Πρόβλημα σύνδεσης μετά από format

Πληροφορίες σχετικές με τα τοπικά δίκτυα, WiFi, τον εξοπλισμό, τις εφαρμογές τους και σχετικό λογισμικό.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
giannnis555

Δημοσίευση από giannnis555 » 16 Σεπ 2008 02:18

Καλησπέρα σας. Θέλω την κατανόηση σας γιατί όπως θα καταλάβετε είμαι άσχετος. Στο σπίτι μου ένας φίλος έχει φτιάξει ένα δίκτυο με ασυρματο router. Πριν λίγο έκανα format το laptop μου και δεν βρίσκει το δίκτυο. Ένα άλλο laptop το οποίο είνια καινούριο με το που το άνοιξα βρήκε αυτόματα το ασύρματο δίκτυο και συνδέθηκε. Τι πρέπει να κάνω για να συνδέσω αυτό που έκανα format??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

mf_iii

Δημοσίευση από mf_iii » 16 Σεπ 2008 04:30

Μηπως εχει κανα firewall και το μπλοκαρει?

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member

Δημοσίευση από DGeorge » 16 Σεπ 2008 10:02

Καλημέρα φίλε @giannnis555, καλωσόρισες κοντά μας,
Κατ' αρχήν θα βοηθούσε αρκετά αν γνωρίζαμε περισσότερες πληροφορίες: :wink:
1) Ταυτότητα του laptop (Μάρκα, τύπο, motherboard κλπ), του router, και φυσικά του υλικού που έχεις συνδέσει/εγκαταστήσει στο laptop για το ασύρματο link με το router.
2) Τι λειτουργικό χρησιμοποιείς (Windows; Ποιά; , LINUX; Ποιό;)
3) Φυσικά μπορεί άνετα να φταίει αυτό που προτείνει ο φίλος @mf_iii, πλην όμως για να φτάσουμε στο firewall, θα πρέπει πρώτα να είμαστε σίγουροι ότι:
α) Όλο το υλικό του laptop, και το router, λειτουργούν.
β) Όλα όσα εμπλέκονται στο ασύρματο δίκτυο, έχουν 'εγκατασταθεί' σωστά στο laptop.
Όλα τα λειτουργικά, για να δουν και να εγκαταστήσουν αυτόματα κάτι-ο,τιδήποτε πρέπει να έχουν διαθέσιμους τους απαραίτητους drivers. Αυτοί είτε είναι ενσωματωμένοι στο λειτουργικό, όταν το εγκαθιστάς, είτε βρίσκονται σε συνοδευτικό CD/DVD για να τους εγκαταστήσεις εσύ σε πρώτη ανάγκη, είτε τους βρίσκεις από το INTERNET.