Καταγγελια στην εεττ για ον telecom

Απόψεις, σχόλια και συζητήσεις για τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τις συσκευές.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Demiankv
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 27 Μάιος 2006 00:54

Καταγγελια στην εεττ για ον telecom

Δημοσίευση από Demiankv » 26 Αύγ 2008 09:43

Θέμα: «Καταγγελία για ON TELECOM»

Αξιότιμοι κύριοι,

Ο λόγος που προβαίνω στην εν λόγω γραπτή καταγγελία είναι η μεγάλη ταλαιπωρία που έχω υποστεί από την εταιρεία ON TELECOM.
Συγκεκριμένα:
Καταρχήν την 14/04/2008 επισκέφτηκα τον σχετικό δικτυακό τόπο της ON TELECOM για να ελέγξω αν υπάρχει ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας στην περιοχή που διαμένω (Πετρούπολη) και εξακρίβωσα πως υπάρχει .Κατόπιν επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο της (13801) και ρώτησα και προφορικά α)εάν υπάρχει ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας στην περιοχή που διαμένω και β)εάν μπορεί η εταιρεία να ενεργοποιήσει για λογαριασμό μου ανενεργό τοπικό βρόγχο (νέα τηλεφωνική γραμμή).Και στα δυο ερωτήματα μου η απάντηση ήταν θετική και προχώρησα σε τηλεφωνική αίτηση (ΑΡ. ΑΙΤΗΣΗΣ:2008041400137931) Παράλληλα η επισήμανση της εταιρείας ήταν ότι σε διάστημα 25 εργάσιμων ημερών θα μπορούσα να κάνω χρήση των υπηρεσιών της.
Κατα διαστήματα επικοινωνούσα με το τηλεφωνικό κέντρο για την πορεία του αιτήματος μου και με διαβεβαίωναν πως όλα βαίνουν καλώς πάρα το γεγονός ότι στον δικτυακο τόπο της εταιρείας η αίτηση μου φαινόταν στάσιμη.
Αρκετές μέρες μετά το πέρας των 25 εργασίμων ημερών επικοινωνώντας και πάλι με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας διαπίστωσα πως η αίτηση παρέμενε σε εκκρεμότητα .Έτσι συνέταξα ένα φαξ διαμαρτυρίας και το απέστειλα στην εταιρεία .Την ίδια μέρα επικοινώνησε υπάλληλος της εταιρείας μαζί μου και με διαβεβαίωσε πως σε σύντομο χρονικό διάστημα το αίτημα μου θα διεκπεραιωνόταν.
Όμως ακόμα και μετά από αρκετές μέρες (περίπου 10 ημέρες) καμιά πρόοδος δε γινόταν και κανένας υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου δεν ήταν σε θέση να απαντήσει υπεύθυνα για τον εκτιμώμενο χρόνο ενεργοποίησης της γραμμής μου. Έτσι επικοινώνησα με την ΕΕΤΤ και από εκεί μου δόθηκε ένα τηλέφωνο στη γραμματεία της διοίκησης της εταιρείας (2106161761) οπού και επικοινώνησα.
Από τότε ξεκίνησε ένας κύκλος επικοινωνίας με τους υπαλλήλους της εταιρείας και η αιτιολογία ήταν πως η αργοπορία οφειλόταν στο γεγονός ότι στην περιοχή που διέμενα ο ΟΤΕ δεν είχε παραδώσει το κύκλωμα στην ON TELECOM και πως ανα τακτά χρονικά διαστήματα όλο και διευρυνόταν το δίκτυο της εταιρείας και τις επόμενες μέρες θα με είχαν εξυπηρέτηση.(Πάρα το γεγονός ότι όταν αρχικά επικοινώνησα με διαβεβαίωσαν ότι υπήρχε ήδη δίκτυο)
Έτσι φτάσαμε στα μέσα Ιουλίου και συγκεκριμένα την 14/07/2008 όταν επικοινώνησε μαζί μου υπάλληλος της εταιρείας και με ενημέρωσε πως τελικά είναι αδύνατον να μου ενεργοποιήσουν την τηλεφωνική γραμμή που είχα ζητήσει, καθώς όπως μου είπαν ο ΟΤΕ δεν προέβαινε σε ενεργοποίηση της. Έτσι με συμβούλεψαν να ακυρώσω την αίτηση μου,να ζητήσω από τον ΟΤΕ την ενεργοποίηση της νέας γραμμής και όταν ο ΟΤΕ μου ενεργοποιούσε τη γραμμή να ξανακάνω αίτηση στην ON TELECOM για φορητοτητα καθώς θα ήταν πιο εύκολη και πιο γρήγορη διαδικασία.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί πως ήδη μου είχε αποσταλεί ο εξοπλισμός και είχα καταβάλλει το κόστος της ενεργοποίησης των 95 ευρώ και ταυτόχρονα θα έπρεπε να επωμιστώ επιπλέον χρέωση από τον ΟΤΕ για την ενεργοποίηση.
Παρόλα αυτά την 15/07/2008 έκανα αίτηση προς τον ΟΤΕ ,την 21/07/2008 έγινε η ενεργοποίηση της γραμμής και αμέσως την επόμενη μέρα ,δηλαδή 22/07/2008 έκανα εκ νέου αίτηση στην ON TELECOM (ΑΡ. ΑΙΤΗΣΗΣ:2008072200175772 ).
Από εδώ, για δεύτερη φορά, ξεκινά η ταλαιπωρία μου καθώς μέχρι και σήμερα η αίτηση μου ,μετά το πέρας του προβλεπόμενου χρόνου ενεργοποίησης των υπηρεσιών που έχω αιτηθεί , παραμένει στάσιμη και σε τηλεφωνική επικοινωνία της εταιρείας μαζί μου μετά από διαμαρτυρία μου, ότι ο εκτιμώμενος χρόνος ενεργοποίησης θα είναι περίπου ένας μήνας ΕΠΙΠΛΕΟΝ.


Για τους λογούς αυτούς διαμαρτύρομαι:
Α)για την μακροχρόνια ταλαιπωρία που έχω υποστεί όλους αυτούς τους μήνες
Β)για το γεγονός ότι όλοι αυτοί οι υποτιθέμενοι «επικοινωνιακοί κολοσσοί» ενώ παρουσιάζονται αυτόνομοι και με υποτιθέμενα ιδιόκτητα δίκτυα στην ουσία εξαρτώνται για τις υπηρεσίες που προσφέρουν άμεσα από τον ΟΤΕ
Γ)για το γεγονός ότι ενώ δεν επιθυμούσα να κάνω χρήση των ΜΗ ανταγωνιστικών ,τόσο σε ποιότητα άλλα κυρίως σε κόστος, υπηρεσιών του ΟΤΕ και το γεγονός ότι η ON TELECOM όφειλε να διεκδικήσει την ενεργοποίηση του ανενεργού βρόγχου από τον ΟΤΕ προασπίζοντας τα συμφέροντα μου ως πελάτη της.
Και τέλος
Δ)τη μη απόλαυση σημαντικών για εμένα υπηρεσιών όπως αυτής του internet για όλο αυτό το διάστημα.

Απαιτώ :
Την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών που έχω αιτηθεί από την ON TELECOM και την χρέωση του κόστους ενεργοποίησης της γραμμής του ΟΤΕ στην ON TELECOM καθώς ήταν υποχρέωση της να ζητήσει την ενεργοποίηση της.

Παρακαλώ για τις ενέργειες σας.


Με εκτίμηση

Άβαταρ μέλους
Garakatsamol
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 08 Μάιος 2007 00:27

Καταγγελια στην εεττ για ον telecom

Δημοσίευση από Garakatsamol » 26 Αύγ 2008 12:34

Καλό κουράγιο. Ίσως να είναι καλύτερα έτσι γιατί θα μπορέσεις να πάρεις πίσω τα λεφτά που έδωσες για ενεργοποίηση (πρέπει να γίνει η αίτηση εντός 10 ημερών από την ενεργοποίηση της γραμμής). Επειδή κι εγώ εκεί δίπλα μένω να σε ενημερώσω ότι θα έχεις πολλά προβλήματα γιατί είμαστε περίπου 5 km από κόμβο και με την On δε θα βγάλεις άκρη. Είναι τελείως αφερέγγυοι και θα σε ταλαιπωρήσουν πολύ, όπως κι εμένα. Ζήτα τα λεφτά σου πίσω και βρες κάποιον άλλο πάροχο όσο προλαβαίνεις

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Καταγγελια στην εεττ για ον telecom

Δημοσίευση από fiskilis » 26 Αύγ 2008 15:00

αυτα συμβαινουν οταν λαμβανουμε σοβαρα τις διαφημισεις της τηλεορασης που υποσχονται λαγους με πετραχηλια και οχι τις πραγματικες δυνατοτητες τηα εταιριας !!!

ενα απλο search θα εφερνε την πραγματικη κατασταση στην επιφανεια για ερευνα !!

υποψην οτι η ΟΝ ειναι πρωτη στην λιστα παραπονων στην ΕΕΤΤ για την εξυπηρετηση πελατων με ποσοστο ανω του 25% !

Άβαταρ μέλους
hik-hok
Reporter
Δημοσιεύσεις: 3571
Εγγραφή: 09 Μαρ 2003 10:45
Τοποθεσία: Agrrrrrrrrrr...... γάβ γάβ!!
Επικοινωνία:

Καταγγελια στην εεττ για ον telecom

Δημοσίευση από hik-hok » 26 Αύγ 2008 23:09

πλάκα έχει που δέν το έψαξε λίγο στο ιντερνετ πριν κάνει στην αίτηση αλλά τώρα που κάνει την καταγγελία έψαξε να βρεί όλα τα τεχνολογικά site να τους κράξει.

ε καλα να πάθει
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
supernet
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 877
Εγγραφή: 22 Μαρ 2001 01:00
Τοποθεσία: Thessaloniki

Καταγγελια στην εεττ για ον telecom

Δημοσίευση από supernet » 27 Αύγ 2008 12:22

Φίλε Demiankv, πας στο site της ΕΕΤΤ και κατεβάζεις το έντυπο για τις καταγγελίες/παράπονα.

ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ


Το συμπληρώνεις και το στέλνεις στην ΕΕΤΤ, με κοινοποίηση στον ΟΤΕ και την ΟΝ.

ΠΡΟΣΕΞΕ: Θα στείλεις την καταγγελία σου, για την 2η περίπτωση, δηλαδή για το αίτημα σου από 14.7.2008 και μετά. Για την πρώτη σου αίτηση δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, αφού ο ΟΤΕ μπορεί να ισχυρισθεί ότι δεν είχε ελεύθερες πόρτες τη δεδομένη στιγμή.

Εγώ έκανα καταγγελία για καθυστέρηση (2 ημέρες παραπάνω απ' ότι προβλέπει ο νόμος) φορητότητας από ΟΤΕ σε Netone προ 2 μηνών. Η καταγγελία ήταν κατά και των 2 αφού δεν με αφορούσε ποιος φταίει....

Λοιπόν, τη μία μέρα έστειλα το έντυπο και την άλλη ημέρα το πρωί ήμουν ενεργοποιημένος. Κι ο άγιος φοβέρα θέλει...τελικά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητή & Σταθερή Τηλεφωνία”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες