Αλλάζει ο αλγόριθμος για τη σειρά εμφάνισης των AdWords

Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις. Θέματα προς συζήτηση.

Συντονιστές: Super-Moderators, Reporters

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Αλλάζει ο αλγόριθμος για τη σειρά εμφάνισης των AdWords

Δημοσίευση από dimsis » 31 Οκτ 2008 20:24

Η Google, σε μια προσπάθεια αύξησης των κερδών της από τις AdWords διαφημίσεις, αλλάζει τον τρόπο ταξινόμησης των διαφημίσεων που προβάλλονται στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησής της.

Ένας από τους δύο καθοριστικούς παράγοντες όπου μια διαφήμιση αξιολογείται και ταξινομείται υψηλότερα στη λίστα έναντι των υπολοίπων στην ίδια σελίδα αποτελεσμάτων είναι το "ποιοτικό αποτέλεσμα ή βαθμολογία ποιότητας" (quality score) της (άλλος ένας τρόπος είναι το ποσό που ένας διαφημιζόμενος προσφέρει για μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί). Η Google κάνει δύο αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού της βαθμολογίας ποιότητας που θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τη σειρά με την οποία θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις στην κορυφή της σελίδας.

Στον αλγόριθμο της Google που καθορίζει το ποιοτικό αποτέλεσμα κάθε διαφήμισης υπολογίζονται πολλοί παράγοντες, αλλά το πόσοι άνθρωποι κάνουν τελικά κλικ στην διαφήμιση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους. Εν τούτοις οι διαφημίσεις που εμφανίζονται πρώτες, λαμβάνουν μια ποσοστιαία ώθηση στα clicks που γίνονται σε αυτές, απλά με το να εμφανίζονται πάνω από τις υπόλοιπες. Πλέον η Google λαμβάνει υπόψη την ευνοϊκή σειρά εμφάνισης της κάθε διαφήμισης και των επισκέψεων που κερδίζει από αυτήν και την αφήνει έξω από τον τύπο υπολογισμού του ποιοτικού αποτελέσματος του διαφημιζόμενου site. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια ώθηση των γενικών ποιοτικών αποτελεσμάτων.

Η δεύτερη αλλαγή θα είναι πιό εμφανής. Θα βλέπουμε πολύ περισσότερες διαφημίσεις επάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης πέρα των πλευρικών διαφημίσεων επειδή η Google κατέστησε ευκολότερο για τις διαφημίζεις να καταλαμβάνουν αυτή τη ζώνη διαφήμισης. Στο παρελθόν, μόνο οι διαφημίσεις που είχαν υψηλή βαθμολογία και ελάχιστο ποιοτικό αποτέλεσμα τοποθετούνταν επάνω από τα κανονικά αποτελέσματα αναζήτησης. Στο blog των AdWords δίνονται κάποιες εξηγήσεις από τη Google για αυτή την αλλαγή.

Πηγή άθρου:techcrunch.com
Μετάφραση - αναδημοσίευση από: Log.gr

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Αλλάζει ο αλγόριθμος για τη σειρά εμφάνισης των AdWords

Δημοσίευση από cdhyper » 31 Οκτ 2008 21:11

Αυτά μας τα είχαν πει στο σεμινάριο πέρυσι. Δε νομίζω να έιναι κάτι νέο, το quality score υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Αλλάζει ο αλγόριθμος για τη σειρά εμφάνισης των AdWords

Δημοσίευση από dimsis » 31 Οκτ 2008 22:20

cdhyper έγραψε:Αυτά μας τα είχαν πει στο σεμινάριο πέρυσι. Δε νομίζω να έιναι κάτι νέο, το quality score υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό.
Αυτό που αλλάζει είναι ο αλγόριθμος εμφάνισης των διαφημίσεων που βλέπουμε στα αποτελέσματα αναζήτησης του google. Δηλαδή αλλάζει ο τύπος με τον οποίο υπολογίζεται ποιά διαφήμιση θα δείξει πρώτη, ποια δεύτερη κλπ

Άβαταρ μέλους
Geobak
SEM Moderator
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008 19:04
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

Αλλάζει ο αλγόριθμος για τη σειρά εμφάνισης των AdWords

Δημοσίευση από Geobak » 01 Νοέμ 2008 01:32

Το quality score υπάρχει εδώ και καιρό αλλά όπως επισημαίνει και ο dimsis κάτι αλλάζει τώρα.Απ'όσα διάβασα απο τα links η θέση της διαφήμισης (η οποία επηρεάζει και τα click through rates ) ουσιαστικά παύει να επηρεάζει και το quality score του adtext.Επομένως δίνουν περισσότερο έμφαση στην ποιότητα,την δυνατότητα στους διαφημιζομένους να ανταγωνιστούν με μεγαλύτερες πιθανότητες πια ο καθένας για τις πρώτες θέσεις πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα και βέβαια το κυριότερο περισσότερα κέρδη από τις διαφημίσεις για την google :P

Στην πράξη... οψόμεθα :P

opts
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2008 12:35

Αλλάζει ο αλγόριθμος για τη σειρά εμφάνισης των AdWords

Δημοσίευση από opts » 01 Νοέμ 2008 13:42

Εχετε βρει περισσότερες διευκρινήσεις για το θέμα ?
Το quality score ήταν λίγο πολύ γνωστό, το τι αλλάζει σε σχέση με αυτό ή γενικά με το SEO των adwords θα ήταν καλό να το ψάξουμε

Άβαταρ μέλους
Geobak
SEM Moderator
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008 19:04
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

Αλλάζει ο αλγόριθμος για τη σειρά εμφάνισης των AdWords

Δημοσίευση από Geobak » 08 Νοέμ 2008 01:43

opts έγραψε:Έχετε βρει περισσότερες διευκρινήσεις για το θέμα ?
Το quality score ήταν λίγο πολύ γνωστό, το τι αλλάζει σε σχέση με αυτό ή γενικά με το SEO των adwords θα ήταν καλό να το ψάξουμε


Κοίταξε εδώ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες