Απορια για cebas finalrender

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Απορια για cebas finalrender

Δημοσίευση από paink1ller » 07 Ιαν 2009 17:41

Παιδια αδυνατω να καταλαβω τι κανει η ρυθμιση "Smp Noise" στο AdaptiveQMC του finalrender.

Aπο το manual:
Sampling Noise - sets the "cut off" value based on the seen color at a position of a GI-sample. If this color falls under a certain level (1.0 being a pure white color and 0.0 being a pure black color) more random hemispheric rays will be send from that GI-sample.

Aπο οτι καταλαβα ελεγχει ποιο sample θα χρησιμοποιησει το Min RH-rays και ποιο το Max RH-rays βαση της εντασης χρωματος του.
Οκ σαν νοημα αλλα πρακτικα εγω πχ το εβαλα στο 7.. τι σημαινει αυτο δλδ?
Αν εχει λυσει κανεις το μυστηριο plz share.

Eκανα μερικες δοκιμες και δεν ειδα καποια πρακτικη εφαρμογη. Μονο τους χρονους render μου ανεβαζει και η ποιοτητα μενει σχεδον ιδια.
Συνημμένα
fR.jpg
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Απορια για cebas finalrender

Δημοσίευση από De_Profundis » 07 Ιαν 2009 18:26

Λέει οτι το "1" ειναι το απόλυτο λευκό, ενώ το "0" ειναι το απόλυτο μαύρο, και μιλάει για επίπεδα χρώματος...μήπως να παιξεις με τιμές ενδιαμεσες του "1" και του "0"??? Γιατί λογικά εφόσον το "1" ειναι το απόλυτο λευκό, δεν έχει νόημα το "7"...λέω τώρα εγώ!!!
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Απορια για cebas finalrender

Δημοσίευση από Frruger » 07 Ιαν 2009 18:53

Βαλε το Interpolation Smoothness (Interp. SMP) στο 1 έτσι θα φαίνονται μεγάλα σαν τούβλα τα samples στο Render , έτσι μπορείς να παίξεις με το Noise SMP (και γενικά με τις παραμέτρους ) και θα δεις πως επηρεάζεται η κατανομή των samples και οι χρόνοι Render .

Θυμήσου ότι το Noise SMP λειτούργει ως κατώφλι για αυτό υπάρχει μια μικρή περιοχή κρίσιμων τιμών που είναι σημαντικές για κάθε σκηνή ( άσχετα με τα 0 - 1 που λέει το manual το Noise SMP επηρεάζει το Render τουλάχιστον στο εύρος τιμών 0 - 5 )

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Απορια για cebas finalrender

Δημοσίευση από paink1ller » 07 Ιαν 2009 19:19

χμ ναι οντως μεταξυ 0-5 κανει παιχνιδι το SMP noise.
Επισης οσο μεγαλυτερη διαφορα εχεις αναμεσα στο min-max RH-rays τοσο λιγοτερο ευαισθητο γινεται.
Κατι ακομη που παρατηρησα ειναι οτι οσο κατεβαζεις το max rate του ΑdaptiveQMC τοσο πιο αλλοπροσαλλο estimation κανει για το που να ριξει περισσοτερες ακτινες και που οχι.
Αρα δεν εχει καποια λογικη σε τι νουμερο θα το βαλεις παραμονο εμπειρικα και διαγνωστικα με το "show Adaptive" αναμενο για να βλεπεις τι κανει.

Αρα αυτο που κανει ειναι να ριχνει περισσοτερες ακτινες απο τα πιο σκοτεινα samples.

Καλουτσικο και εξυπνο feature παντως... αν ειχε και photon mapping ο final θα ηταν γ.μ.τος.

Thanks παιδια, thanks Frruger για αλλη μια φορα.
Ηobby: Shooting photons

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Απορια για cebas finalrender

Δημοσίευση από Frruger » 07 Ιαν 2009 20:34

Ναι οι Advanced παράμετροι επηρεάζουν η μια την άλλη και θέλει δουλειά να βγάλεις άκρη.
Αλλά αξίζουν τον κόπο μπορείς να κανείς πολύ optimize εκεί

Έχει Photon Mapping, κοιτά τα φωτά έχουν «finalRender: Photons» rollout.
Το χρησιμοποιεί για Caustics – Volume Caustics - Volume lights και αν βάλεις όλα τα προηγούμενα on τότε τα Photons συνεισφέρουν στον φωτισμό της σκηνής
(δεν είναι MentalRay Photon Mapping αλλά κάτι είναι) .

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Απορια για cebas finalrender

Δημοσίευση από paink1ller » 23 Φεβ 2009 16:18

Frruger αντιμετωπιζω το εξης προβληματακι με τον Finalrender. Εχω ενα IES light και στα shadows fR-area disk και μου βγαζει τα artifacts που βλεπεις στην pic. Σου εχει τυχει και εσενα φιλε μου η μονο τοπικα εδω σε μενα συμβαινει?
Σαν να μην μπορει να καταλαβει το smoothing στα πολυγωνα οταν αυτα βρισκονται υπο σκια.

Γενικα παντως βλεπω πολλα bugs στον finalrender..τοσο γεωμετριας οσο και στα υλικα. Ειδικα με το fr_architectural και fr_colormapping μου κανει πολλα χαζα στα highlights και στα reflections. Με το advanced material δεν παρατηρησα προβληματα παντως.
Πρεπει να ωριμασει λιγο ακομη ο final κατα την γνωμη μου... κριμα γιατι αρχισαν να μου αρεσουν τα features του.
Συνημμένα
frbug.jpg
Ηobby: Shooting photons

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Απορια για cebas finalrender

Δημοσίευση από Frruger » 23 Φεβ 2009 17:25

Σήκωσε το Ray Bias γύρω στο 3 με 4

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Απορια για cebas finalrender

Δημοσίευση από paink1ller » 23 Φεβ 2009 19:16

nice! καπως καλυτερα.

Τωρα μου εμφανιζει κατι τρυπουλες φωτος μεσα στην σκια αλλα οκ παλευεται τουλαχιστων.

Thanks :D
Ηobby: Shooting photons

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες