Den eimaste koroida!

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
soteres2002
S. & H. Moderator
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004 22:17
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από soteres2002 » 10 Ιούλ 2008 04:06

CyberCr33p έγραψε: Δυστυχώς στην Ελλάδα οι διαφορές είναι μόνο στα ονόματα των σχολών πληροφορικής και όχι τόσο στα προγράμματα σπουδών. Ότι κάνουν στην Αθήνα κάνουν και στο Ηράκλειο.
Δυστυχώς κάνεις λάθος γιατί το εξειδικεύεις. Έχεις συγκρίνει ποτέ το ΑΕΙ ΠΛ Θεσσαλονίκης με ένα περιφερειακό πανεπιστήμιο όπως πχ Ιωαννίνων (ή βάλε Πάτρας, βάλε και Κρήτη με το συμπάθειο :ρ);; Θα δείς ότι ουδεμία σχέση έχει το ένα με το άλλο σε ό,τι αφορά τη διαδικασία του να περάσεις ένα μάθημα. Για να το στηρίξω αυτό έχω να σου πώ πολλά παραδείγματα (σχεδόν τα μισά μαθήματα της σχολής, διόλου ευκαταφρόνητο σύνολο μαθημάτων, η μισή πραμμάτεια του προπτυχιακού) είναι τελείως ανεπαρκή σε σχέση με αυτά που κάνουμε στο δικό μου το τμήμα (χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι εμείς και καλά έχουμε τις περγαμηνές). Απλά, δίνουνε ένα σύγγραμμα (μπορεί να είναι σούπερ ουάου από μια διάννοια του ΜΙΤ και με τεράστια επιτυχία), να δίνουν έναν πλασματικό οδηγό σπουδών τον οποίο βλέπει ο κάθε υποψήφιος τρομάρα του αλλα αυτά που διδάσκονται να είναι λιγότερα από αυτά που λένε στον οδηγό (για να μην πώ άλλο επίθετο).

Επίσης, όσον αφορά το "Ότι κάνουν στην Αθήνα κάνουν και στο Ηράκλειο" μπορεί μεν να μην έχω ψάξει συγκεκριμένα ποτέ κατα κει μεριά, όμως ξέρω χοντρικά ότι και μόνο που οι διδάσκοντες είναι διαφορετικοί, και γενικώς υπάρχουν πικοίλες νοοτροπίες (καθώς στο πανεπιστήμιο δεν ασκέιται κανένας έλεγχος στην διδασκαλία, άρα ο καθένας όπως νομίζει πράττει), δεν αποκτάνε όλοι την ίδια τριβή με το αντικείμενο! Χωρίς να σημαίνει ότι αυτός που αποκτά την μεγαλύτερη τριβή είναι ντε και καλά ο σωστός ο άριστος ο θεός.

Αν θέλεις, παραδειγματικά μπορώ να σου πώ για το μάθημα των λειτουργικών συστημάτων αναλυτικά τι γίνεται στους μεν και στους δε, και αν κάτσω και σου αναλύσω τις διαφορές θα τρίβεις τα μάτια σου! Για τους μεν ΑΠΘ, θα αναρωτιέσαι γιατί δεν βάζουν και κανά ECDL εξειδίκευση σε Windows να παίρνουνε!! Δυστυχώς παρόμοια σκηνικά συμβαίνουν και στα υπόλοιπα! Εγγύηση, ψάξτο αν σε ενδιαφέρει. Όσον αφορά της Θεσσαλονίκης και ενημερώνομαι από φίλο που πήρε μεταγραφή εκεί απευθείας από Γιάννενα, αλλά και έχω παρακολουθήσει κι εγώ μαθήματα σαν "τουρίστας" στο "αμφιθέατρο". Η μόνη κύρια ομοιότητα που βλέπω σαν απλός φοιτητής είναι ότι μπορεί να υπάρχουν στραβοί καθηγητές και στους μεν και στους δε και ότι λόγω του ότι μιλάμε για ελληνικά πανεπιστήμια μπορεί να υπάρχουν τοιχόν οληγορίες κτλ κτλ. Η δε ουσιαστική διαφορά που βλέπω είναι ότι εκει σου λένε "πέρνα κόσμε πέρνα". Για σύγκρινε βαθμούς πτυχίων μεταξύ των 2 πανεπιστημίων και θα καταλάβεις τι γίνεται. Μα δεν μπορεί στο ΑΠΘ ο θεός να φρόντισε να πέρνει ένα τεράστιο ποσοστό 7 και 8 ή και 9, λες και είπε ότι όλοι οι καλοί εκεί θα πάνε, ενώ σε άλλα τμήματα μόλις που αντε να φτάνει κανα 5.5!


Αν ψάξεις θα δείς μεγάλες διαφορές στα μαθήματα στις αντίστοιχες σχολές πληροφορικής. Τώρα αν λέμε ότι αξία αποφοίτου = ό,τι λέει στον οδηγό (που όλα να λένε το ίδιο) ε αυτό είναι άλλο. Και για να μην δόσω σε κανέναν από ΑΠΘ/ΠΛ λαβή για να παρεξηγηθώ, λέω ότι και στο ΑΠΘ/ΠΛ υπάρχουν και αξιόλογοι καθηγητές αλλά και αξιόλογοι φοιτητές (και αυτό ισχύει πάντα και παντού, δε γίνεται παντού να είναι όλοι οι μάπες ή τα αστέρια). Απλά έφερα παράδειγμα για να δούμε 2 σχολές που όντως υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές και πραγματικά δεν ειναι 1:1 η διδασκαλία των μαθημάτων.

CyberCr33p έγραψε: Δεν πρόκειται ποτέ να πάρεις ολοκληρωμένες γνώσεις πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα για να είσαι έτοιμος απευθείας για την αγορά εργασίας.
Εδώ συμφωνώ! Άλλωστε το πανεπιστήμιο (οσον αφορά προπτυχιακές σπουδές) δεν έχει σκοπό να σε κάνει professional, απλά να σου διδάξει 5 - 10 πράγματα, να δώσεις το μάθημα να το περάσεις, να σου μείνουν το πολύ τα 5 πράγματα (γιατί τα άλλα τα ξεχνάς τόσα που παρακολουθείς και δίνεις). Αν ήταν να σε έβγαζε και επαγγελματία - μηχανική "διάννοια" θα ήταν 60 χρόνια η φοίτηση και θα αρχινούσες να περνάς μαθήματα μέτά τα πρώτα 30 χρόνια :lol: . Και μετά το πτυχίο θα έμπαινες στην κάσα να πας στον παράδεισο διαβασμένος τρελός επιστήμονας. :lol: :lol: Μιλάμε για επιστήμη, είναι συνεχώς σε εξέλιξη, άρα βγαίνοντας δεν έχεις μάθει τα πάντα (σπάνια θυμάσαι τα πάντα από όσα έχεις κάνει στη συνέχεια της παριέρας σου χωρίς να ξανανοίξεις βιβλίο, που συνήθως σημαίνει ότι δεν τα έχεις χονέψει πραγματικά).

Άβαταρ μέλους
soteres2002
S. & H. Moderator
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004 22:17
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από soteres2002 » 10 Ιούλ 2008 04:54

De_Profundis έγραψε: Στο Τ.Ε.Ι Κρήτης στο Ηράκλειο υπάρχει η σχολή Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων (Ε.Π.Π), και γνώρισα αρκετά παιδιά απο εκεί. Παρόλο που η σχολή εκπαιδεύει στα πολυμέσα, ότι αφορα τα γραφικά, είχαν σαν μάθημα επιλογής (προαιρετικό) μόνο γλώσσα Open Gl. Απο εκεί και πέρα προγράμματα 3D δεν τα ήξεραν καθόλου, και μόνο σε διπλωματική μπορούσε να ασχοληθεί κάποιος, και (εννοείται) χωρίς κάποια σχετική καθοδήγηση απο τον καθηγητή. Στα τόσα παιδιά που έκανα παρέα, έναν βρήκα να ασχολείται με 3D Studio Max.
Εγώ αντίστοιχα στο πρώτο έτος αλλά μέχρι και τώρα έχω πάρει απάντηση από καθηγητή μπροστά σε ολόκληρο το αμφιθέατρο "Εδώ εμείς δεν είμαστε κορέλκο... μπα μπλα μπλα". "Αν θέλετε να γίνετε πολυ καλοί προγραμματιστές θα μπορούσατε να επιλέξετε και την τάδε ("ντιντάκτα" μας έλεγε, αν θυμάμαι καλά :lol: ). Δεν έχετε τότε καμία θέση εδώ. Εδώ εμείς κάνουμε επιστήμη". (Να δούμε αν θα το έλεγε άν υπήρχαν πέρυσι τα ιδιωτικά :lol:)

Και όσον αφορά το δεύτερο σχόλιο που είχε κάνει εγώ συμφωνώ μέχρι ένα μεγάλο βαθμό, γιατί το πανεπιστήμιο οφείλει να σε βγάλει επιστήμονα και όχι χειριστή προγραμμάτων χωρίς να μπορείς να ψάξεις παραπέρα (κάτι που δεν χαρακτηρίζει έναν επιστήμονα). Δηλαδή, μάθε να χρησιμοποιείς κάτι μή μαθαίνεις όμως πώς να το τροποποιήσεις ή να μην ξέρεις γρι πώς δουλεύει, γιατί το ένα γιατί το άλλο. Το πανεπιστήμιο προάγει και έχει ώς αντικείμενο την ανακάληψη νέων μεθόδων κτλ κτλ και γενικότερα την έρευνα όχι την μάθηση και μετά στοπ. Στο προπτυχιακό δε, θέλει να σου μάθει βασικά πράγματα. Παραπέρα ψάχνεσαι μόνος σου ή συνεχίζεις μεταπτυχιακό και/η διδακτορικό. Δεν φταίει αν δεν σου διδάξει php/mysql, σου λέει έτσι λειτουργούμε + εδώ κάνουμε επιστήμη. Αν δεν θές πάνε Κορέλκο και μάθε.

Και επίσης τα πανεπιστήμια δεν μπορούν να εξειδικεύουν τους σπουδαστές στο τελευταίο dreamweaver, photoshop επειδή οι περισσότεροι επαγγελματίες πληροφορικοί γίνονται τελικά web developers ή σχεδιαστές, ή να δώσουν ξαφνικά έμφαση σε προγραμματισμό με Ruby επειδή είναι πολύ trendy τώρα τελευταία!

Αυτό που οφείλει το πανεπιστήμιο να κάνει είναι να βάλει ένα μάθημα επιλογής πχ, με μικρή βαρύτητα που να αφορά κάτι εξειδικευμένο τεχνικό (πχ ανάπτυξη δυναμικών ιστοσελίδων, διακομιστές κτλ όπου θα γίνονται και hands on εργαστήρια). Και πάλι να αναφέρω ότι στο δικό μου τμήμα λειτουργεί τέτοιο μάθημα από το νέο ακ. έτος (να μην παρεξηγηθώ από αυτή την αναφορα μου στο ΠΙ/ΠΛ).

Και ρε παιδιά επιτέλους δε γίνεται να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων για αυτό το ζήτημα. Πρέπει επιτέλους κάποτε να βρεθεί καποιος που να μπορέσει να αξιολογήσει τί χρειάζεται για να διορθωθεί αυτή η κατάσταση και να υπάρξουν στο μέλλον ουσιαστικές θετικές αλλαγές. Επίσης να πάρουμε την παιδεία να ξέρουμε τι ζητάμε. Όχι να μπαίνουμε πολιτικοί μηχανικοί επειδή και καλα δεν ξέρω γω τι, γιατροί επειδή πέρνουν φακελάκια (έχουν παιδεία;;), ή οικονομικό επειδή είναι της μόδας ή πληροφορική (επειδή είναι το συχτήρι του μέλοντος. Έχουν μυαλό;; :kaloe: ) Προσωπικά, αν και επέλεξα ΠΛ επειδή το γούσταρα ανέκαθεν, πιστεύω πως παραπέρα δεν έχω τόση παιδεία και ότι δρώ και δρούμε τυφλά πολλές φορές χωρίς να σκεφτεί πολλά θέματα βασικά θέματα γιατί ασχέτως άν είναι σκατά η κυβέρνηση/πολιτεία/κτλ εμείς δεν ξυπνάμε από νωρίς παρά μόνο όταν γίνει η πατάτα και τότε που δεν γυρνά πίσω. Και μετά όπως λέει και το thread πιανόμαστε αλέκοι και στις δουλιές μας. Από το κεφάλι βρωμάει το ψάρι.

Σόρρυ αν βγαίνω εκτός κατά 80%, αλλά πιστεύω πως οι προβληματισμοί αυτοί εχουν ζωτική σχέση με το θέμα που τέθηκε αρχικά. Αν κρίνετε ότι είναι άκυρα, μη διστάσετε να τα διαγράψετε.

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από De_Profundis » 10 Ιούλ 2008 13:16

Το Τ.Ε.Ι Κρήτης το ανέφερα επειδή ίσως δεν το γνωρίζουν οι περισσότεροι, και θεωρείται απο τα πιο δύσκολα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Το σταματάω εδώ γιατί δεν προσπαθώ να το υπερασπιστώ ούτε να το διαφημίσω!

Σωστά το είπατε, πως μόνο απο τις σχολές δεν παίρνεις επαρκείς γνώσεις για να βγείς στην αγορά εργασίας, και ότι χρειάζεται και ατομική προσπάθεια. Όπως το βλέπω εγώ, απλώς κατευθύνσεις παίρνεις, και το πτυχίο επισημοποιεί τις (βασικές) γνώσεις για να μπορείς να τις ακολουθήσεις!

Συμφωνώ κατά μία έννοια, ότι σε όλες τις σχολές κάνουν τα ίδια πράγματα. Ναι μεν τα μαθήματα μπορεί να είναι ίδια, αλλά διαφέρει ο τρόπος που διδάσκονται. Υπάρχουν οι καθηγητές που ακολουθούν κατα γράμμα το εκπαιδευτικό πρωτόκολλο, και άλλοι που εμβαθύνουν στη γνώση και σου λένε και 2-3 πράγματάκια παραπάνω. Αυτό βέβαια, είναι έτερο εκάτερο αφού σε κάθε πανεπιστήμιο θα υπάρχουν και οι με και οι δε, αδιαμφισβήτητα.

Όσον αφορά τα ιδιωτικά εργαστήρια (π.χ Didacta, Intergraphics κ.ο.κ), είναι απλώς πιο συγκεκριμένα. Εάν κάποιος θέλει να εξειδικευτεί μόνο σε ένα κλάδο πάει εκεί, χωρίς να έχει το άγχος των πανελλαδικών, δίνει όσα χιλιάρικα του χρεώσουν, και μετά βρίσκει δουλειά μέσα απο τις σχολές που έχουν συνεργασίες με διάφορες εταιρίες. Αλλά και στα ιδιωτικά Ι.Ε.Κ, όπως και στα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα, υπάρχει σχετικός κανονισμός για το τί θα διδάξουν, και πώς, (φυσικά) απο το υπουργείο παιδείας!

Είναι ίσως λίγο καλύτερα (Ι.Ε.Κ) απο πλευράς εκπαίδευσης, γιατί άλλο ένας καθηγητής να έχει να "παλέψει" 400 φοιτητές, και άλλο 20!!!!! Αλλά το τί διδάσκονται οι φοιτητές, είναι ελεγχόμενο.

Γι'αυτό και δεν διαφέρουν πολύ μεταξύ τους οι δημόσιες σχολές, όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών.
Η απάντηση είναι λοιπόν η αρμόδια αρχή για τα εκπαιδευτικά προγράμματα, άρα το υπουργείο παιδείας, και άνωθεν... Άν δεν αλλάξουν εκεί κάποια πράγματα, όλα τα άλλα συμπεριφέρονται σαν χιονοστοιβάδα, και όποιον πάρει ο χάρος.

Λυπάμαι για την έκταση.
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από gaucho » 10 Ιούλ 2008 14:28

Thanouli κάνε μια δικιά σου επιχείρηση να δείς πώς είναι.
Τόσο είναι ο βασικός σου

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από thanulee » 10 Ιούλ 2008 14:34

cherouvim έγραψε:
De_Profundis έγραψε:Υ.Γ: Το καλύτερο πανεπιστήμιο στην Ευρώπη για 3D Animation είναι στο Bournmouth (ή κάπως έτσι τέλος πάντων), και με έλληνες καθηγητές. Πολύ ελάχιστους, αλλά είχε απ'οσο ξέρω, τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα!
Από ότι ξέρω είναι top φάση: http://ncca.bournemouth.ac.uk/
Einai to kalitero panepistimio stin europi gia 3D animation sigekrimena k se pollus allus kladus einai top. Apla poly dyskola se pernun. Thelei sistatikes kales + vathmous sxolis ipsilus + poly kalo portfolio. Aksizei an skopevei kapoios na meinei ekswteriko giati vgainontas apo ekei eisai sxedon epaggelmatias.

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3194
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από CyberCr33p » 10 Ιούλ 2008 15:10

soteres2002 δεν μιλάω για τις διαφορές στο επίπεδο των μαθηματών αλλά στο ότι όλες οι "Πληροφορικές" στην Ελλάδα έχουν πάνω κάτω το ίδιο πρόγραμμα σπουδών. Απ' όσο γνωρίζω στο εξωτερικό υπάρχει μεγαλύτερη εξειδίκευση και διαφορές στο πρόγραμμα σπουδών από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο. Ας δίδασκαν γενικές γνώσεις για 3 χρόνια και το 4ο χρόνο ας έκαναν και κάτι πιο εξειδικευμένο που θα σου ήταν πραγματικά χρήσιμο στην αγορά εργασίας.

Άβαταρ μέλους
soteres2002
S. & H. Moderator
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004 22:17
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από soteres2002 » 10 Ιούλ 2008 15:31

CyberCr33p έγραψε:soteres2002 δεν μιλάω για τις διαφορές στο επίπεδο των μαθηματών αλλά στο ότι όλες οι "Πληροφορικές" στην Ελλάδα έχουν πάνω κάτω το ίδιο πρόγραμμα σπουδών.
Συμφωνώ, αλλά είναι καλό και ουσιαστικό να ακουστεί ότι σε πολλές περιπτώσεις μιλάμε για μέρα και νύχτα όσον αφορά το ό,τι γίνεται στην πράξη.
CyberCr33p έγραψε: Απ' όσο γνωρίζω στο εξωτερικό υπάρχει μεγαλύτερη εξειδίκευση και διαφορές στο πρόγραμμα σπουδών από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο. Ας δίδασκαν γενικές γνώσεις για 3 χρόνια και το 4ο χρόνο ας έκαναν και κάτι πιο εξειδικευμένο που θα σου ήταν πραγματικά χρήσιμο στην αγορά εργασίας.
Συμφωνώ και επαυξάνω με ότι λες εδώ, είναι ένα μέτρο που αν εφαρμοστεί ποτέ τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα.

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από thanulee » 10 Ιούλ 2008 15:36

gaucho έγραψε:Thanouli κάνε μια δικιά σου επιχείρηση να δείς πώς είναι.
Τόσο είναι ο βασικός σου
Apo Genari eimaste etoimoi:P

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από Zizo » 17 Ιούλ 2008 19:33

egw pistevw kai vlepw oti iparxoun kapia paidakia pou otan egw agoraza tin sony camera me 700 euro gia na kanw kana videaki me ta effe pou kserw, oi gonois ton allon tous peran hd camera kai mou legan...: re kosti... pos tha perasw ta video sto pc?

xmmm... nomizw vgika ektos thematos i entos taftoxrona. nomizw pos asxeta to poso tha diavaseis panta tha einai pio brosta oi kapitales... sorry no offense, alla teleftea voskoun poloi giro mou... kai zilevw re mamoto...
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από Zizo » 17 Ιούλ 2008 19:40

Ox :O den eida oti exei kai defteri selida to thema xD twra sigoura eimoun ektos thematos...

btw kati allo pou xriazete saftin tin zoi den einai mono to diavasma... kaneis den ezise mono me diavasmas... prepei na psaxteis... na kaneis gnorimies, na exeis ta kone...

Edit:
Pia defteri selida!!! Edw exei kai triti!!! :lol:
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
dva_dev
Script Master
Δημοσιεύσεις: 3790
Εγγραφή: 16 Σεπ 2005 01:32
Επικοινωνία:

Den eimaste koroida!

Δημοσίευση από dva_dev » 17 Ιούλ 2008 23:49

Δεν ξέρω γιατί αλλά διαβάζοντας τα posts αυτής της σελίδας μου ήρθε στο μυαλό ο Ζαχαρίας Δεντοφτιάχνω με το σχετικό άρθρο του:
ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 30: Οι μελλοντικοί Διευθυντές Πληροφορικής!

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες