Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Δημοσιεύσεις: 8574
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 13:03
Τοποθεσία: Womans' Brain
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από Basilakis » 15 Οκτ 2008 00:02

nikoias έγραψε:ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΟΣ ΛΕΕΙ Ο ALR ΔΗΛΑΔΗ <<ρωτάς όποιον μπορείς για την εταιρία με την οποία έχεις καταλήξει, >>ΠΡΩΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΜΕΤΑ ΠΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΏΝ ΑΝ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙΣ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΊ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΣΤΕ ΠΑΝΤΟΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

για στείλε ένα pm

nikoias
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008 10:42

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από nikoias » 15 Οκτ 2008 16:23

καμιά πρότασή μου δεν ανερη την άλλη ειναι επισεις πασιφανές οτι η δεν γνωρίζεις ελληνικά η το κάνεις για δικούς σου λόγους δεν έγραψα επισεις τίποτα για επικοινωνία μαζί μου ούτε ειμαι απο αυτους που φορτώνω διαφιμισουλες κάτω απο το όνομα μου

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27622
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από cordis » 15 Οκτ 2008 16:45

Μπράβο σου λοιπών.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
manolism
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: 25 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: Wild West
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από manolism » 15 Οκτ 2008 16:48

nikoias έγραψε:καμιά πρότασή μου δεν ανερη την άλλη ειναι επισεις πασιφανές οτι η δεν γνωρίζεις ελληνικά η το κάνεις για δικούς σου λόγους δεν έγραψα επισεις τίποτα για επικοινωνία μαζί μου ούτε ειμαι απο αυτους που φορτώνω διαφιμισουλες κάτω απο το όνομα μου
Μάλλον πρέπει να δεις τα δικά σου ελληνικά πριν την πεις σε άλλους. :wink:

nikoias
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008 10:42

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από nikoias » 15 Οκτ 2008 17:09

άρα λοιπόν αφού δεν είναι θέμα ελληνικών τότε συντρέχουν προσωπικοί λόγοι μα καλύψατε παιδιά

Άβαταρ μέλους
Garakatsamol
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 08 Μάιος 2007 00:27

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από Garakatsamol » 15 Οκτ 2008 20:46

Εγώ πάντως δεν έχω καταλάβει γιατί μαλώνετε...

Για το θέμα που αναφέρετε ένας τρόπος διασφάλισης κάποιων προθεσμιών θεωρητικά είναι το ιδιωτικό συμφωνητικό, αλλά εγώ προσωπικά δεν μπορώ να το περάσω εύκολα σε μικρομεσαίους πελάτες που απευθύνομαι οι οποίοι τρομάζουν όταν δουν τη χαρτούρα και χρειάζεται ιδιαίτερος χειρισμός (κυρίως θίγω ότι έτσι διασφαλίζεται ο ίδιος απέναντι μου κτλ). Ακόμα βέβαια και να μην τηρηθούν κάποιοι όροι του συμφωνητικού είναι δύσκολο να διεκδικηθούν κάποια πράγματα αφού αν δε διαθέτεις νομικό τμήμα ( :D ) δε σε συμφέρει να το κυνηγήσεις.
Η προκαταβολή φυσικά είναι must και επίσης εγώ για να μου παραδίδουν γρήγορα υλικό τους λέω ότι ο server τρέχει και πληρώνεται χωρίς να τον δουλεύουμε (εκεί κάτι γίνεται) :D

Πάντως ο χειρισμός των πελατών και σ' αυτό το θέμα είναι καθαρά ζήτημα εμπειρίας σου πάνω στην αγορά.

@KGP Σε πολλά posts σου έχω παρατηρήσει ότι πετάς κάποια μισόλογα για πράγματα που μας ενδιαφέρουν και πιθανότατα είσαι γνώστης και επειδή ίσως απευθύνεσαι σε κάποιους από δω που μπορούν να καταλάβουν τι υπονοείς, το αφήνεις να αιωρείται χωρίς τελικά να μας διαφωτίζεις κι εμάς. Ας πούμε στο συγκεκριμένο topic φαίνεται να έχεις κάποια πράγματα να πεις. Η εμπειρία σου σίγουρα θα είναι πολύτιμη και σε μας τους πιο νέους στο χώρο, γιατί δε μας δίνεις και κάποιες πιο ξεκάθαρες τοποθετήσεις? Φιλικά το παραπάνω σχόλιο.

Άβαταρ μέλους
PixelDog
Δημοσιεύσεις: 435
Εγγραφή: 16 Σεπ 2008 17:19

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από PixelDog » 16 Οκτ 2008 00:05

Garakatsamol έγραψε:
@KGP Σε πολλά posts σου έχω παρατηρήσει ότι πετάς κάποια μισόλογα για πράγματα που μας ενδιαφέρουν και πιθανότατα είσαι γνώστης και επειδή ίσως απευθύνεσαι σε κάποιους από δω που μπορούν να καταλάβουν τι υπονοείς, το αφήνεις να αιωρείται χωρίς τελικά να μας διαφωτίζεις κι εμάς. Ας πούμε στο συγκεκριμένο topic φαίνεται να έχεις κάποια πράγματα να πεις. Η εμπειρία σου σίγουρα θα είναι πολύτιμη και σε μας τους πιο νέους στο χώρο, γιατί δε μας δίνεις και κάποιες πιο ξεκάθαρες τοποθετήσεις? Φιλικά το παραπάνω σχόλιο.

θα συνφωνισω :wink:
I Hate My Notepad

ALR
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: 09 Απρ 2005 17:30

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από ALR » 16 Οκτ 2008 12:55

ο xronos ine xrima
και

@nikoias: Ναι φίλε, σε ξέρουμε όλοι και είναι προσωπικοί οι λόγοι που διαφωνούμε μαζί σου. Άλλωστε, είμαστε χρόνια γνωστοί και έχουμε πολλά να χωρίσουμε.. lol
Γίνονται πραγματάκια

nikoias
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 26 Φεβ 2008 10:42

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από nikoias » 16 Οκτ 2008 17:51

ούτε εγώ γνωρίζω κανένα προσωπικά και η ας το πούμε<<διαφωνία>> είναι μεταξύ τρειον και όχι όλων νομίζω.Από μένα πάντως όλα καλά.

pagou
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007 10:07

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από pagou » 11 Μάιος 2010 11:15

οπως λεει και ο Garakatsamol ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΙΤΙΚΟ.
μιξερ αγοραζεις και σου δινει εγγυηση, υποχρεωτικα απο τον νομο. εσυ τη εγγυηση πηρες; τι ελεγαν οι ρητρες; γιατι δεν απαιτησες συμβολαιο;

οταν κλεινω δουλεια ζηταω να υπογραψουν την συμβαση. ειναι ο μονος τροπος που δουλεω πλεον, σε δουλειες που δεν πληρωνονται τις μετροιτης.
εαν καποιος δεν θελει να διασφαλισει οτι θα παρει αυτο που πληρωνει υπογραφωντας ενα συμβολαιο, ε! απλα με βαζει σε σκεψεις.

εαν εισαι πολυ νεος και πρωταρης στο επαγγελμα (το οποιο), τοτε την πατησες λογω ελειψης πειρας. Ολοι την εχουμε παθει, αλλα μαθαμε απο τα λαθη μας.

την αλλη φορα, θα ζητας: συμβολαιο με αναλυτικη περιγραφη του τη παιρνεις, με deadline & ρητρες & φυσικα θα ξερεις οτι ενα συμβολαιο δεν σου δινει μονο δικαιωματα αλλα και υποχρεωσεις

mirrage
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 23 Ιαν 2006 14:14

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από mirrage » 09 Απρ 2013 08:38

ALR έγραψε:Γενικώς υπάρχουν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις και αν δεν πιέζεις και δε γίνεσαι κακός, η δουλειά θα αργήσει πολύ.
Πρέπει να γίνεις κακός και αυτή είναι η χειρότερη νοοτροπία, ειδικά των μεγάλων εταιριών, που έχουν ΤΙΣ δουλειές, και δεν νοιάζονται αν καθυστερήσουν και λίγο ένα ή δύο project για να κάνουν 10 ταυτόχρονα.
Αυτό το λίγο όμως στον πελάτη κοστίζει.

Για αυτό λέω πάντα ότι πριν καταλήξουμε σε εταιρία, πρέπει να διαπιστώσουμε :
α)Πόσο μπορεί να μας εξυπηρετήσει.
β) πόσο διατίθεται να δουλέψει για εμάς και να μας εξυπηρετήσει
Άλλο είναι να πεις στον πελάτη θα το έχεις σε 2 μήνες και να υπάρχξει καθυστέρηση 2 εβδομάδων και άλλο 2 εβδομάδες και να το καθυστερήσεις 3,5 μήνες.
Επίσης πολλά projects καθυστερούν επειδή ο πελάτης δημιουργεί προβλήματα.
Πχ πελάτης επί μία εβδομάδα έστελνε λάθος φωτογραφίες για τα προϊόντα.Άλλοτε χάλια ποιότητας και άλλοτε με λάθος διαστάσεις η άκυρα προϊόντα και παραπονέθηκε και από πάνω.
Παναγιώτης Ελ Σισι

eimaiotinanai
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 01 Μάιος 2012 07:07

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόηση...από την πλευρά του πελάτη.

Δημοσίευση από eimaiotinanai » 12 Απρ 2013 08:33

Το θέμα παιδιά είναι να υπάρχει καλή συνεννόηση και χημεία από την αρχή ανάμεσα στον πελάτη και σε εσάς.
Εγώ στα χρόνια που είμαι στο χώρο έχω συναντήσει πάρα πολλούς πελάτες οι οποίοι κυριολεκτικά δεν είναι καλοί.Έχουν άσχημη συμπεριφορά σαν να προσπαθούν να σε πείσουν ότι επειδή πληρώνουν είσαι υπάλληλος τους ή καθυστερούν υπερβολικά να σου δώσουν το υλικό που επιθυμούν,άλλες φορές σου σου βάζουν ύπουλα και έξτρα υλικό μπας και το περάσεις στο ντούκου.
Τραγική περίπτωση πελάτη έπεσε σε μένα ο οποίος λόγω του ότι ήρθε μέσω καλού φίλου θα πλήρωνε σελίδα κυριολεκτικά στην ξεφτίλα.Καθόλη τη διάρκεια της κατασκευής προσπαθούσε με πλείστους τρόπους και αλχημείες να προσθέσει εργαλεία ενώ όταν έγινε παρουσίαση και καλά δεν του άρεσε γιατί δεν είχαμε κάνει αυτά που είχε συμφωνήσει.Εκ φύσεως δεν μου αρέσει να έχω αντιπαραθέσεις με τον πελάτη και προσπάθησα να τον εξυπηρετήσω.Ο λόγος της φασαρίας;Γιατί εξαρχής μας είχε ζητήσει άσχετα πράγματα με αυτά που ήθελε και στο τέλος προσπάθησε να με πείσει να βάλω και e-commerce στην ίδια τιμή.
Η λύση απλή:Επειδή με τον τρελό άκρη δεν βγάζεις κρατάς μόνο τα χρήματα της φιλοξενίας του δίνεις τα υπόλοιπα και ας πάει στην ευχή του Θεού.
Όσο για το ιδιωτικό συμφωνητικό ΠΡΟΣΟΧΗ:Αν δεν το καταθέσετε στην αρμόδια ΔΟΥ πραγματικά η αξία του είναι μηδενική.Απλά θα μπλέξετε νομικά και στο τέλος πιο πολλά θα δώσετε παρά θα πάρετε.
Για να κοιμάστε και πιο ήσυχοι όταν έρχεται ο νέος πελάτης δεν τον αφήνετε στιγμή να πιστέψει ότι είναι το αφεντικό και εσείς ο δούλος.
Ξεκαθαρίζετε από την αρχή τις δόσεις αποπληρωμής ενώ και εσείς ταυτόχρονα προσπαθείτε στο δυνατό να είστε κύριοι στους χρόνους σας.
Μια μικρή συμβουλή:Μην μπλέκετε ποτέ τα πρότζεκτ σας.Καλύτερα να βγάλετε πιο αργά κάποια ευρώ παρά να τα μπλέξετε και να σας φωνάζουν.
Ελπίζω να βοήθησα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες