Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Search Engine Optimization, Search Engine Positioning, Τρόποι προώθησης των σελίδων μας

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, SEM Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
lerya
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2009 18:33
Τοποθεσία: Μαρούσι

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από lerya » 26 Ιαν 2009 11:01

SEO SEARCH ENGINE OPTIMIZATION Βελτιστοποιηση Ιστοσελιδων για μηχανές αναζήτησης
SEM Search Engine Marketing Προωθηση Ιστοσελιδων

Α. Organic SEO
Φυσικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης (= Organic Listings)
Β. Pay Per Click Campaign
Πληρωμένα αποτελέσματα-διαφημίσεις (= Sponsored Listings) Search Engine Marketing

Πλάνο ενεργειών βελτιστοποίησης και προώθησης Website
Pre Sales:-Ανάλυση παρούσας κατάστασης
• Ανάλυση αγοράς δραστηριοποίησης
• Έρευνα στις μηχανές αναζήτησης για το αν εμφανιζόμαστε και πού (μηχανή, θέση)
• Website Ranking

-Καταγραφή αναγκών -Σχεδιασμός Στρατηγικής από κοινού με τον πελάτη:
• Για ποιό λόγο χρειαζόμαστε SEO (βάσει αποτελεσμάτων Pre Sales έρευνας)
• Ποιό είναι το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε
• Ποιά προϊόντα-υπηρεσίες μας ενδιαφέρει να προωθήσουμε ή είναι brand awareness
• Η καμπάνια στοχεύει σε τοπικό, εθνικό ή παγκόσμιο επίπεδο
• Ποιοί θα είναι οι στόχοι (εγγραφή σε newsletter, πώληση, επίσκεψη σε συγκεκριμένες σελίδες)
• Ορισμός λέξεων κλειδιών βάσει των ανωτέρω
• Καταγραφή άλλων ενεργειών προβολής
• Ποιός θα αναλάβει τις παρεμβάσεις στην ιστοσελίδα

Α. Εκτέλεση ενεργειών SEO
1o στάδιο
Αναζήτηση λέξεων κλειδιών:
• Εξέταση ήδη υπαρχόντων λέξεων κλειδιών
• Ανάλυση λέξεων κλειδιών που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός
• Τεστ λέξεων κλειδιών βάσει συνάφειας και δυνητικής επισκεψιμότητας που θα αποδώσουν
• Δημιουργία λίστας με τα πιο αποτελεσματικά και σχετικά keywords τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την βελτιστοποίηση
2ο στάδιο
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας:
-Τεχνική ανάλυση της ιστοσελίδας για τυχόν βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν στα:
• Περιεχόμενο
• Ποιότητα σελίδας
• Missing Alt attributes
• δομή
• πλοήγηση
• links (internal & external)
• broken links
-Επανέλεγχος, διόρθωση λαθών και εφαρμογή των νέων διορθωτικών στοιχείων στα:
• title tags
• meta data
• κείμενο-περιεχόμενο
• Interlinking κλπ
-Επανέλεγχος του website ranking μετά την εφαρμογή των αλλαγών
-Εύρεση των links που αναφέρονται στο site μας και στο site των ανταγωνιστών μας
3ο στάδιο
Προώθηση ιστοσελίδας:
• Εγγραφή του url μας σε μηχανές αναζήτησης & directories
• Eύρεση συνεργατών για ανταλλαγή links με σκοπό την αύξηση της δημοτικότητας του site
• Διαχείριση Pay Per Click Campaigns (πληρωμένα αποτελέσματα) στις καλύτερες μηχανές αναζήτησης
4ο στάδιο (!)
Return - Feed back:
• Έλεγχος σειράς εμφάνισης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης
• Μέτρηση επισκεψιμότητας
• Ανάλυση χαρακτηριστικών των επισκεπτών (unique visitors, browser που χρησιμοποιήθηκε, χρόνος παραμονής στο site)
• Πόσοι προέβησαν σε κάποιου είδους συναλλαγή (conversion rate)
• Καταγραφή στοιχείων και απεικόνιση σε διαγράμματα
• Στις Pay Per Click καμπάνιες: καταλήγουμε βάσει αποτελεσμάτων στις επιτυχημένες διαφημίσεις
• Δημιουργία Reports για κάθε στάδιο του Search Engine Optimization
Συνοπτικά
O SEO expert πρέπει να προσφέρει:
• Σε βάθος ανάλυση keywords
• Aνάλυση των ανταγωνιστών και των κινήσεων τους αναφορικά με SEO
• Παρουσία και δημιουργία PPC campaign στις κυριότερες μηχανές αναζήτησης και content sites
• Στρατηγική δημιουργίας links
• Μanagement του έργου και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε όλα τα στάδια εφαρμογής της υπηρεσίας SEO αλλά και μετά το πέρας αυτής
• Κατανοητές απεικονίσεις στοιχείων και αναλύσεων που αφορούν το site
• Τακτικά reports σε όλα τα στάδια της διαδικασίας με επεξηγηματικά σχόλια του

Β. Εκτέλεση ενεργειών Pay Per Click Campaign
Sponsored Listings
Pre Sales:
-Ανάλυση παρούσας κατάστασης (ομοίως με οrganic SEO)
-Καταγραφή αναγκών -Σχεδιασμός Στρατηγικής (ομοίως με organic SEO)
1o στάδιο
Δημιουργία και διαχείριση Pay Per Click Campaign:
-Επιλογή keywords + Δημιουργία Διαφήμισης
• Στρατηγική επιλογή και χρήση λέξεων κλειδιών τα οποία στοχεύουν B2B αγοραστές σε διάφορα στάδια του αγοραστικού κύκλου
• Πρόσθεση, βελτίωση και μετακίνηση λέξεων κλειδιών ανάλογα το Return on Investment (ROI) κάθε λέξης
• Δημιουργία διαφημιστικού κειμένου (σε συμφωνία με πελάτη)
• Σε κλάδους όπως ο τουρισμός το κόστος των Keywords ενδέχεται να είναι ιδιαίτερα αυξημένο οπότε αν λόγω Budget δεν μπορούμε να ποντάρουμε περισσότερα χρήματα σε αυτή την λέξη είμαστε υποχρεωμένοι να ανακαλύψουμε συνώνυμα Keywords, διεκδικώντας τις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης
Σημείωση
Η διαφήμιση μας πρέπει
• Να πετύχει να μιλήσει στην γλώσσα του πελάτη με καλογραμμένο διαφημιστικό κείμενο
• Nα λάβουμε την καλύτερη ποιότητα και ποσότητα clicks με το καλύτερο δυνατό κόστος ανά κλικ.
2o στάδιο
-Ανάλυση Landing Page:
Έτσι ώστε:
• να στοχεύει άμεσα την αγορά και το προϊόν που προωθούμε
• να καλύπτει την πρόθεση του B2B αγοραστή και να ταιριάζει στο σημείο που βρίσκεται ο αγοραστικός κύκλος
3ο στάδιο (!)
Return - Feed back (ομοίως με SEO)

Συνοπτικά
O SEO-Pay Per Click Campaign expert πρέπει να προσφέρει:
• Set-up και διαχείριση PPC campaign
• Σε βάθος ανάλυση keywords
• Ανάλυση του ανταγωνισμού
• Επεξεργασία landing Page
• Τακτικά reports και αναλυτική παρουσία στοιχείων με επεξηγηματικά σχόλια
• Γεωγραφική, δημογραφική στόχευση και χρήση των καλύτερων καναλιών, μηχανών αναζήτησης και δικτύου content sites.
Lerya: "Ta Smilies na einai panta ON"
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Άβαταρ μέλους
scoobby
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2007 13:46
Τοποθεσία: naxos town,greece.
Επικοινωνία:

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από scoobby » 26 Ιαν 2009 13:22

Μπερδεψες λιγακι το σεμ με το σεο.Η Pay Per Click Campaign ανηκει στον σεμ εξπερτ και δεν εχει να κανει με σεο.

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27622
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από cordis » 26 Ιαν 2009 14:27

το έχει σε διαφορετικό κεφάλαιο.
πάντως αν ο τίτλος γίνει Προώθηση: SEO και SEM! Πως είπατε;
όλα θα είναι καλά.. :p

τον αλλάζω τώρα για να γίνει και βοήθημα ;)
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από cdhyper » 26 Ιαν 2009 16:35

"Πώς" με τόνο και όχι "Πως". Το "πώς" είναι αιτιολογικός σύνδεσμος που εισάγει κύριες ερωτηματικές ή δευτερεύουσες αιτιολογικές προτάσεις ενώ το "πως" είναι αναφορικός σύνδεσμος που εισάγει μόνο δευτερεύουσες ειδικές προτάσεις.

Αντε με την borland όλη μέρα πιάστε και κανένα Μπαμπινιώτη :kaloe:
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
lerya
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2009 18:33
Τοποθεσία: Μαρούσι

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από lerya » 27 Ιαν 2009 09:36

cdhyper έγραψε:"Πώς" με τόνο και όχι "Πως". Το "πώς" είναι αιτιολογικός σύνδεσμος που εισάγει κύριες ερωτηματικές ή δευτερεύουσες αιτιολογικές προτάσεις ενώ το "πως" είναι αναφορικός σύνδεσμος που εισάγει μόνο δευτερεύουσες ειδικές προτάσεις.

Αντε με την borland όλη μέρα πιάστε και κανένα Μπαμπινιώτη :kaloe:
Τα ερωτηματικά πού και πώς.
Τα πού και πώς τονίζονται είτε βρίσκονται σε ευθεία ερώτηση είτε σε πλάγια: Πού πήγες; Μας είπε πώς τον λένε.

Τα πού και πώς παίρνουν τονικό σημάδι σε περιπτώσεις όπως: πού να σου τα λέω, από πού κι ως πού, πού και πού, αραιά και πού, Πώς βαριέμαι! Κοιτάζω πώς και πώς να τα βολέψω.

ΔΕΝ παίρνουν τόνο όταν είναι το:
α) που: αντωνυμία (αυτό που σου είπα), επίρρημα (πηγαίνει εκεί που θέλει), σύνδεσμος [Έμαθα που ήρθες (=Έμαθα πως/ότι ήρθες)].

β) πως: σύνδεσμος [Λέει πως θα φύγει (=Λέει ότι θα φύγει)].
Lerya: "Ta Smilies na einai panta ON"
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Άβαταρ μέλους
lerya
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2009 18:33
Τοποθεσία: Μαρούσι

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από lerya » 27 Ιαν 2009 09:51

scoobby έγραψε:Μπερδεψες λιγακι το σεμ με το σεο.Η Pay Per Click Campaign ανηκει στον σεμ εξπερτ και δεν εχει να κανει με σεο.

Όντως έχεις δίκιο...εβαλα τίτλο SEO
Συμφωνείς ότι στον SEM expert ανήκει και το SEO....;
Marketing δεν είναι να θέλεις να βγεις ψηλά στα κύρια αποτελέσματα για να προβληθείς;
SEM
SEO organic Listings Pay Per click Campaign
Lerya: "Ta Smilies na einai panta ON"
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Άβαταρ μέλους
lerya
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2009 18:33
Τοποθεσία: Μαρούσι

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από lerya » 27 Ιαν 2009 10:08

cordis έγραψε:το έχει σε διαφορετικό κεφάλαιο.
πάντως αν ο τίτλος γίνει Προώθηση: SEO και SEM! Πως είπατε;
όλα θα είναι καλά.. :p

τον αλλάζω τώρα για να γίνει και βοήθημα ;)
:hammer: άλλο κεφάλαιο συγγνώμη

Βοήθημα; Χμ... Αυτό είναι καλό έ; Να χαρώ;

για τον τίτλο να το ξανασκεφτείτε παιδάκια πάντως
προώθηση=SEM


L.
Lerya: "Ta Smilies na einai panta ON"
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Άβαταρ μέλους
scoobby
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2007 13:46
Τοποθεσία: naxos town,greece.
Επικοινωνία:

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από scoobby » 27 Ιαν 2009 13:32

Σεμ ειναι ολες οι υπηρεσιες μαζι ωστε να εχεις μια επιτυχημενη ιντερνετικη επιχειρηση ενω σεο ειναι η βελτιστοποιηση του σαιτ σου ωστε να εχει υψηλες θεσεις στης μηχανες αναζητησης. :wink: Καιρο εχει να με πει καποιος παιδακι.....πολυ καιρο :o

Άβαταρ μέλους
LabRat
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008 06:30
Τοποθεσία: Planet Earth
Επικοινωνία:

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από LabRat » 29 Ιαν 2009 21:31

Αν θυμάμαι καλά την γραμματική από τα προ-Μπαμπινιώτη χρόνια... ο κανόνας είναι απλός:

- Το ΠΩΣ παίρνει τόνο όταν η έννοιά του είναι "με ποιόν τρόπο" πχ. Πώς θα πάμε εκεί;
- Το ΟΤΙ (γιατί όλο λάθος γραμμένα το βλέπω...!) παίρνει κόμμα όταν η έννοιά του είναι οτιδήποτε [πχ. Ό,τι και να πεις έχεις δίκιο] αλλά όχι όταν μπαίνει στην θέση του προαναφερθέντος πως άνευ τόνου [πχ. Τηλεφώνησε να μας πεις πως έφτασες στην ώρα σου]

Αααχχχχ, αιντά... Θα ξεχάσουμε τα πάντα σε λίγο!!! Τα παιδιά μας Greeklish θα ξέρουν σίγουρα, Ελληνικά δεν το βλέπω!!! :respect:

lerya έγραψε:
cdhyper έγραψε:"Πώς" με τόνο και όχι "Πως". Το "πώς" είναι αιτιολογικός σύνδεσμος που εισάγει κύριες ερωτηματικές ή δευτερεύουσες αιτιολογικές προτάσεις ενώ το "πως" είναι αναφορικός σύνδεσμος που εισάγει μόνο δευτερεύουσες ειδικές προτάσεις.

Αντε με την borland όλη μέρα πιάστε και κανένα Μπαμπινιώτη :kaloe:
Τα ερωτηματικά πού και πώς.
Τα πού και πώς τονίζονται είτε βρίσκονται σε ευθεία ερώτηση είτε σε πλάγια: Πού πήγες; Μας είπε πώς τον λένε.

Τα πού και πώς παίρνουν τονικό σημάδι σε περιπτώσεις όπως: πού να σου τα λέω, από πού κι ως πού, πού και πού, αραιά και πού, Πώς βαριέμαι! Κοιτάζω πώς και πώς να τα βολέψω.

ΔΕΝ παίρνουν τόνο όταν είναι το:
α) που: αντωνυμία (αυτό που σου είπα), επίρρημα (πηγαίνει εκεί που θέλει), σύνδεσμος [Έμαθα που ήρθες (=Έμαθα πως/ότι ήρθες)].

β) πως: σύνδεσμος [Λέει πως θα φύγει (=Λέει ότι θα φύγει)].
www.zklik.net - Δωρεάν αγγελίες με επίπεδο!

Life is short. Give it your best!

Άβαταρ μέλους
scoobby
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2007 13:46
Τοποθεσία: naxos town,greece.
Επικοινωνία:

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από scoobby » 30 Ιαν 2009 02:20

τι ειναι αυτες οι τελιτσες που βαζετε πανω απο καποια γραμματα ρε παιδια????? :P

Άβαταρ μέλους
eco0328
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 27 Φεβ 2006 18:15

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από eco0328 » 31 Ιαν 2009 14:40

Ωραίο βοήθημα, για πολύ κόσμο που έρχεται στο freestuff, και ψάχνει να μάθει γι αυτά.

Μόνο μια μικρή παρατήρηση.

Στην καταγραφή αναγκών γράφεις: "Ποιό είναι το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε"

Στο search marketing δεν υπάρχει target group. Δεν απευθύνεσαι εσύ στο κοινό αλλά το κοινό σε σένα. Αυτό που κάνουμε είναι ότι απλά φροντίζουμε να είμαστε όσο πιο "ορατοί" γίνεται να μας ψάξουν.

Αυτή είναι και η μεγάλη διαφορά του Search Marketing με όλα τα υπόλοιπα μέσα προώθησης. Γι αυτό και το αγαπάμε :)

Just my 2 cents.

PS Και πάλι congrats για το βοήθημα, πολύ καλή προσπάθεια.

Άβαταρ μέλους
lerya
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2009 18:33
Τοποθεσία: Μαρούσι

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από lerya » 01 Φεβ 2009 22:55

Koίτα προσωπικά κάπως έτσι το σκέφτομαι...

Ειδικά στις Pay Per click καμπάνιες, όπου ποντάρεις στο keyword, οφείλεις να έχεις μελετήσει τί τύπος είναι αυτός στον οποίο θέλεις να περάσεις το μήνυμα σου/υπηρεσία σου/προίόν σου. Έτσι θα μπορέσεις να μαντέψεις με ποιάν λέξη/λέξεις θα σε αναζητήσει ....και να στήσεις πάνω σε αυτήν/αυτές την καμπάνια σου
/διαφημιστικό σου μήνυμα.
Για παράδειγμα αν πουλάς σε teenagers ίσως να πρέπει να ποντάρεις και σε greekglish λέξη ή στην αργκώ που μιλούν μεταξύ τους.

Για οργανικό SEO φαντάζομαι ότι κάθε ιστοσελίδα θέλει να αρέσει και να ευχαριστήσει το κοινό της, δηλαδή αυτούς που στοχεύει, δηλαδή το target group της, οπότε προσαρμόζει και διαμορφώνει τα κείμενα έτσι ώστε να ικανοποιήσει και να "κρατήσει" το κοινό της.
Ασε που όταν φτιάχνεις τους εξωτερικούς συνδέσμους (Links) προς εσένα πάλι "παίζεις μπάλα" σε αναλόγου περιχομένου sites > ανθρώπους με τα ίδια ενδιαφέροντα> ομάδα> group > target group

βρε, μπας και έχεις κι εσυ target group? :roll:
Lerya: "Ta Smilies na einai panta ON"
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Άβαταρ μέλους
eco0328
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 27 Φεβ 2006 18:15

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από eco0328 » 01 Φεβ 2009 23:08

Έχεις δίκιο σε αυτά. Αλλά το target group στο search το απορρίπτω με το σκεπτικό ότι ποτέ δεν θα ενεργήσεις με το σκεπτικό:

Το κοινό μας είναι 18-24 > Ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους > ας στοχεύσω στα X keywords.

Συνήθως ισχύει το εξής:

Tι πουλάω; > Πως θα το ψάξουν; > Στoχεύω στα Χ keywords <=> Τι κοινό έχω; (refinement για μερικές αναπροσαρμογές)

Αλλά για το link building έχεις δίκιο.

Άβαταρ μέλους
lerya
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2009 18:33
Τοποθεσία: Μαρούσι

Προώθηση κ βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:SEO κ SEM!Πώς είπατε;

Δημοσίευση από lerya » 01 Φεβ 2009 23:21

Νομίζω συμφωνούμε ...αλλά το διατυπώνουμε με άλλη σειρά
Κυκλική διαδικασία είναι έτσι κι αλλιώς σε όποιο σημείο του κύκλου και να μπούμε...θα τον κάνουμε τον γύρο... :P

L.
Lerya: "Ta Smilies na einai panta ON"
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανές αναζήτησης & SEO”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες