Σύνδεση καλωδιακού PC με ασύρματο laptop

Πληροφορίες σχετικές με τα τοπικά δίκτυα, WiFi, τον εξοπλισμό, τις εφαρμογές τους και σχετικό λογισμικό.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
lourtheo

Δημοσίευση από lourtheo » 12 Μάιος 2009 22:28

Παιδιά βοήθεια. Είμαι άσχετος σε ότι αφορά το δίκτυο και έχω ανάγκη τις γνώσεις σας.
Θέλω να κάνω σύνδεση του καλωδιακού PC με το ασύρματο laptop.
Τι ακριβώς εννοώ.
Θέλω να βλέπει το laptop το PC και αντίστροφα να έχω πλήρη έλεγχο και να μπορώ να ανταλλάσσω αρχεία.
Έχω το CONN-X του ΟΤΕ με ασύρματο modem
Το PC συνδέεται μέσω ethernet με το modem και έχει κανονικά internet.
Το laptop συνδέεται ασύρματα μέσω του wirelees του modem και έχει και αυτό κανονικά επικοινωνία.
Ως εδώ κανένα πρόβλημα.
Το πρόβλημα είναι ότι έχω κάνει 1000 δοκιμές με διάφορες ρυθμίσεις (που διάβασα) αλλά καμία δεν είχε αποτέλεσμα
Έψαξα πολύ στο foroum για πληροφορίες αλλά όλες αφορούν σύνδεση με δυο ασύρματες κάρτες η καλωδιακή ζεύξη, αλλά καμία αναφορά για την δική μου περίπτωση.
Διαπίστωσα ότι υπάρχουν πολλοί έμπειροι φίλοι στο foroum και γι αυτό θα παρακαλούσα όποιος έχει καλή διάθεση ας με βοηθήσει, θα του ήμουν πολύ ευγνώμων.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Υ/Γ έχω βαρεθεί να ανεβοκατεβαίνω σκάλες για να πάρω ένα αρχείο ας πούμε.

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από mechpanos » 13 Μάιος 2009 00:25

Φίλε η λύση είναι μάλλον απλή... Υποθέτω ότι και τα δυο pc παίρνουν από το ίδιο IP Range αφού είναι συνδεδεμένα στο ίδιο router πχ ο ένας 10.0.0.2 και ο άλλος 10.0.0.3...
ή πιθανόν να είναι 192.268.1.χ δεν έχει σημασία...
Καλό θα ήταν να δεις στις ιδιότητες της σύνδεσής σου ποιες είναι αυτές οι διευθύνσεις, και να τις κάνεις στατικές εισάγοντας όλες τις ρυθμίσεις, ώστε να τις κρατήσεις και να μην αποδίδονται κάθε φορά αυτόματα, άλλες.
Από εκεί και πέρα, πάς Ο Υπολογιστής μου, δεξί κλικ Ιδιότητες.
Θα πρέπει τα δυο PC να έχουν κοινό όνομα δικτύου, πχ MSHOME ή WORKGROUP.