Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας κάποια από τις συσκευές που απαρτίζουν τους Η/Υ μας.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από DGeorge » 27 Απρ 2009 11:32

Όσοι το έχουν εντοπίσει κάπου, σίγουρα θα γελούν.
Ωστόσο οφείλει κάποτε να γραφτεί...
1) Καταστάσεις όπως: "Το PC ΔΕΝ ξεκινάει! ΚΑΘΟΛΟΥ!! :P ", ή "Έσβησε απότομα και χάσαμε το/τα αρχείο/α που δουλεύαμε!! :( )
2) Περίεργα μηνύματα όπως: "Limited network connection!" ....
...ΔΕΝ παραπέμπουν πάντα στο Υλικό του PCιού :hammer: , ούτε χρειάζονται Γνώσεις και Πείρα φτασμένου Τεχνικού ΠΛηροφορικής! Κάποτε - κάποτε τα πράγματα είναι ΠΟΛΥ πιο ΑΠΛΑ απ'όσο δείχνουν!

Στις καταστάσεις (1) καλό θα είναι, πριν πανικοβληθούμε, να κοιτάξουμε:
1α) Ποιά πρίζα "ίσως μας την έκανε τη δουλειά"!
Πολλές φορές τα καλώδια σύνδεσης/τροφοδοσίας των PC τραβούν αρκετά βασανιστήρια (τεντώματα, πατήματα, κλωτσιές). Έτσι σε κάποια-ανύποπτη στιγμή είτε 'κόβονται-σπάνε', είτε αποσυνδέονται από τις πρίζες (ή/και πολύπριζα) όπου βρίσκονται.
Έχω δει μέχρι και πρίζες 'βγαλμένες' από τον τοίχο, από το τέντωμα που έχει δεχτεί το καλώδιο! Τέτοια 'σκηνικά' είναι πολύ επικύνδυνα :o και χρειάζεται Ηλεκτρολόγος για τη σωστή επαναφορά/έλεγχο της πρίζας στη θέση της!
1β) Μήπως συμπτωματικά υπάρχει στον ηλεκτρικό πίνακα του χώρου κάποια ασφάλεια 'πεσμένη'; Αν όλα στην (1α) έχουν καλώς, τότε ΜΑΛΛΟΝ η ασφάλεια αυτή είναι ο ύποπτος! Απλώς την σηκώνετε και βλέπετε την αντίδρασή της... Αν ξαναπέσει ΜΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΤΕ να την ξανασηκώσετε!! Σε περίπτωση, όπου δεν γνωρίζετε από ηλεκτρολογικά, καλέστε Ηλεκτρολόγο για να εντοπίσει/εξουδετερώσει την αιτία!!!

Όμως και σε φάσεις, όπου παρουσιάζεται το 'περίεργο' μήνυμα (2), γιατί άραγε να μην έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης κάποια καταταλαιπωρημένα καλώδια σύνδεσης δικτύου, ή/και κάποιες επαφές σύνδεσης που -όσο λειτουργούν- λειτουργούν σαν από θαύμα :o ;!

Έχω δει HUB οκτώ γραμμών, όπου (λόγω έλλειψης χώρου :-? ) τα τέσσερα καλώδια ήταν ΟΡΙΑΚΑ τεντωμένα προς τα δεξιά, και τ'άλλα τέσσερα το ίδιο προς τα αριστερά.
Ενώ υπήρχε σύνδεση με το τοπικό δίκτυο (μέσω του οποίου γίνεται η πρόσβαση στο Internet) παρ'όλα αυτά ΔΕΝ υπήρχε σύνδεση με το Internet!!! Το 'τρελλό' της υπόθεσης ήταν ότι κάποιες από τις οκτώ γραμμές ΕΙΧΑΝ Internet!! :kaloe:
Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε πλήρως, όταν κατάφερα και χαλάρωσα πλήρως ΚΑΙ τις οκτώ γραμμές!
Το περίεργο μήνυμα: "Limited network connection!" εξαφανίστηκε από αρκετές οθόνες, επίσης 'σαν από θαύμα' 8)

Οπότε ξαναφτάνουμε στις συμβουλές με τις οποίες γελούσα, όταν πρωτομετέφραζα manual από Ηλεκτρονικά Ιατρικά Μηχανήματα:

"Πριν καλέσετε Ειδικό, ελέγξτε αν η συσκευή είναι συνδεδεμένη -και σωστά- στην πρίζα!"
"Ελέγξτε αν η συσκευή είναι συνδεδεμένη -και σωστά- με τα 'περιφερειακά' της!"
"Μην κακοποιείτε τα καλώδια τροφοδοσίας / σύνδεσης της συσκευής!!"
"Φροντίστε ώστε τα καλώδια τροφοδοσίας / σύνδεσης να είναι πάντα χαλαρά!"
"Μην αποσυνδέετε ο,τιδήποτε τραβώντας το καλώδιο, αλλά πάντα από την ειδική επαφή/σύνδεσή του!"

Γελούσα με τις συμβουλές αυτές καθώς τις φανταζόμουν ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ!
Πιστέψτε με... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ! ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΜΑΛΙΣΤΑ :wink:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DGeorge την 26 Μάιος 2010 13:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
PC-Ponemenos
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από EkLekTos » 27 Απρ 2009 11:47

Ωραίο κείμενο DGeorge, επίσης να προσθέσω πως στο 90% των υπολογιστών που κλείνουν, βγαζουν σφάλματα κλπ φταίει ο χρήστης και όχι το μηχάνιμα.

*Edit: Το κάνω βοήθημα...
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter

Apostolis_38
Δημοσιεύσεις: 1969
Εγγραφή: 14 Φεβ 2008 16:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από Apostolis_38 » 27 Απρ 2009 15:28

DGeorge έγραψε: "Πριν καλέσετε Ειδικό, ελέγξτε αν η συσκευή είναι συνδεδεμένη -και σωστά- στην πρίζα!"
"Ελέγξτε αν η συσκευή είναι συνδεδεμένη -και σωστά- με τα 'περιφερειακά' της!"
"Μην κακοποιείτε τα καλώδια τροφοδοσίας / σύνδεσης της συσκευής!!"
"Φροντίστε ώστε τα καλώδια τροφοδοσίας / σύνδεσης να είναι πάντα χαλαρά!"
"Μην αποσυνδέετε ο,τιδήποτε τραβώντας το καλώδιο, αλλά πάντα από την ειδική επαφή/σύνδεσή του!"

Γελούσα με τις συμβουλές αυτές καθώς τις φανταζόμουν ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ!
Πιστέψτε με... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ! ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΜΑΛΙΣΤΑ :wink:
Με το μπαρδόν δηλαδή, αλλά εμείς να γίνουμε κλέφτες;

Αστους να κάνουνε οτι και όσο γουστάρουνε :D

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από DGeorge » 27 Απρ 2009 16:58

EkLekTe :P σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Νά'σαι καλά :pint:
Apostolis_38 έγραψε:....Με το μπαρδόν δηλαδή, αλλά εμείς να γίνουμε κλέφτες;
Γνωρίζεις, ίσως και καλύτερα από μένα, ότι τόσο μεταξύ κάποιων Άσχετων, όσο και μεταξύ κάποιων Ειδικών (κάθε Κλάδου και Χώρου), η "Παντογνωσία" δίνει και παίρνει! :D
Οπότε μην ανησυχείς... Αφού φύγει η Πυροσβεστική, είτε μετά από άντληση υδάτων, είτε μετά από κανονική πυρόσβεση, έχεις πολλή δουλειά μπροστά σου. :D :D
Από τη στιγμή που σ'εσένα, που γνωρίζεις και προσεγγίζεις θέματα και καταστάσεις μ'όλον τον απαραίτητο σεβασμό, σου συμβαίνουν απρόοπτα και απροσδόκητα προβλήματα... Φαντάσου τον "Παντογνώστη"... Του την έχουν στημένη στη γωνία :clap: :naughty: :clap: :naughty:
PC-Ponemenos
Εικόνα

Apostolis_38
Δημοσιεύσεις: 1969
Εγγραφή: 14 Φεβ 2008 16:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από Apostolis_38 » 27 Απρ 2009 17:21

Πλάκα κάνω ρε συ. Φυσικά και συμφωνώ μαζί σου.
Στο κάτω κάτω έχει τύχει πάρα πολλές φορές να χάσεις έναν πελάτη επειδή έπρεπε να τρέξεις στον "άλλο με το συμβόλαιο" μόνο και μόνο επειδή δεν είχε πρίζα να φορτίσει το κινητό και έβγαλε τον server (έχει συμβεί).
Και μετά φυσικά ωρυόταν οτι δεν παίζει τίποτα.

Άβαταρ μέλους
dva_dev
Script Master
Δημοσιεύσεις: 3790
Εγγραφή: 16 Σεπ 2005 01:32
Επικοινωνία:

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από dva_dev » 27 Απρ 2009 19:52

Και μόνο το σπάσιμο εσύ να πνίγεσαι στη δουλειά και να έχεις τον άλλο να σε πρήζει ότι χάλασε ο εκτυπωτής και δεν μπορεί να εκτυπώσει (ενώ απλώς έχει τελειώσει το χαρτί του εκτυπωτή ή απλώς δεν τον έχει ανοίξει από το διακόπτη), ή ότι ο υπολογιστής δεν δουλεύει/δεν βλέπει/κάνει τίποτα (ενώ είναι απλώς κλειστή η οθόνη), ή κάτι έπαθε ο υπολογιστής ξαφνικά και σταμάτησε να δουλεύει/κάηκε (ενώ απλώς πάτησε το διακόπτη του πολύμπριζου με το πόδι του και τον έκλεισε) είναι αρκετό για να εκραγείς και να αναπολείς τον καιρό που λειτουργούσε ο καιάδας.

Άβαταρ μέλους
hik-hok
Reporter
Δημοσιεύσεις: 3571
Εγγραφή: 09 Μαρ 2003 10:45
Τοποθεσία: Agrrrrrrrrrr...... γάβ γάβ!!
Επικοινωνία:

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από hik-hok » 28 Απρ 2009 00:49

ο καλός πελάτης είναι αυτός που πληρώνει αυτά που πρέπει και στην ώρα του.
απο κει και πέρα άν πληρωθώ για να ανάψω το πολύμπριζο ή για να κάνω ένα δίκτυο δεν με πειράζει και τα 2 μέσα στην φύση της εργασίας μου είναι και καλύπτουν τα έξοδα μου
Εικόνα

Apostolis_38
Δημοσιεύσεις: 1969
Εγγραφή: 14 Φεβ 2008 16:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από Apostolis_38 » 28 Απρ 2009 11:49

Σύμφωνοι, αλλά όπως και να χει όταν εξελίσεσαι στο επάγγελμά σου ορισμένα πράγματα σου φαίνονται και πολλές φορές είναι "περιττά".
Φαντάσου να φώναζες ηλεκτρολόγο κάθε φορά που καίγεται μια λάμπα στο σπίτι σου..
Κι αυτουνού δουλειά του είναι αλλά σε βλέπω να τρως κανένα καντήλι :D

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από DGeorge » 28 Απρ 2009 13:18

1) Το PC είναι μια ΜΗΧΑΝΗ και ως τέτοια πρέπει να το αντιμετωπίζετε!
(Και μάλιστα 'καίει' και το ακριβότερο συμβατικό καύσιμο που υπάρχει: Καθαρή Ηλεκτρική Ενέργεια!!)
Αυτό σημαίνει ότι:
Όταν ζορίζετε συχνά-πυκνά το μηχανάκι/αυτοκίνητό σας κοντά ή και πέρα απ'τα όριά του, αυτό αρκετά σύντομα θα 'τα φτύσει'!! Κι ανάλογο με το ζόρισμα θα είναι και το μέγεθος της ζημιάς.
Πείτε μου λοιπόν έναν καλό λόγο, 'Γιατί να μην συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και στο PC σας';

2) Το PC είναι ένα ΕΡΓΑΛΕΙΟ είτε αναψυχής, είτε εργασίας-δημιουργίας, είτε και τα δύο.
Αυτό σημαίνει ότι:
Όταν ζορίσω ένα απλό κατσαβίδι κοντά ή και πέρα απ'τα όριά του, αυτό είτε θα παραμορφωθεί, είτε θα σπάσει κάπου...
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΕΔΩ ότι και τα πιο φημισμένα Άφθαρτα Εργαλεία έχουν Όρια Παραμόρφωσης και Όρια Θραύσης!!!!
Αυτό είναι Νόμος της Μηχανικής Φυσικής, και -μέχρι τώρα τουλάχιστον- δεν έχει παρουσιαστεί Εξαίρεση. :P

Αυτά, και τα δύο (1) & (2) σημαίνουν, ότι Αν θέλουμε να έχουμε τη ΜΗΧΑΝΗ-ΕΡΓΑΛΕΙΟ μας λειτουργική/αποδοτική, θα πρέπει εκτός από τροφοδοσία με 'καύσιμο' να της κάνουμε και κάποιο Service!

Σε πρώτη φάση, ένα καλό εσωτερικό ΞΕΣΚΟΝΙΣΜΑ θα κάνει τη CPU να ανασάνει. Η σκόνη όντας θερμομονωτικό υλικό (αποτελείται στο μεγαλύτερο ποσοστό της από ΤΡΙΧΑ) συμβάλλει στη θέρμανση της CPU. Αν το σύστημα (Αισθητήρας θερμοκρασίας CPU -- Ανεμιστήρας CPU) αστοχήσει να συνεργαστεί, τότε η CPU -ΕΥΤΥΧΩΣ- προκειμένου να γλυτώσει το 'ψήσιμο' σβήνει το PC.
Και καλά είναι να σε διακόψει από κάποιο On-Line Game... Δεν έγινε δα και τίποτα! :P
Φαντάσου όμως το ίδιο σκηνικό, πάνω που πας να κάνεις το Πρώτο και το Τελευταίο 'Save' σε αρχείο Word 45 σελίδων :o :doh: :myeye: :crash: :crybaby:
Για το εσωτερικό ξεσκόνισμα χρειάζονται -βασικά- ένα ηλεκτρικό φυσητήρι-συμπιεστής κι ένα σταυροκατσάβιδο.
Με το σταυροκατσάβιδο βγάζουμε τις βίδες του κουτιού, ώστε να έχουμε πρόσβαση στο εσωτερικό του PCιού. ....Ανοίγουμε διάπλατα τα παράθυρα στον χώρο, καθώς -ΣΥΝΗΘΩΣ- πρόκειται να γίνει κάτι σε ΠΑΝΙΚΟΣ από τη σκόνη...
Και αρχίζουμε το φύσημα!...Χωρίς κανέναν οίκτο :hammer: :hammer:
Ακόμα και τα ανεμιστηράκια (κουτιού, CPU, τροφοδοτικού) χρειάζονται φύσημα.
Επίσης θα ήταν καλό να φυσήξετε και μέσα από τις χαραμάδες του τροφοδοτικού. Θα βγεί αρκετός κουρνιαχτός κι από κεί!
Γενικά, μετά από κάποια διετία-τριετία χρήσης, το υλικό που έχει μαζευτεί σε 'σκόνη', μέσα στο PC σας, είναι αρκετό για να επεκτείνετε λίγο το μπαλκόνι του δωματίου σας, ή για κάποια άλλη -τελοςπάντων- μικρή οικοδομική δημιουργία... Φαντασία να υπάρχει :D

Σε δεύτερη φάση ένα καλό 'Software'-συμμάζεμα θα βελτίωνε τα πράγματα. Ακόμα και το 'φτωχό πλην τίμιο' Windows Defragmentation κάνει αρκετά~πολύ καλή δουλειά στον τομέα αυτόν.

Ελπίζω, τώρα, οι μη-γνωρίζοντες να πήραν κάποιες μικρές ιδέες για ένα απλό -πλην χρήσιμο- Service στο PCδάκι τους, από αυτούς τους ίδιους και στον χώρο τους.
Για περισσότερο, βαθύτερο, και πιο εξειδικευμένο Service έρχεται πλέον η ώρα του Ειδικού!!
Σε ερώτησή σας "Ποιόν να προτιμήσω, που να μην μου πουλήσει φύκι για μεταξωτή κορδέλα;" έχω μιαν απλή απάντηση:
"Στο forum μας υπάρχουν αρκετοί. Βρείτε αυτόν που είναι πιο κοντά σας και ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ τον!!"
Κι ο λόγος είναι απλός: Ο Ειδικός που ΔΕΝ αρκείται στην όποια γνώση του, αλλά τη δοκιμάζει, την εμπλουτίζει, την ενημερώνει και την αναβαθμίζει διαρκώς σε χώρους όπως το Freestuff, αν όχι τίποτ'άλλο ΑΞΙΖΕΙ την Εμπιστοσύνη σας! :D :D
PC-Ponemenos
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από DGeorge » 28 Απρ 2009 14:17

Apostolis_38 έγραψε:........Φαντάσου να φώναζες ηλεκτρολόγο κάθε φορά που καίγεται μια λάμπα στο σπίτι σου..
Κι αυτουνού δουλειά του είναι αλλά σε βλέπω να τρως κανένα καντήλι :D
Ακόμα και γι'αυτό, ΠΑΝΤΑ θα υπάρχουν πελάτες, που είτε από άγνοια (ΝΑΙ άγνοια!), είτε από βαρεμάρα (το πιό συχνό-πιθανό), είτε κι απ'τα δυο, είτε από αδυναμία (βλέπε: κανένας γέροντας) θα καλέσουν ηλεκτρολόγο ακόμα και για να τους αλλάξει τη λάμπα.
hik-hok έγραψε:ο καλός πελάτης είναι αυτός που πληρώνει αυτά που πρέπει και στην ώρα του.
Απο κει και πέρα άν πληρωθώ για να ανάψω το πολύμπριζο ή για να κάνω ένα δίκτυο δεν με πειράζει και τα 2 μέσα στην φύση της εργασίας μου είναι και καλύπτουν τα έξοδα μου
Όλες οι παραπάνω περιπτώσεις είναι πελάτες σου. Θα τους κρίνεις και θα τους χρεώσεις το ίδιο;
Θα χρεώσεις το ίδιο αυτόν που -ίσως δεν γνωρίζει- και πάτησε κατά λάθος το πολύμπριζο, ενώ το PC (που απ'τη διακοπή αυτή έπαθε το κάτι του) του είναι εργαλείο δουλειάς (απλή γραφομηχανή για μεταφράσεις.. κοινώς μαύρο μεροκάμματο βιοπορισμού), με τον άλλο που ενώ γνωρίζει τι να κάνει, κι έχει το PC απλώς για κωλοβάρεμα στο Internet, σε φωνάζει επειδή βαριέται;
Πιστεύω ότι όλες οι περιπτώσεις δεν μπαίνουν σε απλές κατηγορίες καλών ή κακών πελατών. Υπάρχει το ένα άκρο -ο Καλός Πελάτης - όπως εσύ τον προδιαγράφεις-, το άλλο άκρο -ο Κακός Πελάτης - όπως ΠΑΛΙ εσύ τον προδιαγράφεις- και στη μέση κάποιο σχετικό χάος από τόνους του Γκρι. :P
PC-Ponemenos
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από DGeorge » 29 Απρ 2009 15:07

Έτσι, για να εμπλουτίζεται το Θέμα:
Εκτός από το ~αρχαίο PC που έχω και δουλεύω στο γραφείο, του έχω συνδέσει το ηρωικότατο Intellimouse 1.2A PS/2 Compatible ποντικάκι της Microsoft.
...Το οποίο ξαφνικά: "Εδώ ο παπάς - εκεί ο παπάς" -- "Εδώ το βελάκι - εκεί το βελάκι" και 'Πρωτοβουλίες' (του τύπου: maximize - minimize κλπ.)
Άρχισα να το κοιτάω λοξά, με υποψία ότι θέλει κάτι σε εκτόξευση εκτός κτηρίου! Όμως -πάλι μετά από 'φλασιά'- θυμήθηκα το κλασσικό Ηλεκτρολογικό ερώτημα:
"Σε κινούμενη συσκευή με επίσης κινούμενο καλώδιο, όταν συμβεί βλάβη, πού κοιτάζουμε -ΠΡΩΤΑ- παιδάκια;;"
....... "Στη σύνδεση καλωδίου-συσκευής!! Μπράαααβο παιδάαακια :clap: :clap: "
Κι αν είχα δει-φτιάξει πιστολάκια μαλλιών, ή ηλεκτρικά σίδερα μ'αυτή τη βλάβη!!!
Γιατί -άραγε- το έρημο το ποντικάκι -κάποτε- να μην παρουσιάσει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια βλάβη :question: :question:
ΞΑΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Βλάβη, καθαρά Ηλεκτρολογικής Φύσης, μπορεί να έχει εμφανιστεί οπουδήποτε στο σύστημά μας!

Εξ'άλλου ας μην ξεχνάμε ότι Τα τρελλά Ψηφιακά Ηλεκτρονικά Συστήματα του διαστημικού Τηλεσκοπίου έχουν κάτι ΒΑΣΙΚΟ-ΚΟΙΝΟ με την τοστιέρα του σπιτιού μας...
"ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΡΟΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ!!" :wink: :wink:
PC-Ponemenos
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Ntf_daS
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006 12:31

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από Ntf_daS » 01 Μάιος 2009 22:42

DGeorge έγραψε:...Εξ'άλλου ας μην ξεχνάμε ότι Τα τρελλά Ψηφιακά Ηλεκτρονικά Συστήματα του διαστημικού Τηλεσκοπίου έχουν κάτι ΒΑΣΙΚΟ-ΚΟΙΝΟ με την τοστιέρα του σπιτιού μας...
"ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΡΟΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ!!" :wink: :wink:

:lol: :lol: :lol:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
hik-hok
Reporter
Δημοσιεύσεις: 3571
Εγγραφή: 09 Μαρ 2003 10:45
Τοποθεσία: Agrrrrrrrrrr...... γάβ γάβ!!
Επικοινωνία:

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από hik-hok » 02 Μάιος 2009 10:52

DGeorge έγραψε:Όλες οι παραπάνω περιπτώσεις είναι πελάτες σου. Θα τους κρίνεις και θα τους χρεώσεις το ίδιο;
Δηλαδή τώρα περιμένεις απάντηση ή ήταν ρητορική η ερώτηση ? :o
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από DGeorge » 04 Μάιος 2009 11:03

Φυσικά κι είναι 'ρητορική' ερώτηση!...
Ωστόσο, δεν θά'θελα να συνεχίσω συζήτηση για χρεώσεις κλπ. καθώς ξεκίνησα το θέμα με άλλο στόχο.

Για παράδειγμα:
Στο αξονάκι από ανεμιστήρα ψύξης (είτε του τροφοδοτικού, είτε του κουτιού, είτε της CPU) έχει μαζευτεί τόση τρίχα, που φτάνει για να φτιάξεις ένα υπέροχο ολόμαλλο πουλόβερ (κι ένα ζακετάκι για την Άνοιξη :P )...
Είναι προφανές ότι σε κάποια στιγμή η τρίχα αυτή θα τυλιχτεί πολύ σφιχτά γύρω από το αξονάκι, φρενάροντάς το, είτε-και σταματώντας το.
Το αποτέλεσμα είναι επίσης λογικό: Σταματώντας τη λειτουργία του ο ανεμιστήρας, παύει η ψύξη, και καίγεται (ή -στην καλύτερη περίπτωση- παύει να λειτουργεί) η μονάδα.

Άλλο παράδειγμα:
Η 'φτερωτή' από όλα τα ανεμιστήρια, κάποια στιγμή -λόγω ποιότητας και 'ωρών πτήσης'- αρχίζει και παρουσιάζει περίεργους ήχους. Συνηθέστατα πρόκειται για προειδοποιητικές βολές ότι σύντομα πρόκειται ν'αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο.
Έγκειται στη διακριτική ικανότητα του χρήστη κατά πόσον θα λάβει το μήνυμα, και κατά πόσον θα πράξει τα δέοντα.
Εδώ, ίσως χρειάζονται γνώσεις κάποιου εμπειρότερου για την αντικατάσταση του ανεμιστήρα!!...Ναι!
Παρ'όλα αυτά εξακολουθώ να πιστεύω: Δεν χρειάζονται ΚΑΝ γνώσεις Λυκείου, για να καταλάβει ένας χρήστης, ότι ο Ήχος Αλυσοπρίονου από το Τροφοδοτικό, μάλλον Δεν προμηνύει κάτι καλό.
Έτσι -τουλάχιστον- θα σώσει -αν θέλει- το PC του, πηγαίνοντάς το στον 'ειδικό' :wink:
PC-Ponemenos
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν χρειάζονται Πάντα γνώσεις υψηλής πληροφορικής!!

Δημοσίευση από DGeorge » 11 Μάιος 2009 12:47

Το 1990, ο πρώτος PCς μου διέθετε τον υπερ-μικρο-προσσέσορα INTEL 8088 με ταχύτητες ρολογιού 8 και 12MHz, και ο HDD είχε την ασύλληπτη χωρητικότητα των 20Mb!!!!
Το πρώτο jumper-άκι που χρειάστηκα ΔΕΝ το ΕΙΧΑ!! Χωρίς -όμως- αυτό, ο PCς μου θα 'έβλεπε' τον 20άρη HDD μου σαν 10άρη!!!! Καταστροφή :hammer: :hammer:
Επίσης, τότε, τα jumper-άκια ανήκαν στον χώρο της Hi-Tec :idea: :idea:
Το πρόβλημα λύθηκε, γεφυρώνοντας τα δύο pin-άκια με ένα κομμάτι (~0.5cm μακρύ) άσπρο, ηλεκτρολογικό, πολύκλωνο-καλώδιο, #0.5!!
Υπ'όψιν...Δεν εξείχε καθόλου χακλός, κι απ'τις δυό άκρες της μόνωσης!
Αφού τσάκισα στη μέση το καλωδιάκι, πέρασα την κάθε άκρη του στο κάθε pin-άκι, που έπρεπε να 'γεφυρωθεί'.
Χρειάστηκε λίγη πίεση, ώστε η μόνωση να αγκαλιάσει το κάθε pin-άκι! Ωστόσο αυτό είχε ως αποτέλεσμα σταθερότερη σύνδεση καλωδίου-pins.
Φανταστείτε τώρα, το καλωδιάκι αυτό, με σχήμα κεφαλαίου "Λ", με στρογγυλεμένη κορυφή.
Επίσης είχε σκέλη αρκετά μακρυά, ώστε -όταν χρειαζόταν- να πιάνεται με τα δάχτυλα, και να αποσυνδέεται (τραβώντας το έξω).
Το λευκό χρώμα του έδειχνε ακόμα και μέσα στον σχετικά-σκοτεινό εσωτερικό χώρο του PCιού, ότι εκεί υπήρχε 'γέφυρα'!
Ο χαλκός από τα σύρματα του ηλεκτρολογικού καλωδίου, δεν συγκρίνεται -με τίποτα- σε αγωγιμότητα, με τα κράμματα που χρησιμοποιούνται για τα κοινά jumperάκια (συνήθως μπρούντζος).
ΟΠΟΤΕ....
Την ώρα που πρόκειται να ακουστεί η χιλιοειπωμένη κραυγή αγωνίας: "ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ JUMPER-άκι!!" Ξέρετε τώρα!!....
Λίγο διαθέσιμο ηλεκτρολογικό καλώδιο, ένα ΓΕΡΟ ψαλίδι (για να κόψουμε το κομμάτι), και το Βασίλειό μας είναι Ασφαλές :wink: :D :D
PC-Ponemenos
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “PC Hardware”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες