καθε φορα που θα κτυπαει σε καποια επιφανεια αναλογα της ιδιοτητες της καθε επιφανειας βεβαια. Ειναι πιο ρεαλιστικη μεθοδος αλλα..

Το FG ειναι path tracing ακτινων απο την καμερα προς την σκηνη σου και υπολογιζει το GI μονο για αυτο που βλεπεις στην καμερα και οχι για ολα τα αντικειμενα της σκηνης σου. Επισης ελεγχεις ακριβως τα bounces που θες να κανουν οι ακτινες αλλα μερικες φορες για να καταφερεις να φωτισεις κατι υπουλες τρυπες πρεπει να ανεβασεις αρκετα τα bounces με αποτελεσμα να "καιει" την υπολοιπη γεωμετρια σου και να πρεπει να βαλεις καποιο exposure control. Επισης το colorbleed γινεται εκνευριστικο μετα τα 2 bounces και ελεγχεται μονο με αλχημειες.

Για εξωτερικους μεγαλους χωρους θελεις απειρα φωτονια για ενα smooth αποτελεσμα και τις περισσοτερες φορες με ενα απλο FG 1-2 bounces και ΑΟ την γλυτωνεις πιστευω.

Για εσωτερικα ο συνδιασμος GI+FG απλα σπερνει... Ασε που μπορεις να χρησιμοποιησεις το mentalray connection και το Photon base και πχ να εχεις μια κοκκινη επιφανεια που εκπεμπει κιτρινο color bleed κτλ.
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

just 4 fun...

Δημοσίευση από thanulee » 03 Ιούλ 2008 23:18

Thanx paink1ller. Empeirika ta eixa katalavei ola alla ithela na kserw epakrivws ti diafora exun oi 2 methodoi. Btw to color bleed meinwnetai aisthita otan xrisimopoieis GI+FG kai episis mporeis na xrisimopoieis sta properties tu kathe object ti color thes na bleedarei otan xrisimopoieis FG. Thanx again:)

PS: sorry super moderator:P
PS1: sorry ta greeklish mu pali xD

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

just 4 fun...

Δημοσίευση από paink1ller » 03 Ιούλ 2008 23:44

ναι με GI+FG μειωνεται το color bleed γιατι το FG δεν υπολογιζει πια το radiosity της καθε επιφανειας για να βρει φωτεινοτητες κτλ για καθε pixel αλλα χρησιμοποιει τις πληροφοριες που εχει το συλλεξει το GI.
Αρα εφοσον τα photons του GI κανουν πιο σωστη μεταφορα του χρωματος της καθε επιφανειας μειωνεται και το overal colorbleed.
Ηobby: Shooting photons

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες