Ερώτηση για κόστος ανα χίλιες εμφανίσεις κλπ

Τρόποι για να διαφημίσουμε προϊόντα, υπηρεσίες και ιστοσελίδες μέσα στο διαδίκτυο (AdWords, κτλ).

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Mandingueiro

Δημοσίευση από Mandingueiro » 19 Φεβ 2009 03:48

Είμαι άσχετος με AdWords και σκοπεύω να ξεκινήσω μια διαφήμιση αλλά θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα που δεν κατάλαβα.

Έστω ότι βάζω όριο τον μήνα να δίνω 100Ευρώ για τη διαφήμιση και το μέγιστο CPC 0,20ε.
Αυτό κάθε φορά που θα κλικάρει κάποιος θα τρώει τόσα. Το άλλο όμως που λέει cost per thousand impressions, σημαίνει ότι όταν έχω 1.000 εμφανίσεις θα μου πάρει τόσα και χωρίς να έχουν κλικάρει;

Με άλλα λόγια, υπάρχει πιθανότητα τα λεφτά που τους δίνω, να μην μετατραπούν σε κλικ; εστω καποια απο αυτα;

Επίσης, εγω στο Google τί ορίζω, τον μηνιαίο προυπολογισμό και το cost per click και αυτοί κανονίζουν τον ημερίσιο έτσι ώστε να έχω την βέλτστη εμφάνιση στη διάρκεια του μήνα;

Άβαταρ μέλους
p_pan

Δημοσίευση από p_pan » 19 Μαρ 2009 12:17

1. orizeis ena poso pou 8a xalaseis gia ka8e mera as poume 1.00€!
2. orizeis to kostos per click!
3. den exei kati allo.... to adwords den douleuei me emfaniseis alla me click.. opote s metraei ta click pou 8a ginoun kai oxi tis emfaniseis pou 8a kanei h diafimisi sou!
Αγράματος...

sometimes
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από sometimes » 15 Απρ 2009 21:03

Και πόσο πληρώνεις ανά click ;

Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ποσό ;

Άβαταρ μέλους
Simosmme
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Simosmme » 06 Μάιος 2009 01:25

όσο θες πληρώνεις ανά click, μπορείς και 0,01 απλά σε λέξεις που έχουν μεγάλη ζήτηση ο ανταγωνισμός σε ωθεί προς τα πάνω, δηλαδή πρέπει να πληρώσεις παραπάνω ανά κλικ άμα θες να εμφανίζεσαι σε σειρά που θα σε δουν.

Άβαταρ μέλους
lalistatos

Δημοσίευση από lalistatos » 27 Μάιος 2009 11:21

Επειδή το θέμα είναι αρκετά πολύπλοκο μερικές γρήγορες απαντήσεις.