Εργαστήριο Service Φορητών Υπολογιστών στη Θεσσαλονίκη

Σχετικά με όλα τα Laptop, Netbook και Tablet PCs

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
carib

Δημοσίευση από carib » 24 Νοέμ 2008 11:57

Καλησπέρα σε όλους!

Θα ήθελα να παρουσιάσω την επιχείρησή μου που λειτουργώ ως service φορητών (κυρίως ) υπολογιστών στη Θεσσαλονίκη.

Διαθέτω εργαστήριο επισκευής και αναβάθμισης φορητών υπολογιστών με το διακριτικό όνομα Computer Systems και μπορώ να αναλάβω επισκευές από απλή αντικατάσταση οθόνης έως απευθείας επισκευή εξαρτήματος πάνω στο mainboard του φορητού.

Είμαι Ηλεκτρονικός Μηχανικός και έχω 8 χρόνια εμπειρία στην επισκευή φορητών υπολογιστών και σε αντίθεση με τους περισσότερους που διαθέτουν αντίστοιχες επιχειρήσεις διαθέτω άδεια λειτουργίας και ασκήσεως επαγγέλματος καθώς και εξειδικευμένο εξοπλισμό.Μπορώ να εκδώσω νόμιμα παραστατικά για επαγγελματίες και δίνεται εγγύηση επισκευής.

Στην αποθήκη μου έχω μεγάλο όγκο εξαρτημάτων και οθονών για όλους τους τύπους φορητών υπολογιστών και υπάρχει η δυνατότητα απευθείας παραγγελείας εξαρτήματος από εξωτερικό μετεχειρισμένου ή καινούριου.

Ενδεικτικές τιμές:

Αλλαγή οθόνης 15.4' 130Ευρώ
Επισκευή βίσματος τροφοδοσίας πάνω στο mainboard 50Ευρώ
Επισκευάσιμη βλάβη πάνω στο mainboard 50Ευρώ
Τοποθέτηση οποιουδήποτε εξαρτήματος που θα μου φέρετε εσείς 10-40Ευρώ
κτλ

(καμία σχέση δηλαδή με αντίστοιχες τιμές αντιπροσωπίας κτλ)

Μπορείτε να ε βρείτε:

Παναγιώτης Καρυδόπουλος
Διδυμοτείχου 29
Νεάπολη 56727
Θεσσαλονίκη
Τηλ 2310672799

Ελπίζω το μήνυμά μου αυτό να μην παραβιάζει τους κανόνες του forum και παρακαλώ τους διαχειριστές αν το θεωρούν σκόπιμο να το μετακινήσουν ή να το διαγράψουν.
Ευχαριστώ!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος carib την 15 Δεκ 2011 19:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fiskilis » 24 Νοέμ 2008 17:26

καλως ηρθες στην παρεα μας και καλες δουλειες
ιστοσελιδα δεν βλεπω η κανω λαθος ?