SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις. Θέματα προς συζήτηση.

Συντονιστές: Super-Moderators, Reporters

Απάντηση
perastikos_1
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009 01:47

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από perastikos_1 » 05 Φεβ 2009 02:08

καλησπέρα,
και το πρωτο απ'ολα που θα ήθελα να πω είναι να μην τα βάζουμε όλα σε ένα καλάθι//

@dimsis

προφανώς ένας "seo expert" κάνει πολύ περισσότερα απ'ότι νομίζεις ή μάλλον γνωρίζεις ότι κάνει.

και εξηγώ
1)
ναι πρέπει να φαει τα ματια του για βρεί τις καταλληλες λέξεις κλειδιά και όχι να βγάλει από το μυαλό του τι μπορεί να ψάξει ο εκάστοτε πιθανός πελάτης ή να πρωτείνει στον πελάτη του ν.αγοράσει adwords για την κάθε λέξη

2) ναι πρέπει να ξέρει πότε είναι το πιο σωστό σημείο να ξεκινήσει η προσπάθει για καλύτερα rankings για την εκάστοστε χρονική περίοδο.

3) ναι πρέπει να ξέρει που θα πρέπει να τοποθετηθεί το link του εκάστοτε πελάτη της..

4) θα πρέπει να ξέρει να γράφει σωστά κείμενα (το σωστά δεν το analio περισσότερο).

5) θα πρέπει να ξέρει και να αντιλαμβάνεται τι σημαίνουν Web standards by the way δεν είδα να γίνεται κάτι τέτοιο στην δική σου σελίδα.

6) θα πρέπει να ξέρει να αναλύει τον ανταγωνισμό με στοιχεία και όχι λόγια του αέρα και υποθέσεις.


Αλλά το πιο βασικό για εμένα είναι να γίνεται προσπάθεια για σελίδες που έχουν επίκεντρο τον χρήστη και όχι τις μηχανές αναζήτησης .Αυτά και άλλα πολλά κάνει ένας "Seo Expert".


ζήτησες και 5 links


1) Mindworks.gr - ADWORDS QUALIFIED COMPANY

2)Seoexperts.gr - για μένα οι καλύτεροι στα οργανικά αποτελέσματα.

3)Searchenginemarketing.gr ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ

4)o φίλος scoobby με το seo-greece.com (filos epidi ton eida na simetexei)

5)Atcom.gr ADWORDS QUALIFIED COMPANY

Διαβασε τους και θα μάθεις αρκετά πράγματα.

Άβαταρ μέλους
cherouvim
Script Master
Δημοσιεύσεις: 3137
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2005 22:56
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cherouvim » 05 Φεβ 2009 06:26

Το καλό με αυτά τα "hot" θέματα είναι οτι φέρνουν πολλά φρέσκα user registrations στο forum.

ALR
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: 09 Απρ 2005 17:30

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από ALR » 05 Φεβ 2009 10:06

Μου αρέσει πολύ αυτό το thread όπως εξελίσσεται και νόμιζα ότι ποτέ δε θα συζητηθεί.
Λες και ντρεπόμαστε να πούμε τα σύκα, σύκα γιατί θα αφοριστούμε.

Το 1), 3) 4) 5) είναι πράγματα τα οποία μπορεί να κάνει κάθε web designer/developer που σέβεται τον εαυτό του.

Το 2) ίσως απαιτεί περισσότερες πληροφορίες από ότι ένας web designer/developer έχει επεξεργαστεί και ίσως δεν έχει ασχοληθεί τόσο σε βάθος, όμως δεν είναι κάτι τρομακτικά δύσκολο κάποιος να μάθει. Η πληροφορία είναι ελεύθερη και είναι εκεί έξω.

Το 6) Είναι όντως σημαντική διαδικασία και θα έλεγα ότι το σημαντικότερο δεν είναι μόνο να αναλύει τον ανταγωνισμό, αλλά να μπορεί να προτείνει λύσεις και εφαρμογές, σύμφωνα με αυτόν.


Δεν καταλαβαίνω όμως που διαφωνείς με τον Dimsis. Όσα λές, δε γίνονται μόνο από Seo experts.

Και από τη λίστα που δημοσίευσες ξεχωρίζω την atcom, ώς μια Ελληνική εταιρία με μια σοβαρή προσπάθεια Ελληνικού CMS με πολλές υλοποιήσεις.

Για τις υπόλοιπες δε σχολιάζω μιας και δεν γνωρίζω τις περισσότερες και για τις υπόλοιπες δεν έχω αρκετά στοιχεία για να εκφέρω άποψη.
Γίνονται πραγματάκια

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από dimsis » 05 Φεβ 2009 10:46

Geobak γράφεις «Έχω κουραστεί στην Ελλάδα να βλέπω developers και web design εταιρίες να πουλάνε και πακέτα προώθησης στο διαδίκτυο». Και που ξέρεις αν δεν έχουν και αυτοί "SEO experts" στις ομάδες τους; :) Έτσι και αλλιώς δεν λέμε ότι δηλώσεις είσαι στην Ελλάδα; Μπορεί να δηλώσω και εγώ αύριο «πρόεδρος του SEO» (όταν φωνάζουν πρόεδρε να γυρνάω και εγώ) μια και με τη λογική του scoobby εγώ ανακάλυψα το SEO, αφού από τις πρώτες σελίδες που έφτιαξα στο διαδίκτυο έβαζα περιεχόμενο, τίτλους, συμπλήρωνα τα βασικά meta tags, και καταχωρούσα τα websites μου σε directories.
Πέρα από την πλάκα, προσωπικά συμφωνώ με τον cdhyper. Το να φτιάχνουμε ειδικότητες από το πουθενά και να δηλώνουμε experts είναι το μόνο εύκολο. Χρήσιμο είναι; (πέρα από αυτούς που κονομάνε)

perastikos_1 πέρασες από τα sites των 5 links που έδωσες; Είδες τι γράφουν; Γράφουν ή όχι ότι πουλάνε στους πελάτες τους άνοδο στις θέσεις αποτελεσμάτων αναζητήσεων; (εκτός της atcom που την θεωρώ από τις κορυφαίες στο χώρο του design/development, που δεν είδα να γράφουν κάτι περί seo εκτός από μια σελίδα για adwords, όπου έχουν βάλει σύνδεσμο στις λέξεις Search Engine Marketing που οδηγεί στην κεντρική τους σελίδα). Η διαφωνία σου σε όσα γράφω που είναι;

Ακόμα και εσύ όταν γράφεις "καλύτεροι στα οργανικά αποτελέσματα" αυτό δεν εννοείς;
Και πάω τώρα εγώ που δεν αντιλαμβάνομαι τι σημαίνουν Web standards και έχω τη χειρότερη «σελίδα» στο διαδίκτυο και τους ζητάω να κάνουν αυτό που υπόσχονται και γράφουν στα websites τους. Να με ανεβάσουν στα αποτελέσματα αναζήτησης. Θα μου το αρνηθούν;

cherouvim
Έτσι έτσι… αν και απορώ γιατί δεν γράφουν επώνυμα. Συζήτηση κάνουμε και αν το καλοσκεφτεί κανείς, τους κάνουμε και διαφήμιση, μπορεί να πάρουν δουλειές :)

Άβαταρ μέλους
Geobak
SEM Moderator
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008 19:04
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από Geobak » 05 Φεβ 2009 12:10

dimsis έγραψε:
Ακόμα και εσύ όταν γράφεις "καλύτεροι στα οργανικά αποτελέσματα" αυτό δεν εννοείς;
Και πάω τώρα εγώ που δεν αντιλαμβάνομαι τι σημαίνουν Web standards και έχω τη χειρότερη «σελίδα» στο διαδίκτυο και τους ζητάω να κάνουν αυτό που υπόσχονται και γράφουν στα websites τους. Να με ανεβάσουν στα αποτελέσματα αναζήτησης. Θα μου το αρνηθούν;
Ναι αν είναι σοβαροί θα σου το αρνηθούν...Θα σου πουν ότι η σελίδα σου δεν τηρεί τα standards και χρειάζεται redesign για να γίνει καλύτερη δουλειά και για να είναι περισσότερο προσιτή και προσβάσιμη προς τον χρήστη...Αν ψάξεις λίγο θα βρεις και παραδείγματα ελληνικής εταιρίας που το έχει κάνει αυτό...Συνήθως οι σοβαρές εταιρίες συνεργάζονται και με designers-developers για να βοηθήσουν τον webmaster.Δεν είναι όλοι "ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει" όσο και αν θες να τα ισοπεδώσεις ολα εσύ...Υπάρχουν ελληνικές εταιρίες που έχουν φτιάξει το όνομα τους στο χώρο και έχουν έμπρακτες αποδείξεις σωστής και μεθοδικής δουλειάς...Υπάρχουν βέβαια και άλλες που κοιτάνε να σου τα αρπάξουν με τσαπατσουλιές ...

Θα σου προτείνω ξανά να μην τους βάζεις όλους στην ίδια μοίρα και να μην φοράς παρωπίδες...Κοίτα και λίγο πιο προσεκτικά κάποιους και θα δεις οτι δεν είναι όλοι ίδιοι...Εκτός και αν απλά δεν θες να δεις και θες μόνο να κράζεις:)

Και εμένα μου έχει ζητήσει 1 developer χιλιάδες ευρώ για project που άλλοι 10 δεν το κοστολόγησαν πάνω από 500 αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι θα βγω να τους κράζω όλους και θα λέω ότι είναι άχρηστοι και εκμεταλλεύονται τον κοσμάκη πουλώντας πανάκριβα μια απλησελίδα που θα έφτιαχνε ένα 10χρονο ή ένας πρωτάρης στο dreamweaver...Kαι το site του δήμου Αθηνών τότε είχε κοστίσει 10 φορές περισσότερο αλλά δεν αρχίσαμε να λέμε οτι όλοι οι developers είναι λαμόγια!!


Μήπως το θέμα ξεκινάει από τον ορισμό?Μήπως ο καθένας ορίζει διαφορετικά το SEO?


:p

Χαραλαμπάκης Γιώργος (για να μην λες ότι δεν γράφω επώνυμα)...

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 05 Φεβ 2009 12:15

Για 2 δευτερόλεπτα μπήκα στο site των super duper seo experts mindworks και atcom (η 2η ξέρω κι εγώ ότι είναι καλή στο development) και στους 2 διαπίστωσα απάτη γιατί διαφημίζουν ότι είναι google adwords qualified companies ενώ δεν μπορούν να είναι companies (δεν πιστοποιούνται ολόκληρες εταιρείες στην Ελλάδα) και είναι qualified individuals. Κάνε click στην atcom στον ανάλογο εικονίδιο και θα το καταλάβεις.

Με ένα email στη Google υπάρχει πιθανότητα να φάνε ένα ban όλο δικό τους. Εγώ είμαι ο μαλάκας της υπόθεσης δηλαδή που δεν εξαπατώ τον κόσμο και λέω ότι είμαι adwords qualified professional και όχι adwords qualified company;

Άσε που η mindworks λέει ότι το μεγαλύτερο επίτευγμά της είναι 7% conversion rate σε ένα site με δωρεάν εγγραφή. Δηλ. αν το site μοιράζει δωρεάν playstation3, το 7% conversion rate είναι επιτυχία; Πάω στοίχημα ότι το freestuff έχει σαφώς μεγαλύτερο conversion rate και ότι ο cordis είναι ο super γαμάω seo expert.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
scoobby
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2007 13:46
Τοποθεσία: naxos town,greece.
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από scoobby » 05 Φεβ 2009 12:22

Εμνευσμενος απο το θεμα εγραψα και εγω ενα ποστ στο μπλογκ μου.το παραθετω παρακατω:


Λοιπον,πρωτα απο ολα εγω ουτε επαγγελματιας ντιζαινερ ειμαι ουτε σεο,δηλαδη δεν βγαζω λεφτα ουτε απο το ενα ουτε απο το αλλο.(αυτα για τους ντιζαινερ που θα μου την πεσουν μετα).Το ολο προβλημα βρισκετε στο οτι οι λεγομενοι σεο εξπερτ ειναι γνωστες του ιντερνετ και υποδεικνυουν στους ανυποψιαστους πελατες τα ενδεχομενα λαθη των ντιζαινερ.Ετσι δημιουργειτε αυτη η εχθρα που διαφενεται απο τους ντιζαινερ προς αυτους.Παλια εφτιαχνες εκει ενα σαιτ το πασαρες στον πελατη και αν σου ελεγε οκ πηγαινες στον επομενο και τον αφηνες στην μοιρα του(μπορει οχι εσεις αλλα το αλλο 60%?)τωρα ομως και λογω της υπαρξης των σεο εξπερτ ο πελατης ανοιγει τα ματια του και βλεπει θεματα οπως το usability του σαιτ,το κατα ποσο φιλικο ειναι στης μηχανες,το ποιες λεξεις πρεπει να κυνηγησει,γιατι αυτες ψαχνουν οι πελατες και τα λοιπα.Οι ντιζαινερ λενε οτι οι σεοερς πουλανε αερα γιατι απλουστατα το να βαλεις 5 λεξεις στα μετα στοιχεια(που διαλεξες βαση του κοινου νου)χωρις να το ψαξεις πολυ και βαζωντας λινκ στο νταιρεκτορι του in.gr kai toy forthnet τελειωσες.Ομως αγαπητοι το να κανεις πραγματικα σεο σε ενα σαιτ ειναι μια συνεχης δουλεια που δεν σταματαει σε αυτα.Ο καλος σεο πρεπει να κανει την ερευνα του στης λεξεις που πρεπει να στοχευσει,να σπαταλησει τον αναλογο χρονο στο να βαλει λινκ εκει που πραγματικα θα του αποδωσουν τα μεγιστα προσεχωντας τον χρονο να μην ειναι πολυ γρηγορα ουτε πολυ αργα,πρεπει να κανει τρακ και να αναλυσει τα στοιχεια των στατιστικων του σαιτ για να ξαναδιαμορφωση την στρατηγικη του ωστε να εχει καλυτερα αποτελεσματα,και ολα κομπλε να τα κανει και να αφιερωσει ολο του τον χρονο ασταθμητη παραγοντες μπορουν να τα καταστρεψουν ολα.Με λιγα λογια δεν ειναι δουλεια αρπα-κολα αλλα ειναι μια δουλεια που δεν τελειωνει με την παραδοση ενος σαιτ και παμε στον eπομενο αλλα ειναι διαχρονικη.
Μπορειτε να σχολιασετε και εδω αν θελετε να μιλησετε ασχημα,εγω θα τα εγκρινω τα σχολια :)
http://www.seo-greece.com/?p=49

Άβαταρ μέλους
Geobak
SEM Moderator
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008 19:04
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από Geobak » 05 Φεβ 2009 12:44

cdhyper έγραψε:Για 2 δευτερόλεπτα μπήκα στο site των super duper seo experts mindworks και atcom (η 2η ξέρω κι εγώ ότι είναι καλή στο development) και στους 2 διαπίστωσα απάτη γιατί διαφημίζουν ότι είναι google adwords qualified companies ενώ δεν μπορούν να είναι companies (δεν πιστοποιούνται ολόκληρες εταιρείες στην Ελλάδα) και είναι qualified individuals. Κάνε click στην atcom στον ανάλογο εικονίδιο και θα το καταλάβεις.

Με ένα email στη Google υπάρχει πιθανότητα να φάνε ένα ban όλο δικό τους. Εγώ είμαι ο μαλάκας της υπόθεσης δηλαδή που δεν εξαπατώ τον κόσμο και λέω ότι είμαι adwords qualified professional και όχι adwords qualified company;

.
Dude πριν αρχίσεις τις εξυπνάδες και τις κατηγορίες κοίταξε πρώτα λίγο καλύτερα...


Mindworks Adwords Qualified Company


Για να γίνεις qualified company έχει κάποια συγκεκριμένα requirements...


Στην Ελλάδα υπάρχει η δυνατότητα για adwords qualified companies αν κοιτάξεις το link εδώ


Κάνε τους μια αναφορά να δούμε αλλά επειδή έχεις άδικο σε βλέπω να σε τρέχουν :)

Δες και το ποστάκι του business director της mindworks εδώ


Το πιασες?


Και μετά μου λέτε ότι δεν είστε προκατειλημμένοι?Ανοίξτε λίγο τα μάτια σας και μην πετάτε λάσπη στους καθαρούς και στους σωστούς επαγγελματίες...

Cdhyper ως qualified professional περίμενα να τα ξέρεις αυτά... Εδώ εγώ και δεν είμαι ακόμα και τα ξέρω :P
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Geobak την 05 Φεβ 2009 12:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

CostasM
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 18 Αύγ 2006 14:26
Τοποθεσία: The Globe
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από CostasM » 05 Φεβ 2009 12:54

Dimsis πράγματι είναι αρκετά ενδιαφέρον το topic που άνοιξες και σηκώνει πολύ συζήτηση. Εγώ θα αναφερθώ στο πως βλέπω τα πράγματα από τη σκοπιά του Search Marketing Agency μιας που η Mindworks (αφού αναφέρθηκε και το όνομα μας) εξειδικεύεται στο Search Marketing, είναι εταιρία που απασχολεί προσωπικό και βεβαίως δεν είναι οne stop shop όπου τα πάντα γίνονται (και design και development και SEO και adwords και έντυπα κ.ο.κ)

Μάλλον θα ακολουθήσει "σεντόνι" οπότε προκαταβολικά ζητώ συγνώμη για το μέγεθος το άρθρου.

1) Καταρχή ο τίτλος του topic είναι λιγάκι catchy (καλό για να τραβάς visibility και diggs) αλλά νομίζω αρκετά αφοριστικός. Με την ίδια λογική ας βγούμε να πούμε ότι όλοι οι designers είναι απατεώνες και πουλάνε αέρα, όλοι οι developers δεν ξέρουν να γράφουν κώδικα, όλοι οι γιατροί παίρνουν φακελάκι κοκ . You get my point.

Όπως (σχεδόν) όλα τα πράγματα στην Ελλάδα όταν οι περισσότεροι μυρίζονται χρήμα (και αν θέλεις να είμαστε ρεαλιστές σιγά το χρήμα που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στο SEO) αρχίζουν και πλακώνουν πολλοί "αλεξιπτωτιστές". To ίδιο έχει γίνει και στο design και στο development αλλά και σε πολλούς άλλους κλάδους.

Οπότε ναι, υπάρχουν πολλοί "αεριτζίδες" στον κλάδο και αυτό είναι κάτι που καταστρέφει και την ίδια την αγορά. Αλλά το να μηδενίζουμε τα πάντα δεν κάνει καλό σε κανένα. Όταν εμείς προσφέραμε Search Marketing το 2005 κανείς δεν καταλάβαινε τι είναι και έτσι κυνηγούσες τον πελάτη "με το τουφέκι" (άσε το δούλεμα που έτρωγες "ελα τώρα αυτά είναι βλακείες" , "τι να το κάνω το Google εγώ" κλπ). Μετά από 4 χρόνια στην αγορά και με το μεγαλύτερο πελατολόγιο, μπαίνεις σε ενα τσουβάλι μαζί με όλους και γίνεσαι αρπακτικό και απατεώνας? Too much μου ακούγεται.

2) Όπως ανέφεραν και άλλοι το SEO δεν έχει απλά να κάνει με το να ξεγελάσεις τις μηχανές αναζήτησης. Το Optimization έχει ως σκοπό να βελτιώσει ενα website πρωταρχικά για τους ανθρώπους. Σε τελική ανάλυση πιο είναι το όφελος αν βγεις ψηλά αλλά όλοι όσοι έρχονται κάνουν bounce και φεύγουν?

3) Αν θεωρείτε ότι το Search Marketing δεν είναι μετρήσιμο και άρα μπορεί ο καθένας να πουλάει αέρα κάνετε μεγάλο λάθος.

Σε design & development μπορείς να πουλήσεις όσο αέρα θες. Ξέρετε κανέναν πελάτη να κατανοεί τι είναι σωστός κώδικας? μπορεί ο πελάτης να ελέγξει αν ο κώδικας σας έχει τρύπες ή bugs. Συνεπώς ένας developer μπορεί να γράψει ότι θέλει. Αν απλά στο frontend αυτό λειτουργεί (στα βασικά πράγματα γιατί μην ακούσω για extensive debugging ή GUI testing τα οποία δεν γίνονται σχεδόν ποτέ) τότε ο πελάτης είναι χαρούμενος. Όσον αφορά το design εκεί και αν έχω δει να πουλιέται απίστευτος "παπάς". Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα άλλωστε...

Στο Search από την άλλη είμαι υπόλογος για το αποτέλεσμα που θα φέρω. Αν δεν αυξηθεί η επισκεψιμότητα, αν δεν έχω ποιοτικούς visitors, αν ο πελάτης δεν δει καμιά βελτίωση στα SERPs τότε πιστεύετε ότι θα ξανασυνεργαστεί μαζί μου? Πέρα από αυτά υπάρχουν metrics & αριθμοί που αξιολογούν τη δουλειά μας. Πως ακριβώς αξιολογείται το design?

4) Mιας που ο dimsis υποστηρίζει ότι SEO είναι να ανεβάζεις στις πρώτες θέσεις sites τα οποία δεν αξίζει να βρίσκονται εκεί, θα παρακαλούσα να μου υποδείξει κάποιος πως θα πάρει ενα εταιρικό site 3-4 σελίδων (προφιλ, υπηρεσίες, επικοινωνία) και θα το κάνει να βγει ψηλά σε competitive keywords. Το σκεπτικό ξαναλέω είναι να προσπαθείς να δώσεις value στο ίδιο το site και σταδιακά να το βελτιστοποιήσεις ώστε να διεκδικήσει θέσεις που του "αξίζουν"

Επίσης πως καθορίζουμε τι αξίζει να βγαίνει στα SERPs. Ποιός από εμάς είναι αυτός ο υπέρτατος δικαστής που θα πει ότι αυτό το site είναι για πέταμα και όχι για το Google. Αν ο πελάτης έχει ξενοδοχείο στην Αλεξ/λη και θέλει να προωθηθεί για το keyword "ξενοδοχεία Αλεξανδρούπολη" με πιο κριτήριο θα κρίνουμε ότι δεν πρέπει να βγαίνει? Προφανώς και αν ήθελε να βγαίνει για το keyword "παπούτσια" θα ήταν άσχετο.

Επιπλέον, μπορεί να μου δείξει κάποιος μερικά ελληνικά SPAM sites που βγαίνουν ψηλά στο Google λόγο SEO, απλά και μόνο για να βγάζουν χρήματα από τη διαφήμιση? (ρε παιδιά ας είμαστε λίγο σοβαροί, πιστεύετε ότι υπάρχουν πολλά ελληνικά μικρά sites που ζουν από τη διαφήμιση?)


5) Εκπαίδευση: Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι ο κόσμος δεν ξέρει περί Search Marketing. Και γι'αυτό είναι εύκολο να "ξεγελάσεις" κάποιον. Και προφανώς αυτό είναι πρόσφορο έδαφος για πολλούς ώστε να κάνουν μια μικρή αρπαχτή και να βγάλουν κάτι.

Παρόλαυτα δεν βλέπω να γίνεται κάτι οργανωμένο για να εκπαιδευτεί ο κόσμος. Δεν θυμάμαι να είπε κάποιος παιδιά ας διοργανώσουμε μια ημερίδα για να ενημερώσουμε τον κόσμο για best practices, για το τι αποτελέσματα είναι λογικά να περιμένει ο πελάτης, για το τι είναι black hat & white hat.

Αφου λοιπόν το FS έχει τον κόσμο και τη γνώση, υπάρχει και η απαραίτητη ζήτηση τότε δείτε το αυτό ως πρό(σ)κληση. Διοργανώστε κάτι και εμείς από την πλευράς μας θα το στηρίξουμε και χρηματικά (όχι δεν ψάχνω για διαφήμιση - sponshorship). Και για να προλάβω "καλόβουλες" ερωτήσεις να σας πω ότι σαν Mindworks έχουμε διοργανώσει πάνω από 6 δωρεάν εκπαιδευτικά σεμινάρια, έχουμε κάνει δωρεάν trainings σε μεγάλα ad agencies, ενώ εγώ προσωπικά ήμουν εισηγητής σε πάνω από 25 σεμινάρια Search Marketing από το 2006.

6) Σχετικά με τα sites των εταιριών: Δεν ξέρω για τις υπόλοιπες εταιρίες που αναφέρθηκαν οπότε θα μιλήσω μόνο για εμάς. Δυστυχώς λόγω περιορισμένου χρόνου τα κείμενα μας (στο SEO) έχουν μείνει τα ίδια σχεδόν τα τελευταία 2χρόνια. Πολλά έχουν αλλάξει από τότε. Δεν χαίρομαι για αυτό όπως δεν χαίρομαι για το γεγονός ότι δεν ασχοληθήκαμε να κάνουμε "SEO" στο δικό μας site.

Αλλά δεν έχω και κανένα πρόβλημα να το παραδεχτώ δημόσια (όπως έχω κάνει και στο παρελθόν στο FS). Και όπως γνωρίζετε η παροιμία σχετικά με τα "παπούτσια του τσαγκάρη" ισχύει σε μεγάλο βαθμό στον κλάδο μας. Στο κάτω-κάτω βλέπω και το website του Δημήτρη (www.siskopoulos.gr) το οποίο είναι υπο κατασκευή. Τι πάει να πει αυτό? Ότι δεν είναι καλός επαγγελματίας. Ας μη βγάζουμε τόσο εύκολα συμπεράσματα.

7)
Δηλαδή ο SEO expert τι θα κάνει; θα γράφει το "πρωτότυπο περιεχόμενο" του site του πελάτη του; ή θα έχει πάντα τις γνώσεις και πρόσβαση στον κώδικα ώστε να τον κάνει πιο καθαρό; και πως θα αλλάξει το γραφικό περιβάλλον του Χ site όπου πουλάει τις υπηρεσίες του δηλαδή; Πες ότι έφτιαξα εγώ ένα site για έναν πελάτη μου, θα μου πάρεις εσύ τηλέφωνο και θα μου πεις για αλλαγές που θέλεις στον κώδικα μου και στο gui μου;
Η πολύ απλή απάντηση στα παραπάνω είναι ΝΑΙ.
Αν έχετε δουλέψει με "μεγάλους" πελάτες θα έχετε δει ότι (από την πλευρά του SEO) δεν σου επιτρέπουν εύκολα να "βάλεις χέρι" στο site τους. Οπότε η δική μας δουλειά είναι σε μεγάλο βαθμό consulting στο πως να βελτιώσεις το website σου από όλες τις απόψεις. Και ναι ενα σωστό SEM Agency θα πρέπει να έχει και στο ενεργητικό του κειμενογράφους για να βελτιώνει τα κείμενα των πελατών.

Η πραγματική δουλειά του SEO είναι να λειτουργεί συμβουλευτικά προς τον πελάτη και να συνδέει όλους τους υπόλοιπους σε ένα καλό αποτέλεσμα.

8)
Όλα αυτά που αναφέρεις εκτός του περιεχομένου, ήταν ανέκαθεν δουλειά που έκαναν, κάνουν και πρέπει να κάνουν οι developers και οι designers.
Συγνώμη αλλά η δουλειά του developer είναι το coding και το designer το design. Αν θέλετε τη γνώμη μου για ενα σωστό site χρειάζεστε εναν IT project manager, εναν usability consultant, εναν web strategist, εναν search marketer, εναν copywriter, εναν GUI designer, εναν graphic designer και εναν developer (το νούμερο ενα είναι εικονικό προφανώς) . Επειδή λοιπόν σχεδόν κανείς δεν μπορεί να αντέξει ένα τέτοιο σχήμα, πολλές φορές ο SEO εξυπηρετεί αυτούς τους παράλληλους ρόλους (όταν βέβαια έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία)

Ξέρετε ποιο είναι το βασικότερο πρόβλημα στα πιο πολλά CMS πελατών που συναντάμε? Ότι δεν μπορείς να διαχειριστείς ανεξάρτητα το title tag σε κάθε σελίδα.
Είναι δύσκολο να γίνει? Όχι βέβαια!

Απλά το dev team does not give a shit για να το πω απλά. Μπορεί να ξέρω ότι είναι καλό να το φτιάξω σωστά, αλλά αφού ο πελάτης δεν μου πληρώνει τις επιπλέον ώρες που θα φάω και ούτε θα ξέρει να το αξιοποιήσει σωστά τότε γιατί να το κάνω. Αυτή είναι η κλασσική ατάκα που παίζει...
Από την άλλη και ο ίδιος ο πελάτης λέει: "Γιατί να βάζω διαφορετικό title tag? Δε μου κάνεις τον τιτλο του άρθρου να βγαίνει και στο title tag, και σε heading και σε meta για να μην κουράζομαι?"

Οπότε που καταλήγουμε? Στην εκπαίδευση και στα χρήματα. Το SEO δεν είναι πυρηνική φυσική αλλά πρέπει να καταλαβαίνεις βασικές αρχές και να είσαι διατεθειμένος σαν πελάτης να επενδύσεις χρόνο και χρήμα.

9)
Γιατί πανούκλα; Γιατί παρόλο που θα ακούσετε τους περισσότερους να ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιούν ηθικώς σωστές πρακτικές για να ανέβουν σε θέσεις αποτελεσμάτων, αυτοί που θα βρείτε τις περισσότερες φορές στις πρώτες θέσεις θα έχουν χρησιμοποιήσει Blackhat, κρυφά κείμενα, cybersquatting για link back στα site που θέλουν να ανεβάσουν ψηλότερα, Link Farms, email / blog / forum spamming, μη ενεργά links στα site τους και πολλές άλλες ανήθικες τεχνικές με μοναδικό στόχο την πρωτιά.
Για πες μερικά παραδείγματα? Θα χαρώ να τα προωθήσω σε κάποιους υπευθύνους στο Google. Όμως ας μην καταδικάζουμε εναν ολόκληρο κλάδο και μετά δε μιλάμε... Μου θυμίζει λίγο τους πολιτικούς με το " αν ανοίξω εγώ το στόμα μου... έχω στοιχεία εγώ..." .

Εφόσον λοιπόν εντοπίζει κάποιος κάτι SPAM ας το αναφέρει. Υπάρχει και το submit spam complaint στο Google ( http://www.google.com/contact/spamreport.html )

Κλείνοντας να ζητήσω και πάλι συγνώμη για το μέγεθος και για τις σκόρπιες σκέψεις. Ήθελα να απαντήσω από την αρχή αλλά δυστυχώς η μέρα έχει μόνο 24 ώρες :-)

Θα ήθελα πάντως να δω και τις απόψεις και άλλων από το χώρο του Search Marketing (και όχι βεβαίως από SEO Experts μιας που δεν υπάρχει αυτό το πράγμα στην Ελλάδα)
Costas Mantziaris
Mindworks interactive

SEO, Internet Marketing and more...
Visit our blog: www.mindworks.gr/blog

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 05 Φεβ 2009 12:55

Dude Geobak να πεις στη mindworks ότι απαγορεύεται να έχουν παραποιημένο σε ασπρόμαυρο το σήμα του professional κάτω δεξιά στο footer. Επίσης και χωρίς link για να μπορούμε να το επαληθεύσουμε. Λογικό είναι να το θεωρήσω απάτη, ειδικά μετά την περίπτωση της atcom. Οπότε συμβούλευσέ τους σχετικά μιας και που από ό,τι βλέπω έχεις στενή σχέση. Ούτως ή άλλως η μεγαλύτερη επιτυχία τους είναι το 7% conversion rate στο akazoo :)

Ρε πως ανακαλύπτουμε ποια μέλη ανήκουν σε ποια εταιρεία :)
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

CostasM
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 18 Αύγ 2006 14:26
Τοποθεσία: The Globe
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από CostasM » 05 Φεβ 2009 13:04

cdhyper έγραψε:Για 2 δευτερόλεπτα μπήκα στο site των super duper seo experts mindworks και atcom (η 2η ξέρω κι εγώ ότι είναι καλή στο development) και στους 2 διαπίστωσα απάτη γιατί διαφημίζουν ότι είναι google adwords qualified companies ενώ δεν μπορούν να είναι companies (δεν πιστοποιούνται ολόκληρες εταιρείες στην Ελλάδα) και είναι qualified individuals. Κάνε click στην atcom στον ανάλογο εικονίδιο και θα το καταλάβεις.

Με ένα email στη Google υπάρχει πιθανότητα να φάνε ένα ban όλο δικό τους. Εγώ είμαι ο μαλάκας της υπόθεσης δηλαδή που δεν εξαπατώ τον κόσμο και λέω ότι είμαι adwords qualified professional και όχι adwords qualified company;

Άσε που η mindworks λέει ότι το μεγαλύτερο επίτευγμά της είναι 7% conversion rate σε ένα site με δωρεάν εγγραφή. Δηλ. αν το site μοιράζει δωρεάν playstation3, το 7% conversion rate είναι επιτυχία; Πάω στοίχημα ότι το freestuff έχει σαφώς μεγαλύτερο conversion rate και ότι ο cordis είναι ο super γαμάω seo expert.
Καταρχήν νομίζω ότι είναι καλή ώρα να ανακαλέσεις τόσο για εμάς (Mindworks) όσο και για την Atcom. Νομίζω ότι δεν έγινα επιθετικός απέναντι σε κανένα και δεν νομίζω ότι έχει καμιά λογική (από τη νομική πλευρά του θέματος) να αποκαλείς εταιρίες όπως τη Mindworks "απάτη". Καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Καλό είναι να ελέγχουμε κάποια πράγματα πριν μιλήσουμε δημόσια.
Η Mindworks έχει να δείξει το μεγαλύτερο ίσως πελατολόγιο (σε επίπεδο Search Marketing) στην Ελλάδα, έχει πιστοποιηθεί ως Company και όχι ως individual (φαντάζομαι κατανοείς τη διαφορά) και έχεις μερικά από τα πιο δυνατά case studies να δείξει. Τέλος έχει βραβευτεί με το μοναδικό Effie Award που έχει δοθεί στην Ελλάδα για καμπάνια Search Marketing.

Θα χαρώ να μάθω το conversion rate του FS σε επίπεδο visitors to members. Όταν δουλέψεις πάνω σε πραγματικά δύσκολα projects τότε ίσως καταλάβεις τι σημαίνει CR 7% για ενα Social Network.
Costas Mantziaris
Mindworks interactive

SEO, Internet Marketing and more...
Visit our blog: www.mindworks.gr/blog

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 05 Φεβ 2009 13:08

CostasM
Σε design & development μπορείς να πουλήσεις όσο αέρα θες. Ξέρετε κανέναν πελάτη να κατανοεί τι είναι σωστός κώδικας?
Αέρας δεν είναι ό,τι δεν κατανοεί ο πελάτης, αλλά ότι δεν αποδεικνύεται επιστημονικά με οποιαδήποτε αντικειμενική επιστημονική μέθοδο.

To SEO δεν έχει σκοπό να βελτιώσει το site για ανθρώπους αλλά για τις μηχανές αναζήτησης. Η προσβασιμότητα βελτιώνει το site για ανθρώπους. Οπότε υπάρχει μια εννοιολογική σύγχυση εδώ.

Στο search δεν είσαι καθόλου υπόλογος για το αποτέλεσμα που θα φέρεις γιατί στο μεγαλύτερο ποσοστό του δεν εξαρτάται από σένα αλλά από το content και την μηχανή αναζήτησης. Αν εγγυάσαι αποτέλεσμα που δεν εξαρτάται από σένα συγχαρητήρια, πρωτοτυπείς.

Τέλως θα ήθελα πάρα πολύ να μας αναλύσεις την αξία του 7% conversion rate σαν την καλύτερή σας δουλειά σε ένα site με δωρεάν εγγραφή. Σε ένα site που μοιράζω δωρεάν μπανάνες θα καυχηθείς ότι μου δίνεις 15% conversion; Και 50% να μου έδινες αποτυχία θα ήταν.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 05 Φεβ 2009 13:12

CostasM ρίξε μια ματιά στο qualified logo σου και στα guidelines του google. Το logo πρέπει να το παραθέτεις ΩΣ ΕΧΕΙ και κανονικά θα έπρεπε να είναι και linkable. Αν είχες το link θα μπορούσα να σε επαληθεύσω. Η Atcom που το έχει, την επαλήθευσα και είναι όντως απάτη. Αλλά αυτό όπως είπα είναι το λιγότερο.

Διάβασε το παραπάνω post μου και θα καταλάβεις.

Εσύ λέγοντας seo έχεις κάνει ένα συνονθύλευμα business consultancy/usability/marketing/events/lifestyle. Βάλε και ηλιόσπορους μέσα και είσαι οκ.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

CostasM
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 18 Αύγ 2006 14:26
Τοποθεσία: The Globe
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από CostasM » 05 Φεβ 2009 13:21

cdhyper έγραψε:CostasM ρίξε μια ματιά στο qualified logo σου και στα guidelines του google. Το logo πρέπει να το παραθέτεις ΩΣ ΕΧΕΙ και κανονικά θα έπρεπε να είναι και linkable. Αν είχες το link θα μπορούσα να σε επαληθεύσω. Η Atcom που το έχει, την επαλήθευσα και είναι όντως απάτη. Αλλά αυτό όπως είπα είναι το λιγότερο.

Διάβασε το παραπάνω post μου και θα καταλάβεις.

Εσύ λέγοντας seo έχεις κάνει ένα συνονθύλευμα business consultancy/usability/marketing/events/lifestyle. Βάλε και ηλιόσπορους μέσα και είσαι οκ.
Για το χρώμα και μόνο έχεις δίκιο και θα φροντίσω να αλλαχτεί. Thanx για την παρατήρηση.
Τα υπόλοιπα θα ήταν καλύτερα να δεις εδω http://www.mindworks.gr/company/milestones

Όπως είπαμε καλό είναι να ψάχνεις πριν μιλήσεις.

Εγώ φίλε μου αντιμετωπίζω το Search Marketing (οχι SEO) όπως αντιμετωπίζεται σε λίγο πιο προηγμένες αγορές από την Ελληνική. Ηλιόσποροι ή μη οι πελάτες μας μάλλον έχουν άλλη γνώμη για την αποτελεσματικότητα και το added value που προσφέρουμε.

Εσύ τι ακριβώς έχεις συνισφέρει στο χώρο του Search Marketing? Για να μπορεί και ο κόσμος να κάνει συγκρίσεις...
Costas Mantziaris
Mindworks interactive

SEO, Internet Marketing and more...
Visit our blog: www.mindworks.gr/blog

Άβαταρ μέλους
scoobby
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2007 13:46
Τοποθεσία: naxos town,greece.
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από scoobby » 05 Φεβ 2009 13:21

CDHYPER To SEO δεν έχει σκοπό να βελτιώσει το site για ανθρώπους αλλά για τις μηχανές αναζήτησης.

To bounce rate εχει να κανει με ανθρωπους και αφορα και το σεο
και τα conversions κ.τ.λ. που υποκειντε στο search marketing εχουν να κανουν με ανθρωπους επισης.
Τωρα το να κατηγορεις καποια εταιρια οτι δεν εχει καποιο qualify και ενω σου ερχοντε αδιασειστα στοιχεια στο καπακι οτι το εχει και να μην ζητας συγνωμη το θεωρω οτι εδω ειναι το τσαρδι μου και λεω οτι γουσταρω.
Εξαλου φενεται τι ανθρωπος ειναι ο εκπροσωπος της mindworks απο τα ποστ στο μπλογκ του εκει που του λεει η αλλη εταιρια εχω και εγω τετοιο qualify και ενω δεν εχει τετοιο δεν το επισημαινει ο ιδιος που το εχει!.

Αυτα απο την δικη μου (εταιρια) :hammer:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες