ΙΧ με υγραεροκίνηση.

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

ΙΧ με υγραεροκίνηση.

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 07 Νοέμ 2008 15:04

Πολυ ακούω τωρα τελευταία διαφημίσεις για υγραεροκίνηση για τα automobiles.
Βάζεις λέει ενα add-on στο αμάξι, και λειτουργεί παράλληλα με την βετζινα. Και ειναι πιο φτινο.

Ξερετε τι ειναι αυτο?ισχύει?ειναι ασφαλές για το αμάξι?Εχει τοση διαφορά και οικονομία?
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
hik-hok
Reporter
Δημοσιεύσεις: 3571
Εγγραφή: 09 Μαρ 2003 10:45
Τοποθεσία: Agrrrrrrrrrr...... γάβ γάβ!!
Επικοινωνία:

ΙΧ με υγραεροκίνηση.

Δημοσίευση από hik-hok » 07 Νοέμ 2008 15:20

έχουν κυκλοφορήσει αυτά τα αυτοκίνητα δέν τα έχετε εκεί ?

έχουν ένα χωνί στο κάθισμα μέσω του οποίου συλλέγεται το υγραέριο που παράγει ο οδηγός.

Εικόνα


Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

ΙΧ με υγραεροκίνηση.

Δημοσίευση από mechpanos » 07 Νοέμ 2008 21:43

Connor ισχύει, η τεχνολογία υπάρχει και είναι σε αρκετά μεγάλο βαθμό, ασφαλής.
Σκέψου ότι ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας, 100δες λεωφορεία υδρογονοκίνητα. Αν και παράγει ρύπους και αέρια του θερμοκηπίου, η κίνηση με μηχανές εσωτερικής καύσης με καύσιμο το υγραέριο/φυσικό αέριο, θεωρείται πιο "πράσινη" σε σχέση με την βενζίνη ή το ντίζελ.
Το πρόβλημα υιοθέτησης της τεχνολογίας στα ΙΧ, είναι καθαρά στον ανεφοδιασμό, καθώς ελάχιστοι σταθμοί ("βενζινάδικα") υπάρχουν. Φυσικά, η ΕΘΕΛ έχει δικά της για τα λεωφορεία.

Από εκεί και πέρα, στο θέμα της ασφάλειας, αν η εγκατάσταση γίνει σωστά και τηρηθούν οι κανόνες ασφαλείας, δεν υπάρχει πρόβλημα κατά την κανονική λειτουργία. Έχω μια μεγάλη επιφύλαξη όμως όσον αφορά τις μετατροπές, στην περίπτωση ατυχήματος, καθώς στο όχημα γίνεται μελέτη της συμπεριφοράς του ρεζερβουάρ ώστε να είναι ασφαλές, σε περίπτωση τρακαρίσματος ή ακόμα και τουμπαρίσματος. Στην περίπτωση της μετατροπής όμως, τέτοιου είδους μελέτη δεν υφίσταται.

Το μέλλον ωστόσο είναι στην υδρογονοκίνηση, είτε απευθείας με καύση (παράγεται μόνο νερό και μηδέν αέρια θερμοκηπίου) είτε με χρήση στις κυψέλες καυσίμου (fuel cells)...
Αν και η τεχνολογία ήδη υπάρχει και είναι συμφέρουσα, αυτό θα το δούμε μάλλον σε 20 χρόνια, γιατί τα συμφέροντα των πετρελαιοεταιρειών είναι ακόμα πολύ ισχυρά.
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες