SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις. Θέματα προς συζήτηση.

Συντονιστές: Super-Moderators, Reporters

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από dimsis » 31 Ιαν 2009 01:38

Τι σημαίνει SEO;
Σημαίνει Search Εngine Οptimization, κάτι που σαν υπηρεσία μεταφράζεται σε «βελτιστοποίηση της θέσης / σειράς εμφάνισης ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης». Για παράδειγμα αν ψάξω στο google για «ξενοδοχεία στην Αττική» πετυχημένα για τους SEO experts και τους υπόλοιπους στατιστικολόγους, θεωρούνται τα web sites που θα εμφανιστούν στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων. Έχουν γίνει μάλιστα και σχετικές έρευνες που υποστηρίζουν πως οι περισσότεροι χρήστες, βλέπουν μόνο τα αποτελέσματα των πρώτων σελίδων των μηχανών αναζήτησης. Οπότε έρχεται το λογικό ερώτημα: «Πως θα καταφέρω εγώ που φτιάχνω νέο site να περάσω τα υπόλοιπα και να βγαίνω πιο ψηλά;» – ασχέτως αν το site μου δεν το αξίζει. Και εδώ είναι που έρχεται η πανούκλα…

Η πανούκλα
Και εκεί που βλέπαμε τους μαρκετίστες, τους υπόλοιπους αεριτζήδες και τους κυνηγούς του εύκολου χρήματος μόνο στα άλλα trash media (βλ: τηλεόραση, ράδιο, έντυπα), εισέβαλαν πλέον για τα καλά και στο διαδίκτυο, και δυστυχώς εξαπλώνονται ραγδαία, σαν την πανούκλα. Καθημερινά πλέον διαβάζω σε sites που παρακολουθώ, ερωτήσεις από ανθρώπους που θέλουν να ανεβάσουν τα site τους ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης αλλά και συμβουλές και άρθρα των πολλών πλέων SEO experts που μοιράζονται τη γνώση τους με σκοπό τις περισσότερες φορές να αυτοδιαφημιστούν, ώστε να «ψαρέψουν» έπειτα νέα θύματα – πελάτες. Βιβλία που θα σου μάθουν πως θα γίνεις και εσύ Guru / Expert / Master SEO, εταιρείες που κερδίζουν χρήματα υποσχόμενες στους πελάτες τους να τους ανεβάσουν πρώτους στις θέσεις αποτελεσμάτων αναζητήσεων, άνθρωποι από το πουθενά που μέχρι χθες δεν γνώριζαν τη εστί internet αλλά και αρκετοί προερχόμενοι από τα υπόλοιπα μέσα που αργοπεθαίνουν, που μέχρι προσφάτων πολεμούσαν το διαδίκτυο και τώρα ζουν με χρήματα που βγάζουν κάνοντας σεμινάρια, συνέδρια και ομιλίες ως SEO experts ή όπως αλλιώς αυτοβαφτίζονται, διαφημιστές, σύμβουλοι, μαρκετίστες και δημοσιοσχετίστες … μια πλειάδα ανθρώπων που αφού κατάφεραν να σαβουροποιήσουν τα υπόλοιπα μέσα, έχουν διεισδύσει για τα καλά και στο web όπου ανακάλυψαν ένα νέο έδαφος με μπόλικα ανίδεα θύματα που θα μπορέσουν με λίγες βασικές γνώσεις να τους ξεγελάσουν και να κερδίσουν κάποια χρήματα σχετικά απαίδευτα. Νέοι όροι όπως PR, SEM, SERP, Bakclinks, doorways κ.α. έγιναν πλέον η αργκό τους και μπήκαν στην καθημερινή τους γλώσσα… Και κάπως έτσι δημιουργήθηκε μια νέα αγορά εκεί που δεν υπήρχε…
Γιατί πανούκλα; Γιατί παρόλο που θα ακούσετε τους περισσότερους να ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιούν ηθικώς σωστές πρακτικές για να ανέβουν σε θέσεις αποτελεσμάτων, αυτοί που θα βρείτε τις περισσότερες φορές στις πρώτες θέσεις θα έχουν χρησιμοποιήσει Blackhat, κρυφά κείμενα, cybersquatting για link back στα site που θέλουν να ανεβάσουν ψηλότερα, Link Farms, email / blog / forum spamming, μη ενεργά links στα site τους και πολλές άλλες ανήθικες τεχνικές με μοναδικό στόχο την πρωτιά.

Μέσα σε όλο αυτό το πανηγύρι, υποχρεώνονται και οι επαγγελματίες του χώρου και προσθέτουν στην λίστα των υπηρεσιών τους πέρα των design, development, hosting και παρεμφερών υπηρεσιών τους και υπηρεσίες SEO, για να μη χάνουν πελάτες από τους επιτήδειους κερδοσκόπους ή τους επαγγελματικούς τους αντιπάλους τους που ήδη τις έχουν προσθέσει στη λίστα των προσφερόμενων υπηρεσιών τους. Έχει πέσει τόση παραπληροφόρηση και τόση διαφήμιση σε SEO web sites, που ένα σημαντικό πλέον ποσοστό ανθρώπων που επιθυμούν να φτιάξουν τα web sites τους, είναι ήδη «μιλημένοι». Αρκετοί μάλιστα γνωρίζουν ήδη τον όρο SEO, που στις περισσότερες περιπτώσεις για αυτούς σημαίνει «εμφάνιση του web site τους στις πρώτες θέσεις αποτελεσμάτων της google». Τις περισσότερες φορές δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξη άλλων μηχανών αναζήτησης και γιατί να το κάνουν και όλας αφού ομολογουμένως το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών παγκοσμίως χρησιμοποιεί την google για τις αναζητήσεις του στο διαδίκτυο.

Τι νομίζω ότι φταίει;
Η ρίζα του κακού πιστεύω πως είναι η εμπορευματοποίηση του διαδικτύου. Τη εννοώ με αυτό; Το web χτίστηκε με τη φιλοσοφία της ελεύθερης διακίνησης ιδεών και πληροφοριών όπου οποιοσδήποτε άνθρωπος θα μπορούσε να έχει δωρεάν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες, αλλά και να συμμετέχει και να εμπλουτίζει και ο ίδιος εφόσον το επιθυμεί αυτή την τεράστια «βιβλιοθήκη» γνώσεων. Έπειτα ήρθε το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ηλεκτρονικές διαφημίσεις (banners). Αργότερα όσο γιγαντωνόταν η google, «γεννήθηκε» και το adsense και οι παραπλήσιες υπηρεσίες που πληρώνουν sites που δείχνουν τις διαφημίσεις τους, ασφαλώς και τα adwords για να κερδίζει και η google που μετεξελίχθηκε σε κυρίαρχη εταιρεία του χώρου, ξεπετάχτηκαν οι επαγγελματίες bloggers, οι επαγγελματίες social bookmarking submitters, το viral marketing και αρκετές άλλες «πηγές εσόδων» από το διαδίκτυο, που σιγά αλλά σταθερά μετατρέπουν αλλάζουν τη μορφή του διαδικτύου από αυτό που γνωρίζαμε.
Υπάρχουν εκατομμύρια web sites που έχουν φτιαχτεί για έναν και μόνο λόγο. Έξτρα έσοδα από το adsense και παρόμοιες υπηρεσίες. Μάλιστα όσο πιο απαίδευτα είναι αυτά τα έσοδα τόσο το καλύτερο. Και πως θα βγάλουμε πιο εύκολα χρήματα; Ασφαλώς αν βρίσκουν το site μας ευκολότερα όσοι ψάχνουν στο διαδικτύου. Πως θα τα πετύχουμε αυτό; Με τεχνικές SEO. «Its all about money». Θα κάνω τα πάντα για να ανέβω στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, ακόμα και αν έχω ένα τρισάθλιο site, γιατί απλούστατα, όταν θα με βρουν στις πρώτες θέσεις, θα πουλήσω πιο εύκολα τα προϊόντα μου ή τις υπηρεσίες μου ή θα κερδίσω χρήματα από τις διαφημίσεις μου. Όλοι όσοι το κάνουν το γνωρίζουν και μάλιστα από ότι φαίνεται δεν έχουν πρόβλημα με αυτό! Σε πρόσφατη μάλιστα ανταλλαγή μηνυμάτων μου με έναν επαγγελματία του «Search engine marketing» πήρα ένα tweet όπου έλεγε «το web είναι εμπορικά εκμεταλλεύσιμο για τον ίδιο λόγο που τα μαγαζιά έχουν βιτρίνες». Η απάντηση μου ήταν «Τα μαγαζιά όταν βάζουν παραπλανητικές διαφημίσεις στις βιτρίνες τα κλείνουν. Δυστυχώς στα sites δεν ισχύει το ίδιο.» Και ασφαλώς αναφερόμουν στις τεχνικές όπου μας έχουν καταντήσει να βλέπουμε στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης spam και scam sites, ή websites άσχετα με το θέμα που ψάχνουμε, που με αθέμιτα – αν και όχι παράνομα τις περισσότερες φορές – μέσα, «εκμεταλλευόμενα» τους αλγόριθμους αξιολόγησης καταφέρνουν να ξεπεράσουν τα πραγματικά αξιόλογα sites που δεν έχουν μπει σε παρόμοιες διαδικασίες.
Για να μη παρεξηγηθώ. Δεν είμαι σε καμιά περίπτωση κατά των εσόδων από το διαδίκτυο, είτε μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, είτε ακόμα και από τις διαφημίσεις, από τη στιγμή που μπορεί να αποτελέσουν μια πηγή εσόδων σε άτομα που προσφέρουν κάτι χρήσιμο στο διαδίκτυο. Ναι μεν το χρήμα είναι που προσέλκυσε και τα τσακάλια, αλλά είναι και αυτό που μπορεί να δώσει ένα έξτρα κίνητρο σε ανθρώπους να γράψουν πρωτότυπα κείμενα, να μοιραστούν τις ιδέες τους, τις σκέψεις τους, τις ζωγραφιές τους, τα ενδιαφέροντα τους και να εμπλουτίσουν το web με χρήσιμο περιεχόμενο. Αυτό που προσωπικά με ενοχλεί είναι όταν το χρήμα είναι το μοναδικό κίνητρο για τη δημιουργία ενός άχρηστου site με αντιγραμμένο περιεχόμενο ή με ελάχιστο υλικό και μηδαμινή ουσιαστική προσφορά.

Τι θα μπορούσε να βοηθήσει ή να αλλάξει την κατάσταση;
Εκπαίδευση χρηστών:
Ένα βασικό τουλάχιστον για αρχή, είναι η εκπαίδευση των χρηστών ώστε να μάθουν να κάνουν αναζητήσεις χρησιμοποιώντας τις έξτρα δυνατότητες που τους προσφέρουν αυτές. Για παράδειγμα, ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει καν την χρήση των εισαγωγικών, ότι δηλαδή όταν θα περιβάλλουμε σε εισαγωγικά μια φράση η μηχανή αναζήτησης θα μας επιστρέψει τα αποτελέσματα που ταιριάζουν σε ολόκληρη τη φράση. Παράδειγμα: Ξενοδοχεία στην Αττική επιστρέφει 390.000 αποτελέσματα, ενώ το "Ξενοδοχεία στην Αττική" με εισαγωγικά μόλις 29. Ή την χρήση των + και – όπου το +λέξη σημαίνει πως θέλουμε στα κείμενα που θα βρούμε τη φράση μας να περιλαμβάνεται και η τάδε λέξη, και αντίθετα με το –λέξη , όσες δεν θέλουμε να περιλαμβάνονται. Παράδειγμα: αν ψάξετε στο google.gr τη λέξη SEO θα δείτε ότι σας επιστρέφει πρώτο αποτέλεσμα το «Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού» ενώ αν βάλετε π.χ. SEO -"Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού" +search engine optimization θα πάρετε διαφορετικά αποτελέσματα. Αυτά και πολλά άλλα αναφέρονται στις σελίδες βοήθειας των περισσότερων γνωστών μηχανών αναζήτησης, αλλά παρόλα αυτά οι πιο πολύ χρήστες δεν τα γνωρίζουν και δεν τα χρησιμοποιούν. Όσο πιο στοχευμένες αναζητήσεις κάνετε, τόσο πιο πολύ θα γλιτώνετε από τα ανεπιθύμητα αποτελέσματα.

Αλλαγή αλγορίθμων μηχανών αναζήτησης ή τρόπου παρουσίασης αποτελεσμάτων:
Η Google δεν κρατάει τυχαία επτασφράγιστο τον αλγόριθμο της αξιολόγησης των web sites που επιστρέφει στις αναζητήσεις μας. Το κάνει για να αποφεύγει αυτές τις τεχνικές που αναφέραμε που καταστρέφουν και τη δική της αξιοπιστία, αλλά και τη δική μας ευκολία στην ανακάλυψη της σωστής πληροφορίας. Ήδη δοκιμάζει διάφορες αλλαγές στους τρόπους που αξιολογεί τα καταχωρημένα sites, και πιστεύω πως το κάνει επειδή έχει αντιληφθεί το πρόβλημα και τι συνέπειες μπορεί να υποστεί αν χειροτερέψει και άλλο η κατάσταση. Αυτό σημαίνει πως μέρα με τη μέρα μπορεί να αλλάξει τελείως την «φόρμουλα» της και να φέρει τα πάνω κάτω και να βρεθούν άνεργοι οι guru SEO και να κλαίνε τα χρήματα που δώσανε όσοι πληρώσανε για να χαίρονται να βλέπουν το site τους στις πρώτες σελίδες.
Κάτι άλλο που θα μπορούσε να αλλάξει τελείως το σκηνικό, θα ήταν ένας άλλος τρόπος παρουσίασης ή αναζήτησης της πληροφορίας. Για παράδειγμα αντί να χρειαστεί να εκπαιδευτούν οι χρήστες στη χρήση των βοηθητικών χαρακτήρων όπως τα εισαγωγικά και τα + και – που αναφέρθηκαν πριν, θα μπορούσε να προσφέρει ένα πιο φιλικό περιβάλλον αναζήτησης που θα βοηθάει άμεσα και τον αρχάριο χρήστη να κάνει πιο συγκεκριμένες αναζητήσεις. Ένα άλλο θεωρητικό παράδειγμα που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα θα ήταν η προβολή διαφορετικών προτάσεων αποτελεσμάτων στα ίδια κριτήρια αναζήτησης. Δηλαδή να μη δείχνει συνέχεια τα ίδια αποτελέσματα, με την ίδια σειρά, ακόμα και αν ψάξω δυο συνεχόμενες φορές το ίδιο θέμα.


Ακολουθούν όλοι τις ίδιες τεχνικές SEO, οπότε φτάνουμε στο ίδιο αποτέλεσμα:
Αν όλα τα sites ακολουθήσουν τις ίδιες τεχνικές (black / white / whatever) δεν νομίζω πως στο τέλος θα έχει νόημα να μιλάμε για αυτές, αφού όλα τα sites θα «κοντράρονται» με τα ίδια κριτήρια.

Σοβαρότητα και υπευθυνότητα των SEO:
Αυτό μάλλον είναι και το πιο δύσκολο, γιατί μπρος στο κέρδος θυσιάζονται τα πάντα.

Γιατί κάθισα και τα έγραψα όλα αυτά;
Κυρίως γιατί θέλω αν μπουν στον κόπο να διαβάσουν αυτό το κείμενο όλοι αυτοί οι SEOs εκεί έξω, να αναρωτηθούν τι κάνουν, γιατί το κάνουν, πόσο χρήσιμο και ηθικό είναι αυτό που κάνουν και αν τελικά προσφέρουν ή βλάπτουν με τις υπηρεσίες τους το διαδίκτυο και τις αρχές του. Και κατά δεύτερο για να ενημερώσω όλους όσους ψάχνονται ολοένα και περισσότερο σχετικά με τις τεχνικές SEO και ίσως και να βάλω κάποιους να αναλογιστούν αν το δικό τους site πραγματικά αξίζει τόσο ώστε να είναι στην αρχή των αποτελεσμάτων αναζήτησης ακόμα και ανήθικα.

Και τι σε νοιάζει εσένα;
Με νοιάζει γιατί βλέπω ένα μέσο που αγαπώ και χρησιμοποιώ κοντά στα 15 χρόνια να μετατρέπεται μέρα με τη μέρα σε έναν μέσο κερδοσκόπων που οι μόνες πληροφορίες και κείμενα που δημοσιεύουν στο διαδίκτυο, είναι μέθοδοι εκμετάλλευσης του web με σκοπό το κέρδος.
Για την ιστορία: το 1980 ο άνθρωπος που θεωρείται ο δημιουργός του World Wide Web, o Tim Berners-Lee ήδη παλεύει για την ουδετερότητα του διαδικτύου (Net Neutrality) και για το λεγόμενο Semantic Web και θυμίζει στους marketers και τους SEO’s ότι είναι πολύ σημαντικότερο από την αγορά αγαθών και προϊόντων. Ο ίδιος αναφέρει πως «οι marketers έχουν «κουρσέψει» τις νέες τεχνολογίες στο έπακρο για τα δικά τους οφέλη από τη στιγμή που το web άρχισε να γίνετε γνωστό στο ευρύ κοινό. Έχει αναπτυχθεί λογισμικό που επιτρέπει τεχνητά τη βελτίωση των θέσεων αναζήτησης και ενώ αυτό δεν φαίνεται εκ πρώτης όψεως ως αρνητικό, έχει ως αποτελέσματα την αύξηση του άχρηστου περιεχομένου που πνίγει το δίκτυο.»

Πηγή: The Semantic Web Vision of Tim Berners Lee
«I think all marketers and SEO’s need to remember that the semantic web has a much higher goal than just selling goods and products. We need to remember that in many respects marketers have hijacked new technologies for their own ends since the web took form and gained popularity. Software has been developed to artificially improve search positions and while it’s not a bad thing it’s effects have helped to speed up change to deal with the growing flood of useless content that chokes the net.»

Video: http://www.youtube.com/watch?v=mVFY52CH6Bc

Θυμηθείτε:
* To web δεν είναι τηλεόραση.
* Οι μηχανές αναζήτησης δούλευαν μια χαρά και προ SEO τεχνικών, και ας μη ξεχνάμε πως η google έγινε αυτή που έγινε επειδή επέστρεφε σχεδόν πάντα στα πρώτα αποτελέσματα αυτό που πραγματικά ψάχναμε. Όπως ανέβηκε στην κορυφή, τόσο εύκολα μπορεί να πέσει και δεν νομίζω πως είναι κάτι που θα το αφήσει να συμβεί τόσο εύκολα.

Συντάκτης: Δημήτρης Σισκόπουλος ( dimitris@siskopoulos.gr )
Πηγή: Log.gr
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimsis την 31 Ιαν 2009 01:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από KGP » 31 Ιαν 2009 01:46

kane kai ena clopy paste tin endiaferousa twitterosizitisi pou eiches teleutea... ;-)
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από dimsis » 31 Ιαν 2009 01:51

... ήταν η αφορμή για το άρθρο που το σκεφτόμουν εδώ και πολύ καιρό αλλά δεν έβρισκα χρόνο... τελικά το έγραψα - μου 'φαγε 4 ώρες και βάλε το #&%$&# - αν και όχι με όλα όσα ήθελα να γράψω.
Από αύριο τώρα twitter links κλπ... από τη σχολή. Πάω να κοιμηθώ! Εσύ κάτσε διάβασε το :p

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από KGP » 31 Ιαν 2009 01:57

den chriazete na to diavaso...echo idi diavasei esena... mia zoi aristeros tis CF....miallo den evales akoma hahahahaha
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
fusion
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 23 Αύγ 2008 21:34
Τοποθεσία: Λάρισα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από fusion » 31 Ιαν 2009 02:51

Πολύ ενδιαφέρον θέμα.
Το άρθρο θα το διαβάσω αύριο γιατί τα 12px/125% Verdana μου φαίνονται κάπως δυσανάγνωστα τέτοια ώρα. :P

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 31 Ιαν 2009 03:05

Οι υπηρεσίες SEO θεωρούνται από την πλειοψηφία των ημιμαθών ένα αντικείμενο μυστικό ή κολπατζίδικο ή κάτι σαν το top service υπεραξίας. Και πάει ένας πιτσιρικάς 16 χρονών και ανεβάζει μια στατική ιστοσελίδα για την πάρτη του επειδή θέλει να μοιραστεί τη γνώση στησίματος ενός ασύρματου δικτύου σε debian και χτυπάει πρωτιές σε πολύ σημαντικά keywords επειδή ασχολούνται με την ιστοσελίδα του όσοι ωφελήθηκαν από τη γνώση του διαδίδοντάς τον.

Και πάει ο επιχειρηματίας και περιμένει το αδιάφορο eshop του να περάσει στο ranking αυτή την ιστοσελίδα πληρώνοντας ένα κάρο seo experts να του φτιάξουν tabless design, headings, alts, anchored texts, listing submissions και πάει λέγοντας. Και παίρνει τα παπάρια μου.

Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα;
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από fiskilis » 31 Ιαν 2009 06:11

ένα άλλο ανησυχητικό φαινόμενο είναι οτι δυστυχώς υπάρχουν και ενδείξεις οτι γίνεται και ξέπλυμα μαύρου χρήματος σε κάποιες περιπτώσεις με αυτό τον τρόπο !!

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από dimsis » 31 Ιαν 2009 08:50

cdhyper Όντως έτσι θέλουν να το περάσουν, για να καταφέρουν να το πουλήσουν κιόλας.
Αλλά ευτυχώς ισχύει αυτό που γράφεις για τον πιτσιρικά και ακόμα κερδίζει η ουσία και όχι το περιτύλιγμα.

Σκέφτεσαι όμως να μη μπορείς να βρεις τη σελίδα του πιτσιρικά με τίποτε αύριο μεθαύριο επειδή θα έχουν φάει τα σχετικά keywords οι spammers;

fiskilis αυτό δεν το έχω ακούσει / διαβάσει, αλλά μου ακούγεται κάπως extreme, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά επειδή υπάρχουν χιλιάδες άλλοι τρόποι ξεπλύματος, με υπηρεσίες και συναλλαγές όπου μπορεί να κοστολογήσει κανείς πολύ περισσότερο από ότι για SEO. Ήδη το είδαμε στην φούσκα #1, και ήδη γίνει στην #2 με τις τρελές εξαγορές που όπου να'ναι θα σκάσει και αυτή...

kgp extremist coldfusioner μέχρι να το παρατήσει η Adobe :)

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από fiskilis » 31 Ιαν 2009 09:06

dimsis έγραψε:fiskilis αυτό δεν το έχω ακούσει / διαβάσει, αλλά μου ακούγεται κάπως extreme, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά επειδή υπάρχουν χιλιάδες άλλοι τρόποι ξεπλύματος, με υπηρεσίες και συναλλαγές όπου μπορεί να κοστολογήσει κανείς πολύ περισσότερο από ότι για SEO.
μην σου κανει εντυπωση καθως ξερω ενα τετοιο περιστατικο που ολα αυτο υποδηλωνουν !!!
καποιος απο εδω μεσα το εχει και αυτος υποπτευθει !!

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 31 Ιαν 2009 16:32

Ναι συμβαίνει και ξέπλυμα χρήματος αλλά δεν φταίει το SEO εκεί. Η διαφήμιση γενικότερα ανέκαθεν ήταν χώρος ξεπλύματος επειδή είναι η πιο ακριβοπληρωμένη και σχετική υπηρεσία ever. Απλά τώρα έτυχε το internet να παίρνει τα πάνω του και να εισέρχονται και εδώ απατεώνες.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από fiskilis » 31 Ιαν 2009 16:43

μα δεν ειπα οτι φταιει το ΣΕΟ για το ξεπλυμα απλα ο απατεωνας παντα βρισκει νεους τροπους να κανει την δουλεια του !!

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 31 Ιαν 2009 16:53

Εγώ βασικά εκνευρίζομαι όταν στήνονται ολόκληρες εταιρείες με αποκλειστικό αντικείμενο το SEO πουλώντας το παράλληλα με διαφημιστικά πακέτα λες και είναι κάτι για το οποίο "έχουν άκρες" ή κάποια μαγική τεχνογνωσία. Με αυτή τη λογική όλοι οι ερασιτέχνες webmasters θα είχαν τις ιστοσελίδες τους στις τελευταίες σελίδες του google.

Η search engine όμως γελάει πάντα τελευταία. Και για όσους δεν το ξέρουν, ειδικά η google έχει προσλάβει σε κάθε χώρα και στην Ελλάδα αρκετούς ανθρώπους σε συνεργασία freelancing που αξιολογούν χειροκίνητα τα αποτελέσματα. Γνωρίζω έναν προσωπικά που δουλεύει για την google κάνοντας αυτό το πράγμα, δουλειά την οποία βρήκε μέσω google ad. Και σίγουρα η αξιολόγηση δεν περιλαμβάνει το αν ένα site έχει layout με tables ή css.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27616
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cordis » 31 Ιαν 2009 18:44

απλά μη τα ισοπεδώνουμε όλα. ξέπλυμα χρήματος και κουραφέξαλα συνομοσιολογικά. αν το πάμε έτσι και το web design ξέπλυμα χρήματος είναι. κάνεις μια σελίδα ένα 8ωρο και πληρώνεσαι 10.000 ευρώ. έχει συμβεί. γι' αυτό παρακαλώ να μη τα ισοπεδώνουμε όλα και να μιλάμε στο θέμα και σε λογικά πλαίσια και όχι για τον έναν που έκανε κάτι χαρακτηρίζοντας όλους με αυτό.

ευχαριστώ.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 31 Ιαν 2009 18:51

Ένας φιλόλογος μπορεί να ξεπλύνει χρήματα σε ιδιαίτερα;

Απλά λέμε ότι τώρα προστέθηκε άλλη μια υπηρεσία μεγάλης υπεραξίας στα κιτάπια των απατεώνων. Και προσωπικά εξαγριώνομαι όταν "τσιμπάνε" σε αυτή τη νοοτροπία και μη-απατεώνες επαγγελματίες προβάλλοντας το SEO ως υπηρεσία από μύστη σε μύστη τη στιγμή που η ουσία του SEO κάθε άλλο παρά μυστική είναι. Αν το είχαν κρατήσει σε λογικά πλαίσια σαν επέκταση του web development δεν θα μαζεύονταν τόσοι απατεώνες. Ξεκίνησε ένας και μαζεύτηκαν άλλοι τόσοι και μαζεύονται ακόμα εξαπατώντας ένα σωρό θύματα.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 31 Ιαν 2009 18:56

Αξίζει να σημειώσω ότι πριν κάποιους μήνες μια "εταιρεία seo" είπε σε έναν πρώην πελάτη μου ότι μπορεί να του προσφέρει τις γνωστές υπηρεσίες ranking και του ζήτησε στοιχεία για να μεταφέρει το website του σε δικούς της servers. Και όχι μόνο δεν προσέφερε τίποτα, αλλά έχει εγκαταστήσει και λάθος την εφαρμογή με αποτέλεσμα το site που είχα φτιάξει εγώ να έχει παντού errors και warnings.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης