Δημιουργια τοιχων στο Cinema 4D

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kallileo
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007 13:05

Δημιουργια τοιχων στο Cinema 4D

Δημοσίευση από kallileo » 29 Ιαν 2009 21:20

Επειδη προερχομαι απo τον χωρο του AutoCad και των συναφων προγραμματων σκεφτομαι στο Cinema ακομα με το παλιο τροπο.

Θελω να φτιαξω ενα δωματιο. Στο AutoCad θα εφτιαχνα ας πουμε τους 4 τοιχους(ή θα εκανα extrude απο πολυγραμμες) θα τους κολλουσα το εναν διπλα στον αλλον και θα εκανα μια ενωση φτιαχνωντας τον χωρο. Ελα ομως που στο Cinema δεν εχει snap αντιστοιχο του AutoCad και δεν μπορω να φερω τα δυο objects ακριβως το ενα διπλα στο αλλο ωστε να μην τεμνονται. Με Set Point Value και τα Snap του Cinema δεν γινεται δουλεια. Μπορει καποιος να εξηγησει πως δουλευουμε σε αυτην την περιπτωση?

Γενικα το προβλημα μου ειναι να καταλαβω πως δουλευουν οταν θελουμε ακριβεις συντεταγμενες.

Ευχαριστω :D

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημιουργια τοιχων στο Cinema 4D

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 29 Ιαν 2009 22:30

Μπορείς να κάνεις snap σε points & edges, και σε polygon mode να διαλέξεις όλα τα πολύγονα του αντικειμένου και να το μετακινήσεις δίπλα στο άλλο.

Αλλιώς μπορείς να μεταφέρεις τον axis του αντικειμένου στην άκρη που θέλεις να γίνει η ένωση, και να το μετακινήσεις με το snap όταν είσαι σε model/object mode, ή να πληκτρολογήσεις ακριβώς τις συντεταγμένες που το θες.
Για την εύκολη μεταφορά του άξονα στην άκρη του αντικειμένου μπορείς να πας στο Structure->Axis Center-> Axis Center... και να ρυθμίσεις τον άξονα που θέλεις.
Γενικά είναι καλό οι άξονες του αντικειμένου να βρίσκονται σε σημεία που να σε βολεύουν..

Αν έχεις τα σχέδια σε splines μπορείς να κάνεις extrude nurbs κανονικά.

Γενικά πάντως, φαντάζομαι πως θα βολεύει καλύτερα να γίνεται το βασικό μοντέλο μέσα από εξειδικευμένα αρχιτεκτονικά προγράμματα όπως archicad και autocad, και μετά να μεταφέρεται στα 3D πακέτα.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Άβαταρ μέλους
kallileo
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007 13:05

Δημιουργια τοιχων στο Cinema 4D

Δημοσίευση από kallileo » 29 Ιαν 2009 22:47

Και γω αυτο καταλαβα...καλυτερα να κανεις το σχεδιο αλλου. Απλα δεν μου αρεσει να μπερδευω πολλα προγραμματα στην μεση συνηθως δεν βγαζει σε καλο οταν δουλευει με πολλα file formats.

Θα τσεκαρω αυτο που λες με τον αξονα...

Ευχαριστω.

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Δημιουργια τοιχων στο Cinema 4D

Δημοσίευση από EneMe » 29 Ιαν 2009 23:46

Συνήθως η βάση όλων των σχεδιαστικών επεκτάσεων ξεκινάει από μια κάτοψη [ίσως και όψεις] σε dxf! ;)

Kαι με 3d να μην ασχολείσαι, αν απευθυνθείς σε κάποιον να σου φτιάξει 3d, θα σου ζητήσει την κάτοψη, κατά προτίμηση σε dxf [ή dwg].

Κι εγώ, όσες φορές χρειάστηκα κάτι, έκανα export το tek του Τέκτων σε dxf και το έδωσα για οδηγό στο στήσιμο. :)

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες