ΖBrush Tests

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από ne3go » 20 Νοέμ 2008 15:42

Διάφορα τεστ που κάνω με το Zbrush με σκοπό την εκμάθηση του προγράμματος. Η πρώτη εικόνα, είναι η γυναίκα που είχα στο γκαράζ και έχω κάνει κάποιες ανατομικές διορθώσεις+μαλλιά, ενώ η δεύτερη είναι το πρόσωπο του παλιόυ φαντάρου που είχα ποστάρει, με κάποια γλυπτική και προσπάθεια για texturing. Σχόλια ευπρόσδεκτα!

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από De_Profundis » 21 Νοέμ 2008 00:34

Η βελτίωση είναι εμφανής!!! Συγχαρητήρια!! ;-)
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από ne3go » 28 Νοέμ 2008 02:12

Ένα ακόμα τέστ στα μαθήματα ανατομίας με τα χέρια να μην έχουν ολοκληρωθεί ακόμα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από BanOr » 28 Νοέμ 2008 21:54

brabo niko :)
polu kalo..
Apla "foustose ton" ligo giati tora moiazei san pappous...pou exei kremasei :P
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από ne3go » 09 Δεκ 2008 10:50

Ξεκίνησα με ένα νέο base-mesh, μια νέα προσπάθεια για εξάσκηση ανατομίας. Οι παλάμες και οι πατούσες δεν έχουν γίνει και τα υπόλοιπα σηκώνουν ακόμα αρκετή δουλειά.

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από ne3go » 22 Ιαν 2009 03:23

Μια αμαζόνα-ξωτικό και ένα πρόσωπο... Το texturing είναι στο Zbrush με polypainting, τα βασικά meshes έγιναν στο Max. To πρόσωπο είναι render με V-ray, η αμαζόνα είναι εικόνα του Zbrush.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από paink1ller » 22 Ιαν 2009 11:00

Μπραβο ne3go. Πολυ καλη εξελιξη !

Σε 5-6 μηνες δεν θα εχεις τπτ να ζηλεψεις απο αυτους που δουλευουν σε production studios.
Keep it up φιλε.
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από ne3go » 22 Ιαν 2009 14:44

Thanks paink1ller!

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από ne3go » 28 Ιαν 2009 12:45

Ένας νέος χαρακτήρας που έχω σκοπό να τον ολοκληρώσω στο Max.Μέχρι στιγμής έχει γίνει λίγη δουλειά στο sculpting στο σώμα και στα ρούχα, έχει ακόμα πολλά.

Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από Zizo » 28 Ιαν 2009 17:11

να ρωτήσω κάτι...
matterials πως βάζεις? εννοώ κάνεις select τα polygons που θες ή κάνεις ένα map? :/

το λέω γιατί από τι κατάλαβα όλο το μοντέλο είναι ένα αντικείμενο... εκτός αν κάνω λάθος και είναι πολλά τα αντικείμενα
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από ne3go » 28 Ιαν 2009 18:43

Στο Zbrush που είναι φτιαγμένα τα μοντέλα, δεν βάζω material, το μόνο που κάνω είναι να βάφω με το χέρι τα textures πάνω στα πολύγωνα και η μέθοδος λέγεται polypainting (όπως στην αμαζόνα). Ο τελευταίος χαρακτήρας δεν έχει κανένα texture, μόνο ένα standard material απ'το Zbrush, και αποτελείται από ξεχωριστά κομμάτια (σώμα-ρούχα-μπότες-ραβδί). Θα του φτιάξω αργότερα textures είτε με polypainting είτε με photo-textures.
Όποια μέθοδο και να χρησιμοποιήσεις, για να δουλέψουν τα textures και σε άλλο 3d πρόγραμμα που θα κάνεις το render (π.χ. το Max) πρέπει το μοντέλο να έχει UV. Kαι εκτός από τo colour, το material που θα χρησιμοποιήσεις μπορεί να έχει κι άλλα map, όπως specular,bump,normal,displacement κ.α.

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από Zizo » 28 Ιαν 2009 18:58

tnx, κατέβασα trial για να το δω. είναι φοβερό αλλά θέλει να ψαχτείς για να κάνεις σωστά μοντέλα...
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από ne3go » 29 Ιαν 2009 23:26

Ένα update στο χαρακτήρα, εκτός από ζώνη,μπότες και ραβδί που δεν τα έχω ολοκληρώσει, ξεκίνησα το βάψιμο του χαρακτήρα στο Zbrush. Τα σχόλια και οι παρατηρήσεις σας ευπρόσδεκτα.


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από ne3go » 03 Φεβ 2009 15:20

Τεστ με Vray και blend 2 υλικών: sss fastskin και Vraymtl. To δεύτερο υλικό, είναι για να πάρω κάποιο specular & bump, μιας κι αυτά τα 2 δεν βρήκα τρόπο να τα βάλω ικανοποιητικά στο sss material.

Δεν ξέρω με ποιό τρόπο λειτουργεί το sss στον Vray, έκανα δεκάδες τεστ πειραματιζόμενος, χωρίς να βρώ κάποια settings στο ιντερνετ. Το deep υλικό που μπαίνει κάτω απ'την επιδερμίδα (είχα φτιάξει ένα έντονο σκούρο κόκκινο map με ανομοιομορφίες, spots και φλέβες), δεν φάνηκε πουθενά στα render.Στο bump slot έβαλα και Normal map (με normal bump) και σκέτο bump, και δε φάνηκε καμμία λεπτομέρεια.Επίσης δεν κατάβα πώς παίρνεις specular στο sss.Όποιος έχει δουλέψει το εν'λόγω υλικό η έχει βρει κανένα tutorial-settings στο net, αν θέλει ας βοηθήσει.

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

ΖBrush Tests

Δημοσίευση από paink1ller » 03 Φεβ 2009 18:14

Eιναι απλο... ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ !

Mentalray και finalrender για skin. Αιωνες μπροστα...
Στον Vray το deep layer δεν κανει καθολου scattering και το back scatter περιοριζεται σε ενα απλο χρωματισμο. Αλλαζεις τις τιμες και παλι σου δινει το ιδιο render.
Για να δεις τις φλεβες απο κατω πρεπει στο deep layer να εχεις πολυ εντονο saturated κοκκινο και οι φλεβες να ειναι το ιδιο χρωμα απλως 40μοναδες κατω το value.

Worst case senario ειναι το vray FastSSS μονο οταν εχεις φωτισμο απο πισω και θες να δεις το back scattering στα αυτια κτλ.
Αμα εχεις σωστο μπροστινο φωτισμο τζαμπα χρονο χανεις με το FastSSS. Ειδικα αν δεν ειναι και animation..
Fake it με falloff map(light/shadow) και λιγο Self illumination. Ετσι και αλλιως το texturing/spec/bump θα σου δωσουν την αληθοφανεια και οχι το SSS.

Για spec και bump Vrayblend ή shellac.
Ηobby: Shooting photons

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες