Σπουδές πάνω στο Web Design?

Εκπαιδευτικά θέματα σχετικά με την επιστήμη των υπολογιστών και γενικά θέματα γύρω από την εκπαίδευση.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
ouranos

Δημοσίευση από ouranos » 07 Σεπ 2008 22:10

Καταρχήν καλησπέρα σας.

Θα ήθελα να μάθω κάποια πράγματα για σπουδές στο web design. Δεν είμαι τελείως άσχετος, αλλά έχω αρκετές απορίες πάνω στο άθλημα που θέλω να μου λύσει κάποιος (δάσκαλος ίσως..).

Έχω δεί αρκετές σχολές (ιδιωτικές) που διδάσκουν (?) web design. Έχω ρωτήσει στον Ορνεράκη, έχω δεί για την ΑΚΤΟ και τέλος στην Intergraphics. Η τελευταία μάλιστα έχει κάποια σεμινάρια που με ενδιαφέρουν. Δεν ξέρω όμως τι να προτιμήσω, και ποια θα με βοηθήσει να κάνω αυτο που πραγματικά θέλω. Δέν έχω αρκετά χρήματα και έτσι θα περιοριστώ σε κάτι οικονομικό (σεμινάριο) αντί για ένα full πρόγραμμα εκμάθησης.

Μπορεί κάποιος να μου πεί γνώμες-απόψεις? Να μου προτίνει κάτι?

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από cdhyper » 07 Σεπ 2008 22:33

Κάτσε και διάβασε μόνος σου και πειραματίσου. Φαντάσου ότι έχουν έρθει κατά καιρούς να τους προσλάβω άτομα που διδάσκουν σε ιδιωτικά ΙΕΚ και δεν ξέρουν την τύφλα τους. Μάλιστα ένας δίδασκε σε ένα από αυτά που αναφέρεις. Το web design ωστόσο σου υπενθυμίζω ότι έχει να κάνει περισσότερο με πληροφορική παρά με γραφιστική.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

ouranos

Δημοσίευση από ouranos » 07 Σεπ 2008 22:37

Φαντάζομαι τι θα γίνεται, απλά έχω κάποιες βασικές απορίες, και θέλω να κάνω κάποια βήματα παραπέρα. Νιώθω να έχω κολλήσει.

Είναι κάποια πράγματα που δεν μπορείς να μάθεις μόνος σου. Ή να το πώ καλύτερα, θα τα μάθεις πιο γρήγορα αν στα δείξει κάποιος. Εγω απλα θέλω να κερδίσω αυτόν το χρόνο...

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από cdhyper » 07 Σεπ 2008 22:42