Ξεσκόνισμα...

Λύσεις προβλημάτων για το δημοφιλές πρόγραμμα κατασκευής παρουσιάσεων στο διαδίκτυο.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Garakatsamol
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 08 Μάιος 2007 00:27

Ξεσκόνισμα...

Δημοσίευση από Garakatsamol » 13 Νοέμ 2008 12:52

Χαίρετε,
μου ζητήθηκε να κάνω ένα εφέ σα να έχουμε ένα τραπέζι γεμάτο σκόνη και μετά αυτό να ξεσκονίζεται. Σκέφτηκα να γεμίσω το stage με κόκκους σκόνης (δηλαδή ένα μικρό άσπρο mc) με ένα for loop και μετά να τους διώχνω σιγά σιγά αλλά όπως ήταν αναμενόμενο χρειάζονται πάρα πολλοί κόκκοι και το σκριπτ σέρνεται. Καμιά ιδέα?

δύσκολο μου φαίνεται πάντως, πρέπει να μπλέξω με particles και δε βρήκα κάτι ανάλογο. Μάλλον θα πρέπει να βρώ κανένα άλλο κόλπο.

Εδιτ: μάλλον θα πρέπει να βρώ καμιά εικόνα και να παίξω με το BitmapData, αλλά είμαι λίγο σκράπας σε αυτό

EDIT: τώρα είδα ότι είμαι σε ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος κατηγορία, παρακαλώ να μεταφερθεί στο flash


Άβαταρ μέλους
HeRu
Flash Moderator
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 16 Αύγ 2004 10:49
Επικοινωνία:

Ξεσκόνισμα...

Δημοσίευση από HeRu » 13 Νοέμ 2008 13:53

Ίσως με ένα particle engine. Ρίξε μια ματιά εδώ: http://flintparticles.org/

Άβαταρ μέλους
Garakatsamol
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 08 Μάιος 2007 00:27

Ξεσκόνισμα...

Δημοσίευση από Garakatsamol » 13 Νοέμ 2008 14:00

HeRu έγραψε:Ίσως με ένα particle engine. Ρίξε μια ματιά εδώ: http://flintparticles.org/
Ναι τα ξέρω... αλλά μάλλον δεν μπορώ να παίξω με particles είναι πάρα πολλά για να φανεί αρχικά κάτι σαν "αλεύρι" χυμένο. Θέλω άπειρα particles και δε βολεύει. Μάλλον θα κάνω κανένα χαζοanimation να τελειώνουμε

Άβαταρ μέλους
HeRu
Flash Moderator
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 16 Αύγ 2004 10:49
Επικοινωνία:

Ξεσκόνισμα...

Δημοσίευση από HeRu » 13 Νοέμ 2008 14:23

Το πρώτο example είναι κάτι σαν αυτό που θες από ότι βλέπω.

Κώδικας: Επιλογή όλων

var emitter:Emitter2D = new Emitter2D();
var particles:Array = Particle2DUtils.createRectangleParticlesFromBitmapData( new Image1(384,255), 10, emitter.particleFactory, 56, 47 );
emitter.addExistingParticles( particles, false );
.......
Στο documentation, έχει πολλές ανάλογες εντολές:

Κώδικας: Επιλογή όλων

createParticle2DFromDisplayObject
createParticles2DFromDisplayObjects
createPixelParticlesFromBitmapData
createRectangleParticlesFromBitmapData

Άβαταρ μέλους
Garakatsamol
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 08 Μάιος 2007 00:27

Ξεσκόνισμα...

Δημοσίευση από Garakatsamol » 13 Νοέμ 2008 14:30

Χμμμ... το είχα περάσει έτσι αυτό... thanx θα το κοιτάξω

Απάντηση

Επιστροφή στο “Flash γενικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες