Σε κάποιους πρέπει να λες: Βγες από το FaceBook

Internet Marketing, Social Media watch

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27616
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Σε κάποιους πρέπει να λες: Βγες από το FaceBook

Δημοσίευση από cordis » 29 Νοέμ 2008 00:18

Ομολογώ ότι αυτή η περιοχή έγινε πιο πολύ για να εκθειάσουμε την ευεργετική επίδραση που έχουν τα social media στις επιχειρήσεις, αλλά από την αρχή ίσως θα πρέπει να πούμε ότι η χρήση τους δεν είναι για όλους.

Κάτι τέτοιο περιγράφει η Σοφία στο posts της με τίτλο: In digital comms one tool equals no tools (and no strategy)

Με λίγα λόγια, αν δε μπορείς να διαθέσεις τους πόρους, αν δεν έχεις την κατάλληλη γνώση ή αν δεν έχεις τον χρόνο που απαιτείται ίσως είναι καλύτερα να μένεις εκτός social media, μέχρι να ωριμάσουν να πράγματα στην εταιρεία σου και να μπορέσεις να κάνεις μια σωστή παρουσία.

Η αλήθεια είναι ότι όταν το πρωτοδιάβασα το post είπα: "Οκ.. το καταλαβαίνω, δε το ξέρει καλά το άθλημα ή δεν έχει τον απαραίτητο χρόνο. Γιατί, όμως, να κλείσει τον λογαριασμό; Ας υπάρχει, κακό δε θα κάνει."

Κι όμως, αν το σκεφτείς καλύτερα θα το κάνει κακό. Εκτός του χρόνου και των πόρων που θα τρώει σε κάτι που δε μπορεί να το μετατρέψει σε κέρδη, μπορεί να του κάνει και ζημιά. Ας πούμε ότι κάποιος πελάτης του στέλνει μια ερώτηση στο FB, αν αργήσει να πάρει απάντηση, λόγο άγνοιας της πλατφόρμας ή λόγο πλημμελούς παρακολούθησής της, θα του κάνει ζημιά στην εικόνα της επιχειρήσεις.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
p_pan
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: 11 Φεβ 2007 20:45
Τοποθεσία: Άστεγος!

Σε κάποιους πρέπει να λες: Βγες από το FaceBook

Δημοσίευση από p_pan » 02 Δεκ 2008 03:24

Aυτό που λες ισχύει...
Και συμβαίνει σε πολλά website ασχέτος το FaceBook! Καλο είναι όταν πιστεύεις ότι δεν θα μπορείς να απαντήσεις άμεσα στα μηνύματα των πελατών σου να έχεις ένα μήνυμα που να ειδοποιεί τον αποστολέα ότι ο ελάχιστος χρόνος απαντήσεις είναι για παράδειγμα 72 ώρες...
Κανεις δεν θα στεναχωρεθεί αν απαντήσεις ποιο νωρίς αλλα πολλοί θα στεναχωρηθούν αν δεν το κανεις στον χρόνο που λες...
Αγράματος...

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27616
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Σε κάποιους πρέπει να λες: Βγες από το FaceBook

Δημοσίευση από cordis » 02 Δεκ 2008 13:02

έτσι κι αλλιώς το 72 ώρες είναι τραγικό και μόνο σε Ελληνική εταιρεία περιμένω να το δω.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

kokomilko
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2008 13:03
Επικοινωνία:

Σε κάποιους πρέπει να λες: Βγες από το FaceBook

Δημοσίευση από kokomilko » 03 Δεκ 2008 13:02

Ας καλύψει λοιπόν κάποιος άλλη μια θέση εργασίας.
Ας προσλάβει έναν άνθρωπο να απαντάει.

Ποιος ο λόγος να μείνει έξω απ το παιχνίδι ειδικά αν αποσκοπεί σε κέρδη.

Το κάνουμε την πλάκα μας βέβαια είναι άλλη δουλεια.

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27616
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Σε κάποιους πρέπει να λες: Βγες από το FaceBook

Δημοσίευση από cordis » 03 Δεκ 2008 13:38

cordis έγραψε:Με λίγα λόγια, αν δε μπορείς να διαθέσεις τους πόρους, αν δεν έχεις την κατάλληλη γνώση ή αν δεν έχεις τον χρόνο που απαιτείται ίσως είναι καλύτερα να μένεις εκτός social media, μέχρι να ωριμάσουν να πράγματα στην εταιρεία σου και να μπορέσεις να κάνεις μια σωστή παρουσία.
δεν λέω κάτι διαφορετικό.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter


Απάντηση

Επιστροφή στο “Internet Marketing, Social Media watch”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες