Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Error_1054
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 18 Ιουν 2008 17:43

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από Error_1054 » 10 Οκτ 2008 20:53

Ελεγα να μην μιλησω αλλα αντε και η δικη μου γνωμη απο την πλευρα του ΠΕΛΑΤΗ.

Πληρωνω (εννοω εχω δωσει προκαταβολη και ξεκιναμε) ανθρωπο για εκομμερσε.

"Σε 2 εβδομαδες εισαι ετοιμος" μου λεει .

του λέω εγω "οκ αλλα επειδη κανω τοπικη διαφημιση ας βαλουμε μια σελιδα συντομα κοντας σας με 2-3 λογακια διευθυνση κλπ"

Μου λεει οκ και μου φτιαχνει με μερακι και Κανακη

Κώδικας: Επιλογή όλων

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http&#58;//www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http&#58;//www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-7" />
<title> tositeMOY.Gr - Σύντομα κοντά σας</title>
<style type="text/css">
<!--
.style1 &#123;font-size&#58; x-small&#125;
-->
</style>
</head>

<body>
<div align="center">
  <h3>Σύντομα κοντά σας...  </h3>
  <p class="style1">tositeTOU.Gr</p>
</div>
</body>


</html>
(το εβαλα σε κοουντ για να δειτε οτι βγαινει μια κουτσουλια πανω πανω και φυσικα με τρομερη ενημερωση για αυτο που συντομα μας πλησιαζει)

Μιλαμε θεος - μεχρι που ΒΑΡΕΘΗΚΕ να κανει λινκ το δικο του σαιτ και το κοτσαρε ετσι.

Επι 4 μηνες (γιατι οι 2 εβδομαδες μεγαλωσαν) αυτη την τσατσαρια εβλεπαν οσοι εβλεπαν διαφημιση μου σε τοπικη εφημερίδα και τολμαγαν να δουν το σαιτ).

Υπόδειγμα ιστολελιδά που μαλλον πρεπει να αλλαξει επαγγελμα γιατι το ιστοσελιδίκι θελει μερακι!!!

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από Figaro » 10 Οκτ 2008 22:05

Gia pio logo oi 2 evdomades eginan 4 mines ?

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27617
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από cordis » 14 Οκτ 2008 01:28

συνεχίστε με περιγραφές των δικών σας εμπειριών 'συνεννόησης' με ελληνικές εταιρείες ή επαγγελματίες του χώρου, χωρίς όμως να αναφέρετε ονόματα για να μην έχουμε άλλου είδους προβλήματα. ;)
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Hik
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005 10:34

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από Hik » 14 Οκτ 2008 14:36

Από τη στιγμή που σου είπε "Σε 2 εβδομαδες εισαι ετοιμος", τι περίμενες; Σοβαρό eshop φτιαγμένο σε 2 εβδομάδες;

Σε τόσο λίγο χρόνο δεν βγαίνει site τέτοιου είδους, εκτός και αν θες το oscommerce με το πρώτο template που θα βρεθεί!

Άβαταρ μέλους
manolism
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: 25 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: Wild West
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από manolism » 14 Οκτ 2008 15:26

Hik έγραψε:Σε τόσο λίγο χρόνο δεν βγαίνει site τέτοιου είδους, εκτός και αν θες το oscommerce με το πρώτο template που θα βρεθεί!
Σε δύο βδομάδες μάλλον το default του ecommerce θα έβαζε.

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από KGP » 14 Οκτ 2008 15:30

Hik έγραψε:Από τη στιγμή που σου είπε "Σε 2 εβδομαδες εισαι ετοιμος", τι περίμενες; Σοβαρό eshop φτιαγμένο σε 2 εβδομάδες;

Σε τόσο λίγο χρόνο δεν βγαίνει site τέτοιου είδους, εκτός και αν θες το oscommerce με το πρώτο template που θα βρεθεί!
diladi an einai oscommerce me to "deutero template" pou vrethei pernei parapano???...
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

ALR
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: 09 Απρ 2005 17:30

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από ALR » 14 Οκτ 2008 16:33

Γενικώς υπάρχουν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις και αν δεν πιέζεις και δε γίνεσαι κακός, η δουλειά θα αργήσει πολύ.
Πρέπει να γίνεις κακός και αυτή είναι η χειρότερη νοοτροπία, ειδικά των μεγάλων εταιριών, που έχουν ΤΙΣ δουλειές, και δεν νοιάζονται αν καθυστερήσουν και λίγο ένα ή δύο project για να κάνουν 10 ταυτόχρονα.
Αυτό το λίγο όμως στον πελάτη κοστίζει.

Για αυτό λέω πάντα ότι πριν καταλήξουμε σε εταιρία, πρέπει να διαπιστώσουμε :
α)Πόσο μπορεί να μας εξυπηρετήσει.
β) πόσο διατίθεται να δουλέψει για εμάς και να μας εξυπηρετήσει
Γίνονται πραγματάκια

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από KGP » 14 Οκτ 2008 16:38

eise sigouros oti to thema piotita/aksiopistia/tachitita-paradosi einai thema mono ton eterion?
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

ALR
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: 09 Απρ 2005 17:30

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από ALR » 14 Οκτ 2008 16:41

Με την προυπόθεση ότι εσύ είσαι συνεπής..ναί.. Ποιος άλλος μπορεί να ευθύνεται;

Δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις που ο πελάτης δίνει 2 φωτογραφίες και 4 λέξεις και ζητάει 12 εκθέσεις και 40 photo gallery και λέει: Αυτοσχεδίασε. :p
Αυτό το συζητάμε στο άλλο thread :p

Στην περίπτωση που λέω πιο πάνω ποιος άλλος μπορεί να φταίει;
Γίνονται πραγματάκια

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από KGP » 14 Οκτ 2008 16:48

ALR έγραψε:Με την προυπόθεση ότι εσύ είσαι συνεπής..ναί.. Ποιος άλλος μπορεί να ευθύνεται;

Στην περίπτωση που λέω πιο πάνω ποιος άλλος μπορεί να φταίει;
kai esi ti kaneis gia auto?
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

ALR
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: 09 Απρ 2005 17:30

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από ALR » 14 Οκτ 2008 16:52

Δε μπορείς να κάνεις και πολλά..ήδη έχεις χάσει αρκετό χρόνο και αν διακόψεις τη συνεργασία θα χάσεις κι άλλο.
Απλά δεν ξανα συνεργάζεσαι ή αν δείς ότι η καθυστέρηση ξεφεύγει, προχωράς διαφορετικά παίρνοντας την νομική οδό, αν εννοείς αυτό που κατάλαβα με την ερώτηση σου.
Γίνονται πραγματάκια

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από KGP » 14 Οκτ 2008 17:01

ego enoo ti kaneis (proactive/antimetopizeis) gia auto...kai ochi ti tha kaneis gia auto afou sou sinvei
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

ALR
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: 09 Απρ 2005 17:30

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από ALR » 14 Οκτ 2008 17:37

Παίρνεις συμβουλές από φιλικές προς εσένα εταιρίες, κάνεις όσο μπορείς έρευνα αγοράς, ρωτάς όποιον μπορείς για την εταιρία με την οποία έχεις καταλήξει, μιλάς μαζί τους για να καταλάβεις το πόσο ενδιαφέρονται.. Μαθαίνεις με ποιον θα μιλάς και προσπαθείς να καταλάβεις τις εσωτερικές της διαδικασίες ώστε να καταλάβεις από πόσα κύματα θα περάσει αυτό που θα ζητάς..

Τι άλλο μπορείς να κάνεις;
Γίνονται πραγματάκια

nikoias
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008 10:42

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από nikoias » 14 Οκτ 2008 18:26

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΟΣ ΛΕΕΙ Ο ALR ΔΗΛΑΔΗ <<ρωτάς όποιον μπορείς για την εταιρία με την οποία έχεις καταλήξει, >>ΠΡΩΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΜΕΤΑ ΠΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΏΝ ΑΝ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙΣ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΊ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΣΤΕ ΠΑΝΤΟΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27617
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από cordis » 14 Οκτ 2008 23:41

εγώ λέω ότι πολύ καλά κάνει ο ALR. Άσε που η τελευταία πρόταση σου αναιρεί την πρώτη. Το λες να μη ρωτάει για εταιρείες, αλλά να βρίσκει αυτές που φτιάχνουν αυτό που θέλει και στο τέλος του λες να επικοινωνήσει μαζί σου για να του προτείνεις εταιρείες. Να μη ψάξει δηλαδή, αλλά να πάει σε αυτές που ξέρεις εσύ...


@nikoias αν μπορούσες να γράφεις με πεζά θα βοηθούσες πολύ τα ματάκια μας.

ευχαριστώ.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης