SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις. Θέματα προς συζήτηση.

Συντονιστές: Super-Moderators, Reporters

Απάντηση
CostasM
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 18 Αύγ 2006 14:26
Τοποθεσία: The Globe
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από CostasM » 01 Νοέμ 2009 20:36

PS: Σε μερικούς βγήκε σε καλό πάντως η συμμετοχή εδώ μέσα. Γλείψε γλείψε κατάφεραν και βρήκαν και δουλειά σε αυτούς που έγλειφαν
Αναρωτιέμαι πάντως αν υπάρχει κάποια εταιρία που θα έκανε προσλήψεις με βάση μερικές αναφορές από ενα συγκεκριμένο thread σε ενα forum...

Από όσο γνωρίζω οι εταιρίες ούτε δημόσιο είναι, ούτε φιλανθρωπικά ιδρύματα. Προσωπικά, όταν κάνω προσλήψεις ψάχνω για άλλα πράγματα πέρα από το "γλύψιμο". Όπως π.χ το άτομο που προσλαμβάνω να βγάζει ποιοτική δουλειά, να μαθαίνει γρήγορα κλπ . Βottom line να βγάζει τα λεφτά που πληρώνεται.

Αν πιστεύει κάποιος ότι μερικά links κάνουν εναν επιτυχημένο job candidate τότε μάλλον δεν έχει κάνει recruitment ποτέ στη ζωή του :-) Αν πάλι έχει εταιρία και κάνει έτσι επιλογή προσωπικού, τότε καλή τύχη... Σίγουρα θα τη χρειαστεί.

Just my 2cents
Costas Mantziaris
Mindworks interactive

SEO, Internet Marketing and more...
Visit our blog: www.mindworks.gr/blog

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 01 Νοέμ 2009 21:04

Σχηματικά το είπε ο dimsis.

Απλά λέγαμε πώς ο Geobak είχε στο πίσω μέρος του μυαλού του να προσληφθεί σε εσάς και εκείνος μας διέψευδε συνεχώς. Δεν είμαστε χτεσινοί ούτε παράλογοι. Απλά όταν χώνεται κάποιος και ζητάει συνεχώς επιβεβαίωση εισπράττει και τις ανάλογες απαντήσεις.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από dimsis » 01 Νοέμ 2009 22:43

CostasM έγραψε:Αν πιστεύει κάποιος ότι μερικά links κάνουν εναν επιτυχημένο job candidate τότε μάλλον δεν έχει κάνει recruitment ποτέ στη ζωή του :-) Αν πάλι έχει εταιρία και κάνει έτσι επιλογή προσωπικού, τότε καλή τύχη... Σίγουρα θα τη χρειαστεί.
Εδώ με τα "μερικά links" που αναφέρεις, βλέπουμε να στήνονται ολόκληρες επιχειρήσεις και ολόκληρη "βιομηχανία" τριγύρω τους, στο recruitment θα κολλήσουν; :wink:

Άβαταρ μέλους
fafos
Script Master
Δημοσιεύσεις: 6227
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004 03:09

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από fafos » 01 Νοέμ 2009 23:15

CostasM έγραψε: Just my 2cents
krathse ta 2 cents soy filtate Costa... erxontai dyskoloi kairoi.. kai idiaitera stis "megales" etaireies tou xorou sthn Ellada (den einai anekdoto to "megales", alhtheia leo :lol: )
Οι πάνες και οι πολιτικοί πρέπει να αλλάζονται συχνά για τον ίδιο λόγο...

ALR
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: 09 Απρ 2005 17:30

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από ALR » 02 Νοέμ 2009 09:49

cdhyper έγραψε:Σχηματικά το είπε ο dimsis.

Απλά λέγαμε πώς ο Geobak είχε στο πίσω μέρος του μυαλού του να προσληφθεί σε εσάς και εκείνος μας διέψευδε συνεχώς. Δεν είμαστε χτεσινοί ούτε παράλογοι. Απλά όταν χώνεται κάποιος και ζητάει συνεχώς επιβεβαίωση εισπράττει και τις ανάλογες απαντήσεις.
Πιθανότα ισχύει αυτό που λες για το πίσω μέρος του μυαλού του, αλλά δεν νομίζω ότι είναι κατακριτέο.
After all, ξέρεις καμιά πιο γνωστή εταρία που πραγματεύεται το συγκεκριμένο αντικείμενο που ενδιαφέρει τον Geobak, από τη mindworks;
Γίνονται πραγματάκια

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 02 Νοέμ 2009 11:33

Κατακριτέο είναι να το αποκρύπτει και να το διαψεύδει σε μια συζήτηση μεταξύ φίλων όπως είναι το freestuff. Και για εμάς είναι κακό και για τους αναγνώστες.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από dimsis » 09 Ιουν 2010 10:01

Το SEO για κινητά είναι η νέα φούσκα
Mobile SEO is the New Bubble

elorant
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 23:09

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από elorant » 09 Ιουν 2010 10:15

Και το ίδιο το SEO φαίνεται πως δεν θα μας βασανίζει για πολύ ακόμα.

http://weblogs.hitwise.com/robin-goad/2 ... gines.html

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από dimsis » 09 Ιουν 2010 10:42

Θα το γυρίσουν σε social network /media SEO περισσότερο έπειτα. Θα βρουν άκρη.
Έτσι και αλλιώς και τώρα όπου βλέπουν sites - με πολύ κόσμο και κίνηση, προσπαθούν να τα εκμεταλλευτούν για διαφήμιση / προώθηση. π.χ. το twitter έχει πήξει από τέτοιους, στο fb τα ίδια, στο youtube εκτός των spam comments έχουμε τα viral videos κ.ο.κ.

elorant
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 23:09

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από elorant » 09 Ιουν 2010 12:55

Άλλο η διαφήμιση γενικά κι άλλο το SEO. Εμένα ως χρήστη με ενδιαφέρει να έχω φερέγγυα αποτελέσματα αναζήτησης γι αυτό και με ενοχλεί το SEO. Η εισβολή των διαφημιστικών στα social media είναι άλλη ιστορία, εξόχως πονεμένη βέβαια.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 09 Ιουν 2010 12:56

οκ μωρέ και το facebook τα πάει καλά επειδή κάνει black hole seo :kaloe:
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από dimsis » 09 Ιουν 2010 13:02

elorant έγραψε:Άλλο η διαφήμιση γενικά κι άλλο το SEO.
Εννοείται. Γενικότερα το ανέφερα σε σχέση με το link που έδωσες για τα social networks που ξεπερνούν σε δημοφιλία σιγά σιγά και τις search engines αλλά και επειδή έχουν γίνει αρκετές αναφορές στο web marketing και εδώ μέσα.

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από KGP » 06 Σεπ 2010 15:26

How SEO is breaking the web (and killing Google)
By Matthew Buckland

The web is in trouble. Big trouble. It’s not the first time. It was also in trouble in the mid ’90s. But then Google saved it, ushering in a new era of search. People forget how impossible good content was to find in those days. Critics routinely lambasted the web for the rubbish on it.

Those were the days of Altavista, Hotbot, Lycos and a host of search engines that would regularly return results of dodgy, random websites. It’s not that there wasn’t good content on the web, it’s just that we couldn’t find it very easily.

Google, with its lauded PageRank algorithm, was able to mine the beautiful diamonds in a very rough rough, mercifully elevating them to front pages of search results. Suddenly, when we searched, we found the good stuff. The bad stuff didn’t disappear, it was relegated to its justified position in the content hierarchy: Obscurity. It’s why Google suddenly emerged as the undisputed king of search and, all around it, rivals crumbled.

But now, it’s back to the future. Once again, the web is threatened. And there is doubt about whether this time a knight in shining armour like the Google of the 90s will be able to fix it. It seems an impossible problem to solve.

Companies like Facebook and Apple would have you think the solution lies in their closed walled-garden platforms where quality is policed and options are limited. These are controlled, rigid and templated worlds – or "velvet prisons" as Newsweek columnist Jacob Weisberg eloquently puts it.

So what’s changed? Well for one, the internet has exploded. There are more people using the internet than ever before. Close to two-billion people are online, which on a global scale, means about 30% penetration amongst a world population that is approaching seven billion.

Humans are now producing and distributing more online content than ever before. In the days of the early web this was given expression via bulletin boards, then forums, and then broadly the so-called "Web 2.0" movement. Now it’s called social media. It’s democratised content, given voice to the voiceless, and it’s smashing traditional power and information structures. This is a good thing. It’s good for diversity.

But we’ve also discovered that, in the words of former Lead Digg Architect Joe Stump at a recent Johannesburg tech conference, "humans like to produce a lot of crap". There is a dystopian fact of life here — people, not trained, versed or sensitised in the skill of content production are producing content at an alarming rate with scant respect or understanding of the craft.

The content game is wide-open. It’s no longer monopolised by professional writers and journalists, and yes, it should never be again. But with this, an uncomfortable, nagging truth has emerged: People who don’t really have content’s best interests at heart are producing content at a furious rate.

This doesn’t bother respected media commentator Clay Shirky who puts this into the "Let it happen" category. Much of the nonsense is innocuous, and some of it serves important sub-cultural functions beyond the actual form of that content. LoLCats is an important meme and phenomenon, regardless of what the elite may think of it.

So, let it happen then. Why be a control freak about it? Why take an elite view? We are not censors. But there is a problem: When content like this clogs search engines, suffocates search results and gets in the way of the good stuff.

Google appears to be losing the battle. For years its sharp engineers seemed to stay ahead of the spammers, the gamers and the so-called black-hat search engine optimisers who were bent on manipulating search engine rankings.

But Google can’t win because it is outnumbered: It’s the web versus Google. No matter how ingenious its engineers or how complex its Pagerank algorithms, people seem to be cracking the search engine. And it’s not Google’s fault. It’s the result of a practice called Search Engine Optimisation (SEO).

SEO is killing the web. SEO is pushing search result quality down and artificially inflating junk. It’s breaking the web. In an age where every person and every company is effectively a media company, quality is being overrun by quantity. Many SEO practitioners seem to care less about the quality of their service or content than their Google rank.

Some companies tack search engine-friendly Wordpress blogs to their main sites for no reason other than to elevate their rankings in search results. These Wordpress sites are then shovelled full of content with the primary aim of getting into search engines and getting the user to their site to purchase. Educating and informing the user is a secondary aim, or at worst not a consideration.

SEO should be 20% of a site’s effort. The other 80% of search engine attraction should be driven by quality and relevance of content or a service.

And here is the crux of the problem: Content is not the end-in-itself, but becomes a means-to-an-end. It’s not content meant to give you — the user, viewer, consumer — independent advice produced with care, balance and objectivity. Its primary reason is for SEO.

There will be those who argue that there is no reason why they can’t do both. I argue they can’t. They are compromised. Quality content is always an end in itself. If it’s a means to an end – it has another agenda. It’s not content I want to read. In the end, these sites risk merely becoming nothing more than "content farms".

Maybe this is why closed, quality search niches like Google News and Google Scholar were created? Maybe this is the real future of Google, the real future of search, the real future of the web? If this is the case, we’ve come full circle as a civilisation. We’ve said goodbye to the anarchic, chaotic experiment that was the web and hello to controlled, monitored platforms.

http://memeburn.com/2010/09/how-seo-is- ... ging-googl
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
Geobak
SEM Moderator
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008 19:04
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από Geobak » 22 Σεπ 2010 18:30

SEO Is Here To Stay, It Will Never Die

Κομμάτια απο το post:

"No, SEO is not about tricking search engines, nor spamming links, nor ruining web design. It’s about building good content, understanding the ways people might seek it — including the words they might use — and ensuring the content is search engine friendly along with being human friendly."


"SEO is about understanding how these search engines get their information and what should be done to gain free traffic from them. SEOs — and search marketers in general — understand the process of search, and they tap into that process to attract visitors"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Geobak την 22 Σεπ 2010 22:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

SEO / marketing business στο web: Η πανούκλα του διαδικτύου

Δημοσίευση από cdhyper » 22 Σεπ 2010 20:10

Dealing with Swindlers and Devils: Literature and Business Ethics
http://www.springerlink.com/content/x1041j786u456g18/

Journal of Business Ethics
Volume 58, Number 4, 359-373
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες