δημιουργία κίνησης απο αρχείο BVH

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
georgalasg
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007 12:53

δημιουργία κίνησης απο αρχείο BVH

Δημοσίευση από georgalasg » 22 Ιούλ 2008 17:36

Σε συνέχεια των ερωτήσεων μου για 3d προγραμματα και επειδή δεν είμαι ικανός να βάλω οστα δικά μου σε μοντέλο και κυρίως να κάνω κινήσεις σωστες σκέφτηκα την παρακάτω ερώτηση

Στην επιλογή open του cinema 4d υπάρχει η δυνατότητα να ανοιχτεί αρχείο bvh (αρχείο δεδομένων κίνησης) Και πατωντας το play βλέπουμε τις κινήσεις.
Η ερώτηση : Αν βάλουμε ένα μοντέλο μέσα χωρίς οστά , αλλα που θεωρητικά ταιριάζει με το προηγούμενο αρχείο, πως μπορούν να συνδιαστούν αυτά και να κινειται το μοντέλο σύμφωνα με το bvh;
Με αυτόν τον τρόπο θα διευκολυνθούμε παρα πολύ στις κινήσεις...

Ευχαριστώ....

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

δημιουργία κίνησης απο αρχείο BVH

Δημοσίευση από veriotis » 22 Ιούλ 2008 19:17

δεν έχω ασχοληθεί με το dvh αλλά ανοίγοντας ένα Example βλέπω ότι έχει οστά που έχουν κίνηση.
Αν ταιριάζει η ανατομία του μοντέλου σου με την ανατομία τον οστών δεν μένει τίποτε άλλο από το να ενώσεις τα οστά με το μοντέλο
έχουν γραφτεί 2 βοηθηματα για το πώς θα το κάνεις αυτό
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=18480
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=19641

φιλικά Μπαμπης

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

δημιουργία κίνησης απο αρχείο BVH

Δημοσίευση από thanulee » 22 Ιούλ 2008 20:28

Den kserw ti einai to bhv kai de dulevw cinema4d alla de ginetai na valeis kinisi xwris na exeis bones ektos k an xrisimopoiiseis modifiers pu sti diki su periptwsi mallon de kanun ti duleia pu thes. Akoma k mocap na eisageis (fadazomai oti to bhv gia na exei etoimes kiniseis einai motion capture file) tha prepei na oriseis sta bones se poia vertex tu modelu antistixun k meta to modelo su pairnei tin kinisi ws exei.

georgalasg
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007 12:53

δημιουργία κίνησης απο αρχείο BVH

Δημοσίευση από georgalasg » 23 Ιούλ 2008 19:07

Παιδια ευχαριστώ για την απάντηση


Σε περίπτωση που δεν ταιριάζουν ακριβώς μπορούν να γίνουν αραγε αλλαγές; Να προσθέσω να αφαιρέσω bones; Αν και αυτό είναι για πιο προχωρημένους . Ξεκιναω με τα απλά

Κοιτάω αμέσως τις οδηγίες.
Αν υπάρχουν απορίες θα επανέλθω

Ευχαριστώ και πάλι :D

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες