Mordak Brelliar

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από ne3go » 11 Φεβ 2009 22:21

Το ερέθισμα για την εικόνα είναι το concept του Arnie Swekel (link: http://nightmare.org/dnd/gallery/main.p ... temId=6049). Οι λεπτομέρειες (ελλείψει normal map) βγήκαν από bump και μοντέλα κοντά στις 200.000 πολύγωνα. Τα texture του δωματίου και του ραβδιού είναι έτοιμες photo, ενώ του τύπου polypainting. Χρησιμοποίησα και ελάχιστο volume light για ατμόσφαιρα.Οποιαδήποτε παρατήρηση και σχόλιο ευπρόσδεκτα!

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από Zizo » 12 Φεβ 2009 00:38

ωραίο
με τι πρόγραμμα τον μοντελάρισες?
zbrush?
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από ne3go » 12 Φεβ 2009 01:03

Mε Max το low-poly model, μετά στο zbrush για sculpting και texturing, και render στο Max με Vray.

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από thanulee » 12 Φεβ 2009 08:37

Anevase mia pio megali foto k pio fwteini :)

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από ne3go » 12 Φεβ 2009 10:48

Πιο μεγάλη από 1200x800?

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από paink1ller » 12 Φεβ 2009 14:50

Αν καταλαβα καλα ne3go προσπαθησες να πιασεις την ατμοσφαιρα και το feel του σχεδιου και οχι να πετυχεις καποιο φωτορεαλιστικο με βαση το σχεδιο.

Αν ναι τοτε φιλε εκανες καταπλικτικη δουλεια ! Πολυ καλη 2Dto3D copia μπραβο.
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από ne3go » 12 Φεβ 2009 18:03

Thanks paink1ller !
Η αλήθεια είναι ότι αν έβγαινε και λίγο πιο φωτορεαλιστικό δε θα με χάλαγε! :lol:
Έτσι κι αλλιώς το sculpting βασίστηκε στο αρχικό σχέδιο που δεν είναι τόσο ρεαλιστικό αλλά ζωγραφικό.Απλά θα ήθελα να βρώ ένα ρεαλιστικό skin shader στο Vray, και να κάνω και τα normal map να δουλεψουν,αλλά μάταια, οπότε αρκέστηκα στο να βγει κάτι σαν illustration.

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από thanulee » 12 Φεβ 2009 22:19

sorry ne3go i othoni sti duleia einai gtp kai fainotan theoskoteino twra einai ok pu to vlepw xD poly wreo!

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από paink1ller » 13 Φεβ 2009 02:20

Ρεαλιστικο vray skin shader πασπαρτου δεν νομιζω να βρεις.
Αν ψαξεις λιγο θα δεις οτι οι περισσοτεροι που εχουν rendarei characters με vray εχουν φτιαξει ενα hybrid shader με 2side material, SSS και falloffs και δουλευει μονο για την συγκεκριμενη περιπτωση.
Βεβαια αν το καταφερεις μια φορα μετα το workflow για το επομενο μοντελο σου κινηται πανω κατω στα ιδια.

O vray ειναι πολυ δυνατος στα αρχιτεκτονικα(βεβαια προσωπικα δεν προκειται να πληρωνα ποτε τοσα λεφτα για τον αποκτησω εφοσων εχω τον mentalray) αλλα μεχρι εκει γιατι στερειται features.

Δοκιμασε τους αλλους renderers για SSS. H μερα με την νυκτα ειναι...
Δες την φωτο που εβαλα με τον mentalray και SSS.
Κοιτα μεχρι που εχει κανει scatter το φως απο το direct μεσα στο deep layer. Μεχρι πισω εχει φτασει και εχει να βαλεις και speculars και bump και οτι θες !
Toυ Vray ειναι για πεταμα. (σορρυ αν ειναι καποιος φανατικος vray αλλα truth to be told)
Συνημμένα
sssmpala.jpg
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από ne3go » 13 Φεβ 2009 10:25

Έχεις δίκιο για τα πλεονεκτήματα του Μental Ray στο SSS (εμένα με βολεύει και πολύ το ambient oclussion που έχει). Ένα μειονέκτημα που έχει είναι ότι κρασάρει εύκολα σε βαριές σκηνές σε σχέση με το Vray...Πρέπει να χρησιμοποιώ και τους 2 ανάλογα το project.

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από paink1ller » 13 Φεβ 2009 15:52

Aυτο για τα κρασαρισματα που λες δεν μπορω να το επιβεβαιωσω γιατι εγω δεν αντιπετωπισα προβλημα μεχρι 50.000.000polys που εχω δοκιμασει max.

Μηπως δεν ρυθμισες σωστα το BSP tree και τα memory conservations του mentalray? Στο λεω γιατι ενα λαθος BSP μπορει να σου φαει 500-1000MB μνημης σε 2.000.000polys scene αδικα.
Επισης ο Vray default εχει Auto επιλογη αν θα κανει static ή dynamic memory mapping οποτε οταν ειναι βαρια η σκηνη επιλεγει dynamic και την rendarei ανετα.
To BSP2 του 2009 ειναι πολυ καλο επισης...

32 η 64bit εχεις?
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από ne3go » 13 Φεβ 2009 17:30

32 bit σε Quad 6600 με 2Gb μνήμη.
Δεν έχω κάνει πολλά render-test με κανέναν απ'τους 2.Σε σκηνές κοντά στο εκατομμύριο πολύγωνα και με μεγάλα σχετικά textures, είχα προβλήματα μνήμης στον MR σε αντίθεση με τον Vray. Δεν έχω ρυθμίσει το BSP, στο conserve memory είχα βάλει κοντά στο 1800 ΜΒ.

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από paink1ller » 13 Φεβ 2009 18:04

Μαλλον BSP ηταν το προβλημα σου.
Το conserve memory σκετο δεν κανει τπτ. Πρεπει να τσεκαρεις και το use placeholder και το Map manager για να ξεφορτωνει γεωμετρια και textures απο την μνημη οταν δεν τα χρειαζεται.
Κατι που κανει ο vray αυτοματα με το dynamic δλδ.

Anyway.. δεν υπαρχει κατι που κανει ο Vray και δεν το κανει ο Mentalray ενω πχ υπαρχουν μερικα που κανουν o MR και ο FinalRender και δεν τα κανει ο Vray.
Μονο η light cache του Vray εντυπωσιαζει λιγο σαν υλοποιηση θα λεγαμε.

Θεωρειτικα με 32bit και normal texture sizes παιζει να rendareis μεχρι 20.000.000 τριγωνα αν τα εχεις ολα σωστα + το /3GB switch στο boot.ini των windows
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από ne3go » 13 Φεβ 2009 21:02

Ευχαριστώ για τα tips paink1ller! :wink:

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Mordak Brelliar

Δημοσίευση από BanOr » 21 Φεβ 2009 17:19

πολυ καλο μοντελο νικο!!
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες