Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Internet Marketing, Social Media watch

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Δημοσιεύσεις: 8574
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 13:03
Τοποθεσία: Womans' Brain
Επικοινωνία:

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από Basilakis » 01 Απρ 2009 23:59

Το facebook έχει γίνει πλέον καθημερινό μέσο για πάρα πολύ κόσμο. Μαγαζιά, cafes, εταιρίες προσπαθούν να το εκμεταλλευτούν για να προωθηθούν. Πολλές φορές όμως, αυτοί που κάνουν τη συγκεκριμένη δουλεία, δεν επιτυγχάνουν να κερδίσουν κόσμο, αλλά να τρελάνουν τους φίλους του δικτύου τους και αρκετές φορές να φύγουν και από το Friend Status.

Ας δούμε όμως κάποια βασικά βήματα για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε σωστά το Facebook για το promotion σας. Στο παράδειγμα θα χρησιμοποιήσω ένα Café Bar γιατί είναι και αυτό που έχω κάνει και όπως έχει αποδειχτεί, σωστά.
Καταρχήν η πρώτη φάση της δουλείας σας είναι να δημιουργήσετε ένα Group για το σκοπό σας. Δημιουργούμε λοιπόν την ομάδα, βάζοντας τα στοιχεία με την διεύθυνση ένα email επικοινωνίας. Δώστε βαρύτητα στα News που έχει. Προσθέστε αρκετή πληροφορία αλλά όχι Wall Texts. Οι χρήστες θα διαβάσουν τις πρώτες 4 γραμμές και από αυτές θα αποφασίσουν εάν προχωρήσουν παρακάτω.

Το επόμενο βήμα σας είναι να κάνετε invite τους φίλους σας στο group. Προσοχή: Εδώ ανακάλυψα πως δεν πρέπει να κάνετε invite αυτούς που δεν έχουν κάποια σχέση με το Group. Για παράδειγμα ένα πολίτικό group είναι πολύ επικίνδυνο για το πού θα σας οδηγήσει εάν κάνετε invite φίλους που δεν ενδιαφέρονται.

Έτσι λοιπόν, αφού κάνουμε invite φίλους, προχωράμε σε ένα ακόμη βασικό στοιχείο. Την κοινοποίηση. Χρησιμοποιήστε το. Πολλοί είναι αυτοί που δεν δίνουν βάση στα email τους και τα περνάνε έτσι. Ποίο εύκολα κάποιος διαβάζει κάτι που είναι στη «ροή» της κεντρική σελίδας του. Η κοινοποίηση πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα αλλά όχι και συνέχεια. Μην γίνεται ενοχλητικοί η κουραστικοί.

Τελευταία όμως αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα. Τα Quiz έρχονται το ένα πίσω από το άλλο καταλύοντας την κεντρική σελίδα μας μηνύματα. Ο τρόπος λοιπόν για να γίνει ορατό το μήνυμα σας στην κοινοποίηση είναι με ένα ωραίο κείμενο χρησιμοποιώντας ΚΕΦΑΛΑΙΑ σε κάποιες λέξεις. Το λογότυπο θα πρέπει να είναι ευδιάκριτο και εάν το έχετε με transparent background καλό θα είναι να αλάξετε σε κάτι έντονο, για να τραβήξει την προσοχή των φίλων σας.

Αναφέροντας τους φίλους θα πρέπει να σας τονίσω πως αυτοί που βρίσκονται στο δύκτιο σας, εκτός από τους φίλους που γνωρίζεται Real Life, υπάρχουν σίγουρα και αυτοί που δεν γνωρίζεστε αλλά για κάποιο λόγο είστε σε ένα κοινό δίκτυο (συνήθως για τους άντρες, έχουμε τις ωραίες κοπέλες για να υπάρχει λίγο chat και χαβαλέ ). Να θυμάστε πως για να τους κερδίσετε και να κάνουν join σε κάποιο group σας, πρέπει να έχετε κοινά ενδιαφέροντα. Πως θα βρείτε τέτοιους φίλους; Μέσα από κοινούς τραγουδιστές ( ίσως τους αρέσει και αυτούς η ελληνική μουσική και το café του παραδείγματος παίζει ελληνικά; )
Δημιουργήστε και άλλα Group με γενικό ενδιαφέρων. Groups με πάνω από 1000 θαυμαστές θεωρούνται πετυχημένα. Ο λόγος; Μπορείτε να στείλετε ένα mail, να δημοσιεύσετε έναν σύνδεσμο ή οτιδήποτε παρόμοιο σε αυτό το Group εκμεταλλευόμενοι τις επαφές σας.

Μη στέλνεται mail κάθε βδομάδα για να τους θυμίσετε να αγοράσουν ένα προϊόν, να περάσουν από το Café. Η σωστή χρήση είναι περίπου ανά 2 βδομάδες ένα ενημερωτικό μήνυμα.

Δημιουργήστε Applications. Πράγμα που πλέον δεν χρειάζεται και ιδιαίτερες γνώσεις. Το ποίο εύκολο που μπορείτε να κάνετε είναι ένα Quiz. Πόσο καλά ξέρει ο κόσμος το προϊόν που πουλάτε; Βοηθήστε τους να το μάθουν καλύτερα μα ευχαρίστα μηνύματα σαν αποτελέσματα που θα τους κινήσουν το ενδιαφέρων. Με αυτό τον τρόπο κρατάτε τους χρήστες σας κοντά σας.

Το status σας είναι ένα βασικό στοιχείο ίσως και το ποίο βασικό. Μην γράφετε συνέχεια «θα είμαι εκεί σας περιμένω», «στηρίχτε με στο *&^%%%, Πέμπτη και Σάββατο» και άλλα σχετικά… Κάντε έξυπνα updates αναφέροντας το όνομα του μαγαζιού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να δηλώνετε την παρουσία σας εκεί, χωρίς να χρειάζεται να «παρακαλείται» τους άλλους να έρθουν.

Αυτά προς το παρών… Θα ασχοληθώ με το συγκεκριμένο Post ξανά, δεν τελειώνει εδώ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Basilakis την 02 Απρ 2009 00:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Aflex
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 16 Δεκ 2007 16:40

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από Aflex » 02 Απρ 2009 00:04

Όμορφη παρουσίαση αγαπητέ Basilakis! :)

Καλύπτεις αρκετά από τα στοιχεία του συγκεκριμένου θέματος.

Σίγουρα θα βοηθήσει αρκετούς.


(υγ. διόρθωσε το γίνεται--->γίνετε* στον τίτλο :P αν θες)

Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Δημοσιεύσεις: 8574
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 13:03
Τοποθεσία: Womans' Brain
Επικοινωνία:

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από Basilakis » 02 Απρ 2009 00:05

Αυτή η ορθογραφία, πολύ ενοχλητικό πράγμα :(

Anyway, thanks για τα Good Words :)

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από EkLekTos » 02 Απρ 2009 00:20

Ωραίος bill, για τις μικροκαφετέριες που δεν έχουν πολλά λεφτά για διαφήμηση είναι ένας πολυ καλός τρόπος προώθησης.
(κάποιο πρόβλημα με τον τίτλο έχεις... μου βγάζει αυτό – )
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter

Άβαταρ μέλους
Stathis
Photography Moderator
Δημοσιεύσεις: 4841
Εγγραφή: 23 Απρ 2005 21:03
Τοποθεσία: http://127.0.0.0
Επικοινωνία:

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από Stathis » 02 Απρ 2009 00:47

Nice...γρήγορα το'γραψες , απο τα νεύρα σου υποθέτω ;) :lol:
Θα το διαβασω όλο αργότερα ;)

Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Δημοσιεύσεις: 8574
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 13:03
Τοποθεσία: Womans' Brain
Επικοινωνία:

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από Basilakis » 02 Απρ 2009 00:54

Μπα όταν εχω ίστρο γράφω γρήγορα και τις τελευταίες μέρες το είχα δουλέψει στο μυαλό μου :)

Άβαταρ μέλους
greek_manager
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1243
Εγγραφή: 21 Οκτ 2002 19:01
Τοποθεσία: Back to Greece
Επικοινωνία:

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από greek_manager » 02 Απρ 2009 01:52

Βασικά, η δική μου γνώμη είναι ότι όταν πας να προωθήσεις μια εταιρεία, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, καλύτερα είναι να φτιάξεις ένα Facebook page, παρά ένα Facebook group :wink:

Είναι το αντίστοιχο του προσωπικού προφίλ κάθε ατόμου, αλλά για εταιρείες ή προϊόντα. Στο page, οι απλοί χρήστες γίνονται "fans", υποδηλώνοντας ότι τους αρέσει ή τους ενδιαφέριε η εταιρεια, το προϊόν ή η υπηρεσία, ενώ το group έχει members...

Επίσης, η σελίδα παρέχει αναλυτικά στατιστικά για τους επισκέπτες της σελίδας στο Facebook με γραφήματα για διάφορες κατηγορίες, που τα groups δεν έχουν.

Επιπλέον, μπορείς να διαφημίσεις μια σελίδα σου με πληρωμένη καταχώρηση μέσα στο ίδιο το δίκτυο του Facebook. Oι διαφημίσεις εμφανίζονται σε χρήστες που ικανοποιούν το χαρακτηριστικά του προφίλ που εμείς θέτουμε (ηλικία, φύλο, ενδιαφέροντα όπως έχουν δηλωθεί στο προφίλ του κάθε χρήστη)

Όταν ο διαχειριστής της σελίδας ενημερώνει το περιεχόμενο αυτής, στέλνει ένα μήνυμα στα μέλη, ανεβάζει μια φωτό κοκ, στο facebook φαίνεται ως π.χ. «το fmgreece έγραψε» και όχι ως «ο Θανάσης έγραψε» , όπως συμβαίνει με τον διαχειριστή ενός group.

Γενικά νομίζω όταν πας να χρησιμοποιήσεις το Facebook για promotion, κάνε page, όταν θες να μαζέψεις άτομα γύρω από ένα κοινό ενδιαφέρον κάνε group.
aka thkouk
Football Manager - H ελληνική κοινότητα
παιχνιδια στρατηγικης - Παίξε Δωρεάν

Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Δημοσιεύσεις: 8574
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 13:03
Τοποθεσία: Womans' Brain
Επικοινωνία:

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από Basilakis » 02 Απρ 2009 01:56

Θα ανέλυα και το θέμα τον Pages αλλα με κάλυψες σχεδών! :D

theo_skarv
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 08 Οκτ 2006 15:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από theo_skarv » 08 Απρ 2009 22:29

Και εγώ βάση εμπειρίας, από αυτά που βλέπω δηλαδή, προτείνω σε κάποιον να φτιάξει ένα profile παρά ένα group!!
Εικόνα
Auta pu grafw me greeklish dn perimenw na ta diavacete.

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27616
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από cordis » 08 Απρ 2009 22:50

page... τα profile, βάση του TOS του FB, διαγράφονται εάν δεν αντιπροσωπεύουν πρόσωπο, αλλά υπηρεσία/προϊόν.

ναι, υπάρχουν αρκετά, αλλά έχουν σβήσει και πολλά. οπότε δε πρέπει να επενδύεις σε ένα profile που έχουν το δικαίωμα να σβήσουν. φτιάχνεις ένα page και είσαι μέσα στο TOS και χαλαρός.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Δημοσιεύσεις: 8574
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 13:03
Τοποθεσία: Womans' Brain
Επικοινωνία:

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από Basilakis » 09 Απρ 2009 00:01

Παρόλα αυταά το TOS έχει πολλα μειωνεκτήματα σε σχέση με το "PR" που μπορείς να κάνεις... δώστε μου λίγες μέρες και θα σας τα πώ :)

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27616
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Facebook PR Βήματα για να ΜΗΝ γίνετε ενοχλητικοί

Δημοσίευση από cordis » 09 Απρ 2009 00:05

αναμένουμε για το 2ο FaceBook tut ;)
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Απάντηση

Επιστροφή στο “Internet Marketing, Social Media watch”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες