Ποιο προγραμμα;

Σχόλια από τον χώρο του Web Design, Web Development.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
marcia

Ποιο προγραμμα;

Δημοσίευση από marcia » 26 Μαρ 2009 18:50

Πάλι δεν ήξερα που να το βάλω το post (μην προτρέχετε), και το έβαλα εδώ. Θα ήθελα να μου προτείνεται κάποιο πρόγραμμα web design που να είναι εύχρηστο δηλαδή να μην βασίζεται σε γλώσσα προγραμματισμού αλλά παράλληλα να έχει και αρκετά εργαλεία internet όπως το SEO ( αν έχω καταλά βει καλά, αν δεν έχω καταλάβει δεν πειράζει γιατί είμαι αρκετά άσχετη. Επίσης βρήκα στο internet κάποιες εταιρείες που προσφέρουν web design softwares αλλά είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτική απέναντι σε τυχόν μετέπειτα δεσμεύσεις. Για πείτε κάτι εύχρηστο αλλά αποτελεσματικό :D

Άβαταρ μέλους
ksarm

Ποιο προγραμμα;

Δημοσίευση από ksarm » 26 Μαρ 2009 23:10

Τι ακριβώς θες να κάνεις? Απλώς να φτιάξεις μια σελίδα; Τότε το word είναι μια χαρά.

Άβαταρ μέλους
ThyClub
Honorary Member
Επικοινωνία:

Ποιο προγραμμα;

Δημοσίευση από ThyClub » 26 Μαρ 2009 23:21

marcia.

Λες οτι είσαι λίγο άσχετη με προγραμματισμό. Τότε θα πρέπει να ξεκινήσεις απο τα βασικά. Όταν κάποια στιγμή μάθεις HTML μετά θα είναι πιο εύκολο να διαλέξεις το εργαλείο που χρειάζεσαι. Ο καλύτερος τρόπος για να μάθεις είναι να ακολουθήσεις βήμα βήμα τα μαθήματα που σου έδωσα.

marcia

Ποιο προγραμμα;

Δημοσίευση από marcia » 27 Μαρ 2009 13:18