Πρώτη επαφή με ανθρώπινο πρόσωπο...

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Πρώτη επαφή με ανθρώπινο πρόσωπο...

Δημοσίευση από NikoSokiN » 05 Μάιος 2009 11:01

..Σαν να χάθηκα λιγάκι...
Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους...η πολύμηνη σιγή μου δε σημαίνει την εγκατάλειψη μου απο το 3δ (άμα κολλήσεις δε ξεκολλάς) - ίσα ίσα όλο αυτό το διάστημα ασχολούμενος αποκλειστικά σχεδόν επαγγελματικά με το αντικείμενο, έχω μεγάλο μέρος δουλειάς να δείξω. Για διάφορους λόγους ακόμα δεν αποφάσισα να δημοσιεύσω, οπότε προς το παρόν ανεβάζω κάτι που έστυσα για να περάσει η ώρα πριν τους τελικούς του προηγούμενου σκ...

Πρώτη απόπειρα σε ανθρώπινο πρόσωπο με μία ανφάς μόνο εικόνα για οδηγό. Αποκλειστικά σε max...
Συνημμένα
01.jpg
02.jpg
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Πρώτη επαφή με ανθρώπινο πρόσωπο...

Δημοσίευση από ne3go » 05 Μάιος 2009 12:01

Αυτές οι ραβδώσεις για ποιο λόγο υπάρχουν?

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Πρώτη επαφή με ανθρώπινο πρόσωπο...

Δημοσίευση από NikoSokiN » 05 Μάιος 2009 12:37

Εδώ και αρκετό καιρό έχω ένα σχετικό κόλλημα με τις ραβδώσεις, ιδιαίτερα στο ανθρώπινο πρόσωπο. Με γοητεύει πολύ το πως μια πειθαρχημένη διαγράμμιση μπορεί να τονίσει τη φόρμα χωρίς καν τη χρήση προοπτικής...

Συν τις άλλοις οι ραβδώσεις νομίζω ότι δίνουν έναν tribal χαρακτήρα...

Αν θα ήθελα να ήμουν τίμιος πάντως θα έπρεπε να έδινα χρόνο και στο texturing...
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Πρώτη επαφή με ανθρώπινο πρόσωπο...

Δημοσίευση από ne3go » 07 Μάιος 2009 12:21

Εκτός από την περιοχή των ματιών, οι ραβδώσεις σου είναι οριζόντιες και παράλληλες, χωρίς να αναδεικνύουν κατά τη γνώμη μου την φόρμα του προσώπου. Επίσης το στόμα θέλει δουλειά, να βάλεις χείλη κτλ.
Θα πρότεινα να μελετήσεις την τοπολογία των πολυγώνων σε low-poly πρόσωπα, έτσι ώστε οι ραβδώσεις να ακολουθούν τα edge loops, και το αποτέλεσμα πιστεύω θα βελτιωθεί πολύ. Το texturing μπορείς να το αφήσεις για αργότερα, όταν θα έχεις βρει τη σωστή φόρμα πρώτα.

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

Πρώτη επαφή με ανθρώπινο πρόσωπο...

Δημοσίευση από EkLekTos » 07 Μάιος 2009 19:26

ωραίος... ;)
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Πρώτη επαφή με ανθρώπινο πρόσωπο...

Δημοσίευση από paink1ller » 08 Μάιος 2009 17:05

Το πρωτο μου αρεσε αρκετα. Σαν tribal μασκα ειναι.
Ηobby: Shooting photons

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης