Φόρμα εισαγωγής δεδομένων (?)

Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικές με την HTML, XHTML και την κατασκευή σελίδων για το Web.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
mago_de_oz

Δημοσίευση από mago_de_oz » 14 Ιούλ 2008 05:22

καλημέρα...

καταρχήν να σας πω πως είμαι τελείως άσχετη με το όλο θέμα...

Στο κυρίως θέμα...

Θέλω να φτιάξω μια φόρμα στη οποία θα εισάγω κάποια στοιχεία τα οποία θέλω να μου τα εμφανίζει σε μια άλλη σελίδα

Δείτε την εικόνα (μήπως κ καταλάβετε -δεν ξέρω αν σας τα λέω σωστά)

Εικόνα

Έχουμε κ λέμε:

στο [1] είναι το πως θέλω να φαίνεται η φόρμα εισαγωγής...Θέλω να έχει τα πεδία που είναι στην φωτογραφία

Date = θέλω να αναγράφω εγώ την ημερομηνία (η οποία ημερομηνία θα παίζει ρόλο στην σειρά εμφάνισης του [2]
Category = Εδώ γράφω εγώ την κατηγορία που θα ανήκει
Name = Εδώ θα γράφω το όνομα του στοιχείου που θέλω να εισάγω
Yes = Εδώ θα γράφω ένα στοιχείο μόνο αν υπάρχει
Info = εδώ θέλω να εισάγω ένα αρχείο .txt / .doc / .jpg με διάφορες πληροφορίες

Από τα παραπάνω θέλω τα date/category/name να είναι απαραίτητα για την εισαγωγή (αν δεν υπάρχει κάτι ΑΠΟ αυτά να γυρνάει μήνυμα λάθους)

τα υπόλοιπα 2 (yes/info) να είναι προαιρετικά...

.........................................................................................................................

πάμε τώρα στην σελίδα εμφάνισης [2] @ φωτογραφία

θέλω να μου εμφανίζει τα δεδομένα που έχω εισάγει (και θα εισάγω συνέχεια)
με τον τρόπο που βλέπετε στην εικόνα....

Date / Category / Name / Yes (μόνο εφόσον έχω γράψει κάτι στο αντίστοιχο πεδίο εισαγωγής / Info (εδώ θέλω να έχω να μικρό εικονίδιο για να μπορεί να δει το .txt / .doc / .jpg ή να το "κατεβάσει (save target as..)

Σημαντική λεπτομέρεια: Τα εισαγόμενα στοιχεία θέλω να γίνονται sorted με βάση την ημερομηνία που έχω γράψει στο αντίστοιχο πεδίο. Η ταξινόμηση θέλω να είναι ως εξής: η νεότερη ημερομηνία στην κορυφή της σελίδας, η παλαιότερη στο τέλος...Κάθε σελίδα να έχει 50 εγγραφές...