3d studio max και επιφάνεια αντικειμένου

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3199
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

3d studio max και επιφάνεια αντικειμένου

Δημοσίευση από CyberCr33p » 08 Μάιος 2009 15:51

Θέλω να αλλάξω την επιφάνεια ενός αντικειμένου και να βάλω το texture που μοιάζει με σκάκι.

Δεν βρίσκω πώς γίνεται η αποθήκευση αυτή της επιλογής.
Συνημμένα
123.png

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

3d studio max και επιφάνεια αντικειμένου

Δημοσίευση από paink1ller » 08 Μάιος 2009 17:03

καντο drag'n'drop. Παρε το υλικο απο εκει και αφησε το πανω στο αντικειμενο σου.
Επειτα πατα εκεινον τον μπλε/ασπρο κυβο στo υλικο που διαλεξες ωστε να φανει το υλικο στο viewport σου.
Διαφορετικα θα φαινεται μονο οταν κανεις render.
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3199
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

3d studio max και επιφάνεια αντικειμένου

Δημοσίευση από CyberCr33p » 08 Μάιος 2009 17:12

Ευχαριστώ, τελικά βρήκα άλλο τρόπο να "τυλιχτεί" το texture στην σφαίρα.

Αυτό με το viewport που μου είπες θα μου χρειαστεί.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες