Κίνηση με γρανάζια

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
majuranus
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: 01 Μαρ 2006 19:47
Τοποθεσία: Veria
Επικοινωνία:

Κίνηση με γρανάζια

Δημοσίευση από majuranus » 31 Ιαν 2009 16:43

Γεια σας, Έχω ένα plane και δύο γρανάζια τα οποία δημιούργησα τα γρανάζια έχουν στο κέντρο τους μια τρύπα απ' όπου πέρασα ενα κύλινδρο και έβαλα για καπάκι ένα ημισφαίριο.

Μπορώ με havoc ή κάτι αντίστοιχο όταν περιστρέφω το ένα γρανάζι να περιστρέφεται και το άλλο αυτόματα??? η απλά να κάνω keyframes με 360ο?

Σας δείχνω τι εννοώ[/img]
Συνημμένα
gears.jpg

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Κίνηση με γρανάζια

Δημοσίευση από paink1ller » 31 Ιαν 2009 17:33

τι προγραμμα?
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
majuranus
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: 01 Μαρ 2006 19:47
Τοποθεσία: Veria
Επικοινωνία:

Κίνηση με γρανάζια

Δημοσίευση από majuranus » 31 Ιαν 2009 17:35

σωστα... 3ds studio max :D

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Κίνηση με γρανάζια

Δημοσίευση από EneMe » 31 Ιαν 2009 17:36

Nα σημειωθεί πως -άσχετα με το αν γίνεται αυτό που ζητάς- γρανάζια ίδιας διαμέτρου γυρνούν με την ίδια ταχύτητα. ;)

Άβαταρ μέλους
majuranus
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: 01 Μαρ 2006 19:47
Τοποθεσία: Veria
Επικοινωνία:

Κίνηση με γρανάζια

Δημοσίευση από majuranus » 31 Ιαν 2009 17:39

Ναι, κατάλαβα τι λες απλά είπα να το κάνω επιστημονικά :)

Βρήκα ένα τρόπο απλά παίζω λίγο στα τυφλά με τις ρυθμίσεις το rigid body και λέω μήπως κάποιος έχει μια καλύτερη άποψη. Πάντως είναι αρκετά ενδιαφέρον και αν μπορεί κάποιος να σχεδιάσει με ακριβή κλίμακα γρανάζια να δει μια κίνηση ρεαλιστική!!

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Κίνηση με γρανάζια

Δημοσίευση από paink1ller » 31 Ιαν 2009 17:50

ειτε εχουν την ιδια διαμετρο ειτε διαφορετικη μπορεις να κανεις wiring τα Zrotations. 5 δευτερολεπτα δουλεια!

Mε reactor μην το παλευεις εκτως αν θες να πεφτει καμια μπιλια πανω στο ενα και να κουνιεται τοτε.

Δες το max αρχειο που εκανα εδω. Γυρνα καποιο απο τα 2 περι των Z αξονα και δες το αλλο.
Τωρα που εχουν ιδια διαμετρο στο wiring βαζεις Ζrotation = -Zrotation.
Aν πχ το ενα ηταν μικροτερο τοτε βρισκεις τον λογο των διαμετρων και πολλαπλασιαζεις το ενα απο τα objects.
px Ζrotation = 0.5 * -Zrotation και ετσι θα γυρναει με τις μισες στροφες.
Συνημμένα
granazia.rar
max scene
(15.12 KiB) Μεταφορτώθηκε 266 φορές
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
majuranus
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: 01 Μαρ 2006 19:47
Τοποθεσία: Veria
Επικοινωνία:

Κίνηση με γρανάζια

Δημοσίευση από majuranus » 31 Ιαν 2009 18:36

Τι έκανες wiring? πως το έκανες αυτό???? καλό

είναι modifier?

Άβαταρ μέλους
majuranus
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: 01 Μαρ 2006 19:47
Τοποθεσία: Veria
Επικοινωνία:

Κίνηση με γρανάζια

Δημοσίευση από majuranus » 31 Ιαν 2009 18:38

a ela to vrika...

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες