Ασύρματη παραγγελία

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Lefteris33
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 18 Μαρ 2010 15:10
Τοποθεσία: Δαφνη
Επικοινωνία:

Ασύρματη παραγγελία

Δημοσίευση από Lefteris33 » 25 Μαρ 2010 17:40

Ασχολούμε με την ασύρματη παραγγελιοληψία 10 χρόνια, όταν η Sunsoft και στην συνέχεια ο Πουλιάδης ανέπτυξαν τίς πρώτες εφαρμογές στην Ελληνική αγορά.
Ο λόγος που γράφω είναι γιατί διαβάζοντας τα παραπάνω δεν ήξερα αν πρέπει να γελάσω η να κλάψω.
Πρώτα απο όλα τα χρήματα που σου ζήτησαν είναι λογικά.Υπάρχουν πολύ υψηλότερες και λίγο χαμηλότερες τιμές απο αυτές που σου ζήτησαν.Το θέμα είναι ότι οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι μηχανογράφηση έχεις σε χαρακτηρίζει.
Οι λύσεις internet, ενα αρχειάκι να στέλνεις, μια φόρμα να συμπληρώνεις, είναι για αυτούς που δέν έχουν υπολογίσει ούτε για μια στιγμή της ανάγκες ενός χώρου εστίασης.
Ο κώδικας για μιά τέτοια εφαρμογή δέν είναι καθόλου έυκολος και είναι για λίγους.
Το βασικότερο αν δέν μιλάμε για λύσεις του τύπου ("είμαι ταμιακάκιας και μου ζητάνε συνέχεια αυτά τα διαβολοπρογράμματα για παραγγελίες, οπότε πάω στο εξωτερικό αγοράζω τα δικαιώματα για Ελλάδα μίας εφαρμογής για τον Ισπανό εστιάτορα, την μεταγγλωτίζω και την διαθέτω στην Ελλάδα") είναι η ανάλυση.
Λύσεις στα ζητήματα επικοινωνίας, ταμειακών διατάξεων, πρόβλεψη του χειρισμού απο έναν σερβιτόρο που δέν γνωρίζει τί είναι το ποντίκι στον υπολογιστή, πιθανές ενέργειες απο την πλευρά του χρήστη προς απόκρυψη η διγραφή παραγγελιών για εύλογους λόγους, διασφάληση δεδομένων, διαμόρφωση μενού τιμοκαταλόγων για Sala, Delivery, TakeAway, διαχείρηση χρηστών με τις κατάλληλες προσβάσεις στήν εφαρμογή, φόρμες για παραγγελίες, αποδείξεις αναλύσεις λογαριασμών, εξωφλητικών, παραστατικών με σήμανση, έκδοση απόδηξεις απο ταμειακή η Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ, πολλαπλοί τιμοκατάλογοι, μεταφορές λογαρισμών απο τραπέζι σε τραπέζι, τμηματική εξόφληση λογαριασμού, να πληρώσει ο καθένας τα δικάτου SplitBill, κα νομίζω οτι πρέπει να παρέθεσα το 40% των ζητημάτων που καλέιτε να λύσει ο προγραμματιστής.
Τώρα αν εσύ θέλεις να πηγαίνει μόνο η παραγγελία στην κουζίνα και δέν θέλεις 100000 αναφορές, φιλαράκι πάρε ενα γουόκι τόκι 40 γιαβ. και σφίρα του μάγειρα η του μπουφεντζή την παραγγελία.
Η μηχανογράφηση είναι μηχανογράφηση και δέν στέλνει παραγγελίες διαχειρίζετε τα οικονομικά ενός χώρου εστίασης.
Ζητώ συγνώμη αν ακούγετε κάπως προσβλητικό γιατι η ανάγκη του καθενός είναι ανάγκη, αλλα αυτή είναι η αλήθεια.

ΥΣΤ. Παιδιά αν δέν ξέρουμε κάποιους τομείς μένουμε στα του Internet.

Άβαταρ μέλους
dva_dev
Script Master
Δημοσιεύσεις: 3790
Εγγραφή: 16 Σεπ 2005 01:32
Επικοινωνία:

Ασύρματη παραγγελία

Δημοσίευση από dva_dev » 25 Μαρ 2010 22:48

Καλό θα είναι πάντως, πριν απαντάμε, να διαβάζουμε τι είναι αυτό που ρωτάει ο καθένας. Προφανώς ο φίλος petrino θέλει κάτι για να παίρνει ασύρματα τις παραγγελίες. Οπως αναφέρει επίσης, είδε ολοκληρωμένες προτάσεις αλλά δεν του ταίριαζαν στις ανάγκες του και στο budget του.

Η μηχανογράφηση γίνεται για να λύσει συγκεκριμένες ανάγκες. Δεν είναι γουρούνι στο σακί και δεν είναι πακέτο που ή το παίρνεις όπως είναι ή δεν το παίρνεις καθόλου. Προσαρμόζεται και ράβεται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες. Αν δεν θέλεις να βάλεις τιμολόγηση γιατί να τη βάλεις;
Ο κώδικας για μιά τέτοια εφαρμογή δέν είναι καθόλου έυκολος και είναι για λίγους.
Να υποθέσουμε δηλαδή ότι η διαχείριση χώρων εστίασης είναι ΤΟ πολύπλοκο domain και δεν μπορεί να ασχοληθεί ο καθένας, ενώ οι άλλες εφαρμογές (π.χ. ορθογραφικός, γραμματικός και συντακτικός έλεγχος κειμένου - που παρεμπιπτόντως κάποιοι τον χρειαζόμαστε) είναι παιχνιδάκι στα δάχτυλα έτσι;
Λύσεις στα ζητήματα επικοινωνίας, ταμειακών διατάξεων, πρόβλεψη του χειρισμού ... κ.λπ.
Σίγουρα, αλλά για το χειρισμό της εφαρμογής, και τη διασφάληση δεδομένων, θα μου φαινόταν λογικό, για παράδειγμα, σε μια σχολική αίθουσα διδασκαλίας που μαθαίνουν προγραμματισμό φτιάχνοντας ένα πρόγραμμα τιμολόγησης, να αναφέρει ο καθηγητής ότι καλό θα είναι να έχουμε πάρει πρώτα ένα εφεδρικό αντίγραφο απο τήν βάση δεδομένων, πρίν προχωρήσουμε σε αλλαγές τών τιμών για λόγους αφαλείας, και τους μαθητές να σημειώνουν ότι στην εφαρμογή πρέπει να δίνεις σαν δεκαδικό σύμβολο μόνο το κόμμα και όχι την τελεία (γιατί βγάζει σφάλμα με τη τελεία). Σε μια εφαρμογή όμως που πουλάνε επαγγελματίες και προορίζεται για επαγγελματική χρήση, κάτι τέτοιο μπορεί μόνο να αποτελεί ανέκδοτο. Ενας επαγγελματίας προγραμματιστής που θα σκεφτόταν και μόνο να κάνει κάτι τέτοιο μάλλον θα έπρεπε να δει λίγο περισσότερο, τι γίνεται στον κόσμο παραέξω από το γραφείο του, έστω και μέσα από το internet.
ΥΣΤ. Παιδιά αν δέν ξέρουμε κάποιους τομείς μένουμε στα του Internet.
Τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι εδώ ασχολούμαστε με το internet, μόνο; Εδώ μέσα είμαστε αρκετοί που δεν ξέρουμε αλλά προσπαθούμε να μάθουμε. Υπάρχουν όμως κάποιοι που ξέρουν και προσπαθούν να μάθουν στους υπόλοιπους όταν έχουν χρόνο και όταν μπορούν, όπως και κάποιοι που νομίζουν ότι ξέρουν αλλά τα λεγόμενα και τα γραπτά τους τους διαψεύδουν.
Όπως και να έχει, ο καθένας έχει γνώσεις (όσες είναι) και μια άποψη, την εκφράζει και αν μπορεί να βοηθήσει το κάνει, αν έχει να προτείνει κάτι το προτείνει.

Οσο για τους "ειδικούς" όταν τους χρειάστηκε ο φίλος δεν ήταν εκεί και δεν του έδωσαν τη λύση που χρειαζόταν. Ακόμα κι εσύ το μήνυμα το είδες ένα χρόνο μετά. Αρα οι γνώσεις σου, η εμπειρία σου και οι προτάσεις σου, για τον συγκεκριμένο άνθρωπο είναι απολύτως άχρηστες. Ενα μηδενικό, τίποτα, γιατί όταν χρειαζόταν τη γνώμη σου, δεν ήξερε ότι υπάρχεις (μήπως το internet θα βοηθούσε στο να μάθει ο κόσμος ότι υπάρχεις; ). Ισως όμως να φανούν χρήσιμες σε κάποιον επόμενο που θα χρειαστεί το αντίστοιχο, αν έχεις να προτείνεις κάτι.

Αν ήταν να περιμένουμε τους "ειδικούς" και τους "φωστήρες" θα σκαλίζαμε ακόμα σχέδια στα τοιχώματα των σπηλιών.

Lefteris33
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 18 Μαρ 2010 15:10
Τοποθεσία: Δαφνη
Επικοινωνία:

Ασύρματη παραγγελία

Δημοσίευση από Lefteris33 » 26 Μαρ 2010 08:32

Εξήγησα αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους έγραψα (1χρόνο μετά) και όχι απαραίτητα για να δώσω λύση στον χρήστη.
Περισσότερο με ενοχλούν άσχετοι οι οποίοι γράφουν στον χρήστη ότι τους κατέβει, αντί να προσπαθήσουν να καταλάβουν η να αναλογιστούν την ζήτηση του χρήστη.
Για αυτό και στην συγκεκριμένη αγορά, όποιος έχει φτιάξει στο παρελθόν ένα τιμολόγιο και νομίζει ότι μπορεί να αναπτύξει ένα τέτοιο σύστημα έτσι απλά, είναι "ανέκδοτο", στο τέλος γίνετε "ανέκδοτο" ο ίδιος.
Τώρα έθεσα συγκεκριμένα θέματα. Σε κακεντρέχειες δεν θα μπω στην διαδικασία να απαντήσω, θα ξαναγράψω μόνο το υστερόγραφό μου:
" Ζητώ συγνώμη αν ακούγετε κάπως προσβλητικό γιατί η ανάγκη του καθενός είναι ανάγκη, αλλά αυτή είναι η αλήθεια."
Η πρότασή μου ήταν woki toki, για απλά φθηνά και γρήγορα.
Μπορώ να προσθέσω και κάποιες εφαρμογές τύπου Arion, με 1 PDA και 1 kitchen Printer, κόστους περίπου 1000 €, αλλα και αυτή η λύση για κάποιους μπορεί να θεωρηθεί ακριβή.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες