Προβλήματα στο 3D Studio Max 2009

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Προβλήματα στο 3D Studio Max 2009

Δημοσίευση από De_Profundis » 04 Ιαν 2009 10:51

Παιδιά χρόνια πολλά, καλή και δημιουργική χρονιά να έχουμε!!!

Το θεμα, το που με "καίει" αρκετά είναι το εξής:

Πρόσφατα αγόρασα καινούριο μηχάνημα με i7 2.66, 3gb Ram, και κάρτα γραφικών ATI 4850!!

Εγκατέστησα το 3D Studio, αλλά όταν του βάλω απεικόνηση σε OpenGL, έχω το εξής πρόβλημα: Όταν πάω να φτιάξω splines, (text π.χ) και να εφαρμόσω "Bevel" modifier μου κρασάρει το πρόγραμμα και με πετάει στα Vista (ναι...μάλλον έκανα μ*****α που τα έβαλα!!!)

Ωστόσο, κατα την εγκατάσταση του Max, δεν μου εγκατέστησε το SP2 της dotNet Framework, και δεν τα κατάφερα όταν το επιχείρησα χειροκίνητα!! Δεν ξερω κατα πόσο επιρρεάζει!!

Στο Direct3D όμως, μια φορά, είχε κρασάρει οταν πήγα να κάνω UVW Unwrap.....!!!!! Δεν το ξαναδοκίμασα.

Να τονίσω πως εχω τους driver απο το CD της κάρτας γραφικών. Δεν έχω καταλάβει τι γίνεται με τους Direct X drivers γιατί τα Vista είναι SP1, με ενσωματωμένους τους DirectX 10...Τώρα απο εκεί και πέρα δεν ξέρω τι γίνεται......Δοκίμασα να βάλω καινούριους οδηγούς κάρτας και DX αλλά δεν άλλαξε τίποτα...Ίσως να ήταν και χειρότερα, τουλάχιστον για κάποια παιχνίδια (π.χ Gothic 3).

Θα το εκτιμούσα αν μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει, γιατί έχω ξενερώσει πολύ άσχημα, που αντιμετωπιζω τέτοια προβλήματα σε αυτό το μηχάνημα!! Αν είναι ποτέ δυνατόν!!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Προβλήματα στο 3D Studio Max 2009

Δημοσίευση από paink1ller » 04 Ιαν 2009 12:31

Ηρεμησε φιλε μου De_Profundis..

Aπο οτι ξερω .ΝΕΤ FW 3.5 εχει μονο SP1 οποτε λογικα προσπαθεις να βαλεις καποιο SP2 παλαιοτερης εκδοσης και δεν το περναει γιατι εχει την καινουργια μεσα. Κατεβασε κανενα .NET version checker να δεις ποια εκδοση εχεις.

Τα κρασαρισματα στο Unwrap κατα 99% οφειλονται παντα σε λαθος του χρηστη και οχι του λογισμικου.

Για το bug στο OpenGL που λες δεν το εχω συναντησει. Δοκιμασε να κατεβασεις ολα τα hot fixes και το SP1 για το 3dsmax2k9 αν δεν τα εχεις περασει ηδη.
Αν συνεχιστει live with it. Εξαλου τι directX τι OpenGL, ενα και το αυτο για το 3dsmax.
H απεικονηση στα viewports του 3dsmax ειναι απλα τραγικη και αργη οτι και να βαλεις.
Αν θελεις να δεις το μελλον μπροστα στα ματια σου κατεβασε το MODO 3d και βαλε τα viewports στο Advance openGL και θα δεις real time bumps, displacement και φωτισμο που θα τριβεις τα ματια σου. Ολα αυτα σε 3χ ταχυτητα για το ιδιο polygon count σε σχεση με το 3dsmax.
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Προβλήματα στο 3D Studio Max 2009

Δημοσίευση από De_Profundis » 07 Ιαν 2009 14:41

Φίλε paink1ller, σε ευχαριστώ για την βοήθειά σου και με συγχωρείς που άργησα να απαντήσω, αλλά περίμενα να βρώ και άλλα στοιχεία, πριν κάνω το οτιδήποτε...

Θα σου πω τι είχε γίνει, για να τραβάς τα μαλλιά σου (εάν έχεις, γιατί εγώ δυστυχώς δεν έχω... :D )!!!!!!!

Ανοίγω το κουτί για να βάλω εναν άλλο σκληρό, και είδα οτι είχε φύγει, το ένα απο τα δύο κουμπώματα, της ψύχτρας του ενος Module της RAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (μάλλον δεν το είχαν κολλήσει καλά!!), και κράσαρε το πρόγραμμα εξαιτίας της υπερθέρμανσης!!!!!!!!!!

Δοκίμαστα σε OpenGL απεικόνηση να βάλω Text και Bevel, που ήξερα οτι είναι στανταρ πρόβλημα...και τελικά όλα καλά....Κρατάω βέβαια ορισμένες επιφυλλάξεις για το μέλλον, αλλά θελω να είμαι αισιόδοξος!!!!

Κοίτα να δείς κατι πράγματα!!!!!!

Τώρα θα τον λειώσω τον i7ούλη μου!!!! χιχιχι!!!
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες