Διαχωρισμός αρχείου 3ds και texture

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
geomatical04
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 17 Φεβ 2003 00:27
Τοποθεσία: Ηράκλειο

Διαχωρισμός αρχείου 3ds και texture

Δημοσίευση από geomatical04 » 12 Οκτ 2008 14:56

Καλήμέρα,

Γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να διαχωρίσω ένα .3ds αρχείο από το αρχείο εικόνας που περιέχει την υφή του?

thnx

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Διαχωρισμός αρχείου 3ds και texture

Δημοσίευση από BanOr » 13 Οκτ 2008 10:11

Καλημερα.Λογικα (μιας και δεν ξερω 3ντιες) ανοιγεις το αρχειο σου με το 3dsmax και μετα πας στα υλικα (materials).Καπου εκει μεσα θα είναι.Στο υλικο που εχει εφαρμοστει στο αντικειμενο σου.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Διαχωρισμός αρχείου 3ds και texture

Δημοσίευση από De_Profundis » 13 Οκτ 2008 15:45

Καλησπέρα...Λοιπόν άκου τι γίνεται με τα materials στο max...Απο τη στιγμή που ένα μοντέλο έχει κάποιο texture, δεν μπορεις να το "αποσυνδεσεις" απο το material...

Απο εκει και περα, ή του δίνεις ένα χρώμα με βάση το Diffusion ή του βάζεις καινούριο texture! Τουλάχιστον απ'όσο γνωρίζω, δεν γίνεται να απομονωθεί εντελώς...

Πάντα θα είναι συνδεδεμένο με το material άσχετα αν έχει ή όχι, texture!
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Διαχωρισμός αρχείου 3ds και texture

Δημοσίευση από Frruger » 13 Οκτ 2008 21:36

Material Editor > Get Material (> Drag n Drop το None Material πάνω στο αντικείμενο ( μέσα στο viewport) που επιθυμείς να είναι χωρίς Material.

By the way μια εικόνα είναι μέρος της υφής (η αν θες περιέχεται σε αυτήν ) όχι το ανάποδο

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες