Relief ,δημιουργία εδάφους μέσο ισοϋψών ,C4D

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Relief ,δημιουργία εδάφους μέσο ισοϋψών ,C4D

Δημοσίευση από veriotis » 17 Αύγ 2008 16:26

Ένας τρόπος να δημιουργήσουμε έδαφος με χάρτη υψομέτρων στο cinema 4d είναι με το relief.
ξεκινώντας θα χρειαστούμε και το photoshop ή κάποιο άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας ώστε να ετοιμάσουμε τον χάρτη για το relief
το relief εξετάζει την εικόνα με βάση το άσπρο και ελέγχει πόσο μακριά είναι από το άσπρο τα άλλα χρώματα στην παλέτα χρωμάτων , με την λογική αυτή για να δείξουμε στο relief τα υψόμετρα στο χάρτη θα βάψουμε τα μεγάλα υψόμετρα με μαύρο και όσο κατεβαίνουνε ανοίγουμε το χρώμα προς το άσπρο ή ανάποδα .
Ένα παράδειγμα πως θα έπρεπε να ετοιμάσουμε τον χάρτη μας
Εικόνα
περνάμε τώρα στο cinema 4d για να το κάνουμε τρισδιάστατο
όπως είπαμε θα δουλέψουμε με το relief (κεντρικό μενού : Objects -> Primitive ->relief )

στις ρυθμίσεις του relief πηγαίνουμε στο Object
Texture :φορτώνουμε τον χάρτη
Size: εδώ ρυθμίζουμε τις διαστάσεις του βουνού μας και το ύψος του
Width+Depth Segments:παίζουμε με τις τιμές για να δώσουμε πιο ομαλές πλαγιές η απότομες
Orientation:αν σε περίπτωση σας τα έβγαλε ανάποδα (αντί για βουνό λίμνη) απλά γυρίστε το +Υ σε -Y
Εικόνα
μπορούμε να παίξουμε και με απλούς γεωγραφικούς χάρτες
Εικόνα

ελπίζω να είναι χρήσιμο ,τουλάχιστον στο άτομο που το ζήτησε :D

Άβαταρ μέλους
laz
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Δεκ 2003 22:42

Relief ,δημιουργία εδάφους μέσο ισοϋψών ,C4D

Δημοσίευση από laz » 17 Αύγ 2008 21:30

Ευχαριστώ πολύ και για την άμεση ανταπόκριση αλλά και για την λύση !!!

Μήπως όμως υπάρχει και κάποιος άλλος τρόπος ο οποίος να είναι πιο ελεγχόμενος και χωρίς την βοήθεια άλλου προγράμματος Πχ. όταν πρώτο-έπιασα το cinema 4d εντυπωσιάστηκα με την δυνατότητα του να έχει αμφίδρομη σχέση μεταξύ τον αντικειμένων που δημιουργείς (history) στο πρόγραμμα κάνοντας sweeps και loft nurbs για παράδειγμα Και αναρωτιόμουν αν μπορούσε να γίνει κάτι αντίστοιχο και εδώ. Ίσος δημιουργώντας κάποια polylines στον χώρο και μεταβάλλοντας αυτές να αλλάζει η μορφή του εδάφους (ίσος σκεπάζοντας 'τες με κάποιο cloth (υποθέσεις κάνω)).

Αντιλαμβάνομαι το γεγονός ότι δεν πρόκειται για ένα αρχιτεκτονικό πρόγραμμα και πολύ πιθανών να μην υπάρχει κάποια τέτοιου τύπου λύση. Αλλά έχοντας χρησιμοποιήσει άλλα αρχιτεκτονικά προγράμματα νομήζω θα ήταν πολύ βολικό.

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Relief ,δημιουργία εδάφους μέσο ισοϋψών ,C4D

Δημοσίευση από veriotis » 18 Αύγ 2008 00:45

φυσικά και μπορείς να το κάνεις μόνο με c4d και με μεγαλύτερο ελέγχω αλλά με περισσότερη δουλειά και χρόνο

τώρα είναι λίγο αργά θα αναφέρω αν μπορεσω αύριο τεχνικές μόνο για c4d

Άβαταρ μέλους
laz
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Δεκ 2003 22:42

Relief ,δημιουργία εδάφους μέσο ισοϋψών ,C4D

Δημοσίευση από laz » 19 Αύγ 2008 16:54

Ευχαριστώ πολύ θα ήταν πολύ χρήσιμο!

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Relief ,δημιουργία εδάφους μέσο ισοϋψών ,C4D

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 19 Αύγ 2008 22:42

Πολύ καλό veriotis ευχαριστούμε. Το relief object είναι ένα από τα αντικείμενα που δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ.
Πολύ όμορφο και επεξηγηματικό tutorial, η χρήση των χρωμάτων είναι πολύ πετυχημένη.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες