Φροντιστήρια για Πανεπιστημιακά μαθήματα

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
xristos26

Δημοσίευση από xristos26 » 28 Αύγ 2008 15:30

Γεια σας, είμαι φοιτητής σε μια σχολή πληροφορικής και έχω πνιγεί στα projects.
Μήπως ξέρετε κανένα φροντιστήριο που να αναλαμβάνει υλοποιήσεις project από πανεπιστημιακά μαθήματα.

Η αλήθεια είναι ότι είναι ντροπή μου που το λέω αλλά χρωστάω τόσα μαθήματα και προσπαθώ μήπως απαλλαγω από ένα project για να δώσω άλλα θεωρητικά μαθήματα.

Ευχαριστώ!

Άβαταρ μέλους
soteres2002
S. & H. Moderator

Δημοσίευση από soteres2002 » 29 Αύγ 2008 00:23

Πανεπιστημιακά Φροντιστήρια Μπόνια ( ;; ) ίσως...

Άβαταρ μέλους
Hermeia
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Hermeia » 29 Αύγ 2008 08:21

στην Αθήνα υπάρχουν..
γενικά παντού ρωτάς τους πιο παλιούς και τους πιο ενημερωμένους της σχολής.. και τις διαφημιστικές αγγελίες στο ΚΨΜ βέβαια (στο κυλικείο της σχολής.. ή όπου είναι ελεύθερες οι αγγελίες.. συχνά κοντά στην είσοδο ή ανάμεσα είσοδο και κυλικείο..)
Συχνά μερικά τέτοια επίσης τα κάνουν συμφοιτητές ή/και πρώην συμφοιτητες (φρεσκο-πτυχιούχοι).. για το αζημίωτο φυσικά.

Καλη τυχη
Hermeia the InfoSharer
Η Γνώση είναι Δύναμη
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
soteres2002
S. & H. Moderator

Δημοσίευση από soteres2002 » 29 Αύγ 2008 09:00

Κι εγώ θα μπορούσα να αναλάβω κάτι από αυτά, αλλά είναι που δεν έχω χρόνο! pitty...

Μερικές bullet-proof βασικές αρχές επιβίωσης σε ένα τμήμα CS, όταν δεν μπορείς να πάρεις τα πράγματα από την αρχή, παρμένες από την ελληνική πραγματικότητα:

1. Στα πανεπιστημιακά φροντιστήρια, αν πρώτη φορά έρχεσαι σε επαφή με κάποιο από αυτά
για να σου υλοποιήσουν μια εργασία, οι τιμές είναι τσουχτερές. Να φανταστείς για ένα σετάκι
ασκήσεων με θεωρία και υλοποίηση για λίστες ή δένδρα (νορμάλ ώς ελαφρώς δύσκολα)
στο αντικείμενο των δομών δεδομένων κόστισε 300 euria σε έναν φίλο μου,