Importons & Irradiance Particles

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Importons & Irradiance Particles

Δημοσίευση από paink1ller » 19 Ιαν 2009 11:17

Δοκιμασε κανεις την νεα μηχανη GI του mentalray ?

To importons πρεπει να βγαινει απο το Important+photons χεχε.

Μοιαζει πολυ στην Light cache του Vray αλλα υστερα απο κατι δοκιμες που εκανα δεν με ενθουσιασε καθολου.
Μονο ο συνδιασμος photons+importons μου κινησε λιγο το ενδιαφερον αλλα παλι δεν μου αρεσαν τα αποτελεσματα. Το μονο θετικο ειναι οτι ελαχιστοποιει το μεγεθος της photon map στον δισκο και μπορεις να χρησιμοποιησεις υπερβολικο αριθμο Photons χωρις να σου φαει ολη την μνημη.

Ισως στο Maya που εχει την 3.7 εκδοση του MentalRay να δουλευει καλυτερα ...

Eξερευνωντας περισσοτερο τον καινουργιο MentalRay μπορω να πω οτι μου αρεσε υπερβολικα το per object antialiasing και το γεγονος οτι μπορεις να χρησιμοποιησεις διαφορετικες Final Gather maps για διαφορετικα αντικειμενα στην σκηνη σου.
Καιρος ηταν για λιγη παραμετροποιηση παραπανω και μακαρι να φτασει καποια στιγμη τις δυνατοτητες παραμετροποιησης του Finalrender.
Ηobby: Shooting photons

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης