Web developer-designer στην χώρα μας

Από που να ξεκινήσω; Που θα βρω; κ.α. γενικές ερωτήσεις για την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
ZedBlue

Δημοσίευση από ZedBlue » 24 Σεπ 2008 19:17

Καλησπέρα σας.
Ανακάλυψα τυχαία το forum και αισθάνθηκα κάπως άσχημα που δεν το γνώριζα τόσο καιρό γιατί θεωρώ ότι μπορώ να αντλήσω πολλές πληροφορίες και γνώσεις στο θέμα που με απασχολεί τελευταία και δεν είναι άλλο από το web design και development.

Είμαι φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθηνών. Αυτό που με ενδιαφέρει όμως περισσότερο να ασχοληθώ είναι το Internet και συγκεκριμένα όπως αναφέρω παραπάνω το web design-development. Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα που να εστιάζει αποκλειστικά σε αυτόν τον τομέα δεν υπάρχει -αν δεν κάνω λάθος- με εξαίρεση κάποια ΙΕΚ, στα οποία απ'όσα ακούω η μάθηση είναι επιφανειακή.

Θα ήθελα να θέσω τις εξής ερωτήσεις σε άτομα έμπειρα σε αυτά τα θέματα:

1) Υπάρχουν προοπτικές για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το αντικείμενο σήμερα (εύρεση εργασίας, σεβαστός μισθός) ή εμφανίζεται κορεσμός στο επάγγελμα? Και πού θα ήταν καλύτερα? Στην Αθήνα ή στην περιφέρεια?

2) Υπάρχει ελπίδα εκμάθησης μέσω turorials στο Internet και βιβλίων (αυτοδίδακτος) ή απαιτούνται εξειδικευμένες σπουδές? Και αν απαιτούνται, μόνο σε πανεπιστήμια του εξωτερικού μπορούν να κερδιθούν αυτές οι γνώσεις?

3) Πώς ξεκίνησαν αυτό το επάγγελμα άτομα τα οποία το ασκούν? Δηλαδή που σπούδασαν, πόσο καιρό, ποιες γλώσσες προγραμματισμού και προγράμματα ήταν αυτά που έθεσαν τις βάσεις κλπ...

Θα ήμουν ευγνώμων, εφόσον το επιθυμεί κάποιος, να με προσθέσει στο msn για να του θέσω μερικές ακόμη ερωτήσεις. l_evi_athan@yahoo.gr (Γιώργος)

Οποιαδήποτε απάντηση δεκτή. Eυχαριστώ πολύ εκ των προτέρων...

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter

Δημοσίευση από dimsis » 24 Σεπ 2008 20:38

Καλησπέρα φίλε Γιώργο.